Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Panic
Forum-lid

Panic 22 nov 2013 12:53

Prachtige set boswielrenner.
Ik ben groot fan van het hogere segment van de Mavic wielen. Zien er bovendien nog eens super uit.
Exalith remt gewoon super onder alle omstandigheden.

boswielrenner
Forum-lid

Gebruikersavatar boswielrenner 22 nov 2013 13:21

Dank je. Ik vind de wielen ook erg goed smoelen en daarnaast erg sexy. De exalith velg was de voornaamste reden waarom ik ze gekocht heb. Ik heb meerdere full carbon sets, die erg goed voldoen, maar de Mavic wielen zijn, als hoge wielen, beter bruikbaar in de regen. Het is fijn om een keuze te hebben. :twisted:
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

JoostG
Forum-lid

JoostG 22 nov 2013 13:33

De postbode bracht net een carbon balhoofdkapje met rood boutje en een zwart Selle Italia stuurlint. De eerste onderdelen voor mijn nieuw op te bouwen fietsje….. Ik verwacht van de Goedheiligman ook nog het nodige.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

arnoudrace
Forum-lid

Gebruikersavatar arnoudrace 22 nov 2013 22:05

[quote="boswielrenner"]Gisteren een tweedehands maar ongebruikte set Mavic Cosmic Carbone SLR wielen gekocht. Hoewel ik niet verlegen zit om wielsets kon ik deze clincher set niet laten staan. Gisteren wel ff bezig geweest om de gele Mavic stickers te verwijderen, maar met een fohn en wat wasbenzine ging het goed. Direct ook maar ff deze fijne Vredestein Fortessa Tricomp banden gemonteerd. Nu nog ff wachten op de koerier met de Shimano body en de Exalith 2 remblokken zodat we kunnen rijden.

Gaaf!! Leuk zo'n deal. Wordt mooi weertje voor hoge wieltjes volgens mij.

Ik verwacht morgen nieuwe cranks, rotor 3d+ Weer wat te sleutelen. :)
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 22 nov 2013 22:51

Toch maar de knoop doorgehakt en een Garmin 800 besteld welke ik morgen moet ontvangen.
Ik werd vaak 'gek' en reed verkeerde richtingen met mijn ATB aangezien ik zomaar paadjes in ging en niet meer wist waar ik was op een bepaald moment.

Tevens een paar Sealskinz All Weather Cycle hanschoenen gekocht. Ik had al winter handschoenen van Pro (zowel waterdicht als niet waterdicht) maar wilde een dunnere waterdichte variant die tot iets hogere temperaturen draagbaar zou zijn. De Pro's gaan tot -5 tot -10 hetgeen voor mij bij +5 echt veel te warm is.

Eens kijken hoe die Sealskinz All Weather Cycle handschoenen bevallen. Ik zie verschillende feedbacks over water dichtheid.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Martin Swinkels
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Martin Swinkels 23 nov 2013 14:47

Gister bij de Decathlon een paar Mavic Aksium wielen gekocht.
Ondanks de wisselende reviews toch de gok genomen, want het mocht vooral niet te veel kosten.
Vandaag ermee gefietst en vooralsnog is het een forse verbetering t.o.v. de originele Sora's die er al 18000 Km op hadden zitten. Het stuurt beter, rolt beter en remt beter, en ze zijn een kleine 800(!) gram lichter. Nu hopen dat ze heel blijven.
Meteen een nieuwe ketting (Shimano) en cassette (SRAM) gekocht, en de tools om deze te vervangen.

i-mac

i-mac 23 nov 2013 17:36

Een nagelnieuwe Castelli Gabba Converible Jacket voor €112 op ebay :-)

Raf_Madone
Forum-lid

Raf_Madone 25 nov 2013 19:00

Matthijs1973 schreef:- robocap S7 muts, ben van plan om lekker door te fietsen op de weg
- raceface zadel- en stuurpen voor op de MTB om optimaal te zitten in het bos
Waar heb je de robocap S7 gekocht?

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 25 nov 2013 19:04

Een Aqua 2 Go

Tot nu toe niets dan lof. Ik woon op de 3e verdieping en heb dus geen kraan of wandcontact voor een drukreiniger, maar met deze mobiele reiniger is dat helemaal niet meer nodig.

Afbeelding

- 12 liter reservoir, goed voor 12 minuten continue gebruik
- accu, goed voor 3 sessies van 12 minuten
- aansluiting voor autoaansteker

Ik heb hem nu 2 keer gebruikt en krijg de fiets er goed mee schoon :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Matthijs1973
Forum-lid

Gebruikersavatar Matthijs1973 25 nov 2013 19:31

Raf_Madone schreef:
Matthijs1973 schreef:- robocap S7 muts, ben van plan om lekker door te fietsen op de weg
- raceface zadel- en stuurpen voor op de MTB om optimaal te zitten in het bos
Waar heb je de robocap S7 gekocht?
futurumshop, prijs is overal gelijk, maar zij hadden een ook craft muts voor mijn broertje in stock ;-)

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 25 nov 2013 20:30

steven250 schreef:Een Aqua 2 Go

Tot nu toe niets dan lof. Ik woon op de 3e verdieping en heb dus geen kraan of wandcontact voor een drukreiniger, maar met deze mobiele reiniger is dat helemaal niet meer nodig.

Ik heb hem nu 2 keer gebruikt en krijg de fiets er goed mee schoon :)
Van hetzelfde laken een pak alhier maar ik woon 11 hoog.

Ik vind 149 Euro dan toch weer net aan de hoge kant maar ga aankoop toch overwegen wellicht. Het apparaat is natuurlijk ook voor andere dingen te gebruiken.
Vooralsnog zet ik twee emmertjes in de berging voordat ik wegga. Eentje met een sopje en de andere met gewoon water.

Hmmmm. Ik zat even te zoeken en vind tevens een Easy Washer EX-1028 voor 139,95 Euro

17 liter en de accu zou het in totaal 60 minuten moeten volhouden.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

italfrk
Forum-lid

italfrk 25 nov 2013 20:48

Voor twee tientjes koop je een Gardena drukspuit bij de bouwmarkt. Daar gaat 5 liter sop in en heeft geen stroom nodig.

Plaats reactie