Re: Pinarello topic
Geplaatst: 22 dec 2012 08:17
De hele discussie begint idd wel beetje in rondjes te draaien. Zonde ![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
janjmagic schreef:maar je kan je afvragen waarom een importeur via dealers verkoopt en niet rechtstreeks aan een consument
Als je eens een paar uurtjes hebt wil ik je dat wel uitleggen
Je hebt helemaal gelijk, ik begon dit zelfde ook al te ontdekken!daniel1975 schreef:De hele discussie begint idd wel beetje in rondjes te draaien. Zonde
Het feit is dat je als consument inderdaad op kosten wordt gejaagd, door het niet meewerken van de importeur, in dit geval dus Cardsports!Vanaf 2007 wordt deze motor voor een meerprijs van 3 tot 5 duizend euro in verschillende types van Peugeot en Citroën aangebracht. Ook de Mini Cooper S heeft deze motor. Binnen twee jaar vallen de reparaties nog onder de garantie. Maar daarna wordt de consument op kosten gejaagd. Radar vraagt de importeurs met welke oplossing ze gaan komen.
Goedemiddag Colnagofreak,colnagofreak schreef:Je hebt helemaal gelijk, ik begon dit zelfde ook al te ontdekken!daniel1975 schreef:De hele discussie begint idd wel beetje in rondjes te draaien. Zonde
Ik zie me helaas toch genoodzaakt als de feiten en mijn woorden anders uitgelegd worden dan bedoeld.
Dus nog één keer, in mijn ogen levert Cardsports geen service en medewerking aan de DEALER in dit geval, waar de consument de dupe van wordt.
Geen enkele coulance voor een produktiefout, het vergeelen van decals die veroorzaakt wordt door de gebruikte lijm en niet voldoende UV bestendige lak.
Hierdoor wordt je als consument opgezadeld met hoge kosten, die in mijn ogen niet redelijk zijn, voor een frame wat technisch in een perfecte staat is.
Dat de discussie nu gevoerd wordt dat niet de importeur, maar de verkoper verantwoordelijk is dat is juridisch natuurlijk helemaal waar.
Maar in de praktijk werkt het zo natuurlijk niet, kijk maar in de autobranche, genoeg voorbeelden THP-motoren hier gebeurt precies hetzelfde
Het feit is dat je als consument inderdaad op kosten wordt gejaagd, door het niet meewerken van de importeur, in dit geval dus Cardsports!Vanaf 2007 wordt deze motor voor een meerprijs van 3 tot 5 duizend euro in verschillende types van Peugeot en Citroën aangebracht. Ook de Mini Cooper S heeft deze motor. Binnen twee jaar vallen de reparaties nog onder de garantie. Maar daarna wordt de consument op kosten gejaagd. Radar vraagt de importeurs met welke oplossing ze gaan komen.
In mijn geval wijkt mijn probleem niet veel af van de problemen die er zijn met de THP-motoren.juridisch en qua consequenties financiëel dan in ieder geval.
Ik heb inmiddels genoeg mijn standpunt in deze duidelijk gemaakt.
Ik zal dan ook alleen nog maar reageren als er andere ontwikkelingen zijn in het hele geval!
PUNT.
Vind ik ook, ik vind de Dogma een prachtige fiets, maar bij de volgende aanschaf van een nieuwe racer volg ik mijn verstand!brekson schreef:Hart volgen , je leeft maar 1 keer