Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bora's
En anders setje Vision 40 fcc of Fulcrum R0 ofzo.
En anders setje Vision 40 fcc of Fulcrum R0 ofzo.
Less is bore
-
- Forum-lid
https://www.bike-components.de/en/bc/Fl ... el-p56206/
Wel cool dat de nieuwe ultegra erop komt. Ben je één van de eersten mee.
Wel cool dat de nieuwe ultegra erop komt. Ben je één van de eersten mee.
Maak joe woar
Weer dat gezeur over Potenza en Campa. Doen alsof het een feit is dat Campa mooier is, het is allemaal smaak en smaak is persoonlijk. Ik heb ook Ultegra (Di2) op mijn Bianchi en heb er geen moment aan gedacht om er Campa op te zetten. Daarnaast vind ik die Potenza groep dus echt niet mooier dan Ultegra. Maar mijn fiets is ook zwart/celeste ipv vol celeste dus waarschijnlijk snap ik er sowieso niks van...
Om elke keer wanneer iemand een nieuwe (Italiaanse) fiets koopt die Campa discussie weer op te starten begint ook vermoeiend te worden.
Om elke keer wanneer iemand een nieuwe (Italiaanse) fiets koopt die Campa discussie weer op te starten begint ook vermoeiend te worden.
-
- Forum-lid
Mooie wielen zijn dat van Flechtwerk. Ben inderdaad een van de eersten met de nieuwe Ultegra op een Bianchi.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Italia_david
- Forum-lid
helemaal mee eens... rij al jaren met een Ultegra met KMC combinatie... geen centje pijn en het loop fantastisch...rondje schreef: ↑10 jun 2017 18:01 Weer dat gezeur over Potenza en Campa. Doen alsof het een feit is dat Campa mooier is, het is allemaal smaak en smaak is persoonlijk. Ik heb ook Ultegra (Di2) op mijn Bianchi en heb er geen moment aan gedacht om er Campa op te zetten. Daarnaast vind ik die Potenza groep dus echt niet mooier dan Ultegra. Maar mijn fiets is ook zwart/celeste ipv vol celeste dus waarschijnlijk snap ik er sowieso niks van...
#passioneceleste #ridebianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dura Ace wordt oogluikend toegestaat
En wat Ultegra betreft: de Astra is ook jaren de verkooptopper geweest. Imago degelijkheid, onuitgesproken design, kop vooral niet boven maaiveld. Blijkbaar roept het bij veel mensen een vertrouwd gevoel op.
En wat Ultegra betreft: de Astra is ook jaren de verkooptopper geweest. Imago degelijkheid, onuitgesproken design, kop vooral niet boven maaiveld. Blijkbaar roept het bij veel mensen een vertrouwd gevoel op.
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dan nemen we maar SRAM, valt blijkbaar buiten de discussie...
Oeps , ik heb op mijn Oltre geen Selle Italia zadel maar een Pro Turnix, wordt dit een discussie?
Oeps , ik heb op mijn Oltre geen Selle Italia zadel maar een Pro Turnix, wordt dit een discussie?
Ja kan echt niet. Je hebt wel wat meer keuze, Fizik mag ookJaap Telder schreef: ↑11 jun 2017 09:35 Oeps , ik heb op mijn Oltre geen Selle Italia zadel maar een Pro Turnix, wordt dit een discussie?
Abide.
- Italia_david
- Forum-lid
of misschien iets wat goed is waarom zou je het veranderen.. om het gewicht hoeven veel tourrijders het niet te doen... die paar 100 gram kunnen ze beter in het lichaam investeren.daniel1975 schreef: ↑11 jun 2017 08:39 Dura Ace wordt oogluikend toegestaat
ik zou echt niet weten waarom ik een dura ace zou moeten aanschaffen in plaats van ultegra. als je fiets altijd netjes wegzet blijft ultegra netjes en valt de slijtage netjes mee.
#passioneceleste #ridebianchi
Dus met Campagnolo steek je je kop boven het maaiveld uit?daniel1975 schreef: ↑11 jun 2017 08:39 Dura Ace wordt oogluikend toegestaat
Komt dat dan doordat hun marktaandeel steeds kleiner wordt?
Hoe was dat in de jaren 70 & 80? Toen reed het gros met Campagnolo.
Toen stak je je kop dus boven het maaiveld uit door met Huret, Simplex of Suntour of Shimano te fietsen?
Courir c'est mourir un peu
- daniel1975
- Forum-lid HC
Italia_david geeft precies aan wat ik bedoel. Doe maar gewoon, dan is het prima. En daar heeft ie 100% gelijk in.
Maar saai is het wel. En iedereen vergeet dat SRAm Force er ook nog is (met een imho veel mooier crankstel).
Maar saai is het wel. En iedereen vergeet dat SRAm Force er ook nog is (met een imho veel mooier crankstel).
Less is bore
-
- Forum-lid
synapse schreef: ↑12 jun 2017 09:38Dus met Campagnolo steek je je kop boven het maaiveld uit?daniel1975 schreef: ↑11 jun 2017 08:39 Dura Ace wordt oogluikend toegestaat
Komt dat dan doordat hun marktaandeel steeds kleiner wordt?
Hoe was dat in de jaren 70 & 80? Toen reed het gros met Campagnolo.
Toen stak je je kop dus boven het maaiveld uit door met Huret, Simplex of Suntour of Shimano te fietsen?
goeie reactie !
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl