Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
fabber
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 mar 2011 10:33
Locatie: Amersfoort

Gebruikersavatar fabber 22 jun 2012 18:31

@nicom
hier een afbeelding van mijn 3T team stuurpen in stealth uitvoering. Met de witte letters zoals je ziet.Wil ze er graag afhalen maar ik krijg maar niet voor elkaar. Moet ook oppassen dat ik niet beschadig.

Afbeelding

Gebruikersavatar
nicom
Forum-lid
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:26
Locatie: West-Brabant

Gebruikersavatar nicom 22 jun 2012 18:41

@fabber
Heb nog even gekeken naar de stuurpen en er zitten idd kleine witte letters op: "arx team". Precies zoals op jou foto te zien.
De letters zijn bij mij bijna niet te zien omdat de houder voor de computer (cs500) over de letters heen zit, de ty-raps lopen over de letters waardoor ze bijna niet meer te zien zijn.
Als ik jou was zou ik de houder dus wat verder naar voren zetten zodat de ty-raps over de letters vallen.
Succes

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 22 jun 2012 19:15

fabber schreef:hier een afbeelding van mijn 3T team stuurpen in stealth uitvoering. Met de witte letters zoals je ziet.Wil ze er graag afhalen maar ik krijg maar niet voor elkaar. Moet ook oppassen dat ik niet beschadig.
Al met nagellakverwijderaar geprobeerd?
Afbeelding

Triple A
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 23 nov 2011 20:19
Locatie: arnhem

Triple A 22 jun 2012 19:57

Met tonner goed poetsen werkte bij de mijne wel goed
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 22 jun 2012 20:02

Triple A schreef:Met tonner goed poetsen werkte bij de mijne wel goed

Tonner = thinner?.

Aceton kan ook werken...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 22 jun 2012 20:54

fabber schreef:@nicom
hier een afbeelding van mijn 3T team stuurpen in stealth uitvoering. Met de witte letters zoals je ziet.Wil ze er graag afhalen maar ik krijg maar niet voor elkaar. Moet ook oppassen dat ik niet beschadig.
Afbeelding
Wat ik nu niet begrijp, is dat er een 'lelijke' ( :shock: ) computerhouder met nog 'lelijker' (niet afgeknipte) tieraps op een stuurpen is gemonteerd en dat dan die paar minuscule witte lettertjes er zo nodig af moeten :D . Ik zie nog meer witte lettertjes op de foto (topcap, balhoofdspacer), moeten die er ook allemaal af?
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat je met aceton of thinner lettertjes/logo's soms kunt verwijderen. Maar thinner en aceton is allebei 'troep' die je slechts in het hoogstnoodzakelijke geval op je (dure) racefiets moet loslaten :mrgreen: ! Succes met het wegpoetsen ;) .
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 23 jun 2012 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
fabber
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 mar 2011 10:33
Locatie: Amersfoort

Gebruikersavatar fabber 22 jun 2012 22:41

ik kan niets aan de houder veranderen, die hoort nu eenmaal bij de Garmin. Wat betreft de tieraps, daar heb je gelijk in :oops: , ik zal ze meteen afknippen.

En ja, die andere witte letters zou ik er ook graag afwillen. Heb al met stickerverwijderaar geprobeert maar dat lukt dus niet. Zal eens andere chemische instantie erop los laten.

Maar we raken wel heel erg off topic zo. Andere suggesties zijn welkom via een pb.

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 22 jun 2012 23:23

Mijn 'even snel pinnen' fiets uit 1977

Afbeelding
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

richards
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 jul 2009 00:56

richards 23 jun 2012 20:52

fabber schreef:ik kan niets aan de houder veranderen, die hoort nu eenmaal bij de Garmin. Wat betreft de tieraps, daar heb je gelijk in :oops: , ik zal ze meteen afknippen.

En ja, die andere witte letters zou ik er ook graag afwillen. Heb al met stickerverwijderaar geprobeert maar dat lukt dus niet. Zal eens andere chemische instantie erop los laten.

Maar we raken wel heel erg off topic zo. Andere suggesties zijn welkom via een pb.

Jouw garmin houder heeft een onderstukje waardoor je Garmin in een kleine hoek naar je toe staat, zat die er standaard bij, want ik ken hem niet?

Gebruikersavatar
fabber
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 08 mar 2011 10:33
Locatie: Amersfoort

Gebruikersavatar fabber 24 jun 2012 13:16

@gnauw, ik heb mijn garmin set overgenomen van iemand anders. Deze houders zat bij die set. Ik heb het dus niet apart aangeschaft.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6581
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 24 jun 2012 13:43

Die Miyata is prachtig!

jarnos
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 09 jan 2007 12:12

jarnos 03 jul 2012 20:21

Mijn nieuwe fiets Isaac proton, net de eerste 100km erop zitten. Smaakt naar meer.

Afbeelding
As a finishing touch, God created the dutch !!

Plaats reactie