Berijders ontberen niet alleen spiercellenThierry le Brun schreef: ↑24 jun 2024 16:35 Weet iemand waarom ebikes/fatbikes etc veelal voorzien zijn meerdere versnellingen en vaak zelfs van een derailleur incl cassette ? Nagenoeg iedereen die mij voorbij komt rijdt in zwaarste versnelling met 30rpm. Volstrekt overbodig item lijkt mij dus
Het grote domme vragen topic
Niet zijken maar reiden !
Wat Pino zegt.
Nog een vraag: waarom moeten bij de zelfde fietsers de spiegels aan beide zijden van het stuur nog eens 10 á 15 cm uitsteken.
Er komt een dag dat ik die spiegel niet vermijden kan op een smal fietspad.
Nog een vraag: waarom moeten bij de zelfde fietsers de spiegels aan beide zijden van het stuur nog eens 10 á 15 cm uitsteken.
Er komt een dag dat ik die spiegel niet vermijden kan op een smal fietspad.
hun fietsen.
Dat vraag ik me ook altijd af. Officieel mag de spiegel niet uitsteken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Zodat je alleen het kleinste kransje een paar keer per jaar hoeft te vervangen, lekker goedkoop!Thierry le Brun schreef: ↑24 jun 2024 16:35 Weet iemand waarom ebikes/fatbikes etc veelal voorzien zijn meerdere versnellingen en vaak zelfs van een derailleur incl cassette ? Nagenoeg iedereen die mij voorbij komt rijdt in zwaarste versnelling met 30rpm. Volstrekt overbodig item lijkt mij dus
Campagnolo Ultra Dork
Is dat omdat je shifter je stuur al raakt? Zijn krengen die dingen, hoek waarin je schroevendraaier erop zou moeten is heel ongelukkig. Ik heb een keer de free stroke wat bijgedraaid, toen had ik net genoeg ruimte. Anders met wiel eruit en daarna zuigers terugduwen? Of de shifter wat draaien op het stuur?Se7en schreef: ↑24 jun 2024 17:36 Hoe krijg in vredesnaam het schroefje van een 7020 nameplate in m’n shifter? Je komt er met geen mogelijkheid bij. Heb de rubber al van de shirtje gehad maar dat biedt ook geen soelaas.
Nummer 1 op de handleiding: https://www.google.com/search?q=shimano ... mgv&imgv=0
Succes in ieder geval.
Nee ik krijg m’n shifter niet ver genoeg ingeknepen om erbij te kunnen. Maar heb m’n wiel er nog in. Misschien toch eens zonder wiel, hopen dat ik dan de zuigers nog terug krijg…Boshommel schreef: ↑24 jun 2024 21:41Is dat omdat je shifter je stuur al raakt? Zijn krengen die dingen, hoek waarin je schroevendraaier erop zou moeten is heel ongelukkig. Ik heb een keer de free stroke wat bijgedraaid, toen had ik net genoeg ruimte. Anders met wiel eruit en daarna zuigers terugduwen? Of de shifter wat draaien op het stuur?Se7en schreef: ↑24 jun 2024 17:36 Hoe krijg in vredesnaam het schroefje van een 7020 nameplate in m’n shifter? Je komt er met geen mogelijkheid bij. Heb de rubber al van de shirtje gehad maar dat biedt ook geen soelaas.
Nummer 1 op de handleiding: https://www.google.com/search?q=shimano ... mgv&imgv=0
Succes in ieder geval.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
In mijn gewone houding is het allemaal prima te overzien, maar met het betere weer is het peloton weer aangedikt en aangezien ik vaak vooraan rij doe ik dit liefst zo aerodynamisch mogelijk... maar hoe hou je het in de sfinkshouding comfortabel in de zadelstreek?
Ik kan kiezen tussen naar voor schuiven, maar dan zit je op het puntje van je zadel (veel druk op een paar cm²) of op dezelfde plaats blijven zitten (betere ondersteuning) en m'n testikels pletten. Wat doe ik verkeerd?
Ik kan kiezen tussen naar voor schuiven, maar dan zit je op het puntje van je zadel (veel druk op een paar cm²) of op dezelfde plaats blijven zitten (betere ondersteuning) en m'n testikels pletten. Wat doe ik verkeerd?
Ebikes/fatbikes worden aangedreven door hersencellen. Hoe vaker ermee gereden wordt, hoe dommer de berijder*.Thierry le Brun schreef: ↑24 jun 2024 16:35 Weet iemand waarom ebikes/fatbikes etc veelal voorzien zijn meerdere versnellingen en vaak zelfs van een derailleur incl cassette ? Nagenoeg iedereen die mij voorbij komt rijdt in zwaarste versnelling met 30rpm. Volstrekt overbodig item lijkt mij dus
* vrij naar Suske en Wiske - De poenschepper
Dogma F