Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Ik loop nu nog in mijn zomerjas. Maar als het straks echt koud wordt......
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Setje nieuwe outdoorschoenen.
Scott supertracks, vorige set tot op de draad versleten.
Scott supertracks, vorige set tot op de draad versleten.
Less is bore
Twee extra kastjes om mijn wifi (linksys velops) uit te breiden. Refurbished. Scheelt in de portemonnee en milieu. En die andere doen het prima dus deze ook lijkt me.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een serieuze winterjas. Wind- en waterdicht, lekker warm.
Sta hele winter minimaal 1x per week langs de atletiekbaan bij littlemiss, dan is het wel fijn om goede kleding te hebben. En voor de winterwandelingen in de miezer etc met de hond ook een fijne oplossing.
Sta hele winter minimaal 1x per week langs de atletiekbaan bij littlemiss, dan is het wel fijn om goede kleding te hebben. En voor de winterwandelingen in de miezer etc met de hond ook een fijne oplossing.
Less is bore
Volgende aankoop: een fatbike?
Een goede winterjas is goud waard. Dat is naast schoenen de enige kleding waar ik serieus geld in stop. Ik doe er dan wel een jaar of 5 mee gemiddeld.
Een paar weken terug bij de Zalando outlet in Keulen en winterjas van het merk Manastash gekocht. Doet vooralsnog niet onder voor North Face en Salewa die ik ervoor had.
Afgeprijsd van 500€ naar 165 en dan nog een sticker met 50% korting erop. Dan wil ik er wel op gokken.
Een goede winterjas is goud waard. Dat is naast schoenen de enige kleding waar ik serieus geld in stop. Ik doe er dan wel een jaar of 5 mee gemiddeld.
Een paar weken terug bij de Zalando outlet in Keulen en winterjas van het merk Manastash gekocht. Doet vooralsnog niet onder voor North Face en Salewa die ik ervoor had.
Afgeprijsd van 500€ naar 165 en dan nog een sticker met 50% korting erop. Dan wil ik er wel op gokken.
Campagnolo Ultra Dork
Bontkraag icm northface-jas: @Daniel1975 schittert binnenkort in Opsporing Verzocht , niet vergeten je gezich te bedekken tijdens het pinnen he
Ik snap de aankoop hoor, ik sta ook regelamtig langs een hockeyveld. Warme jas is dan echt luxe.
Ik snap de aankoop hoor, ik sta ook regelamtig langs een hockeyveld. Warme jas is dan echt luxe.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij dragen die Opsporing Verzocht kandidaten niet zozeer TNF en staan niet langs de lijn bij een sportvereniging
Fatbike wilde ik eigenlijk voor mijn dochter van 8 kopen......https://jeugdjournaal.nl/artikel/254406 ... r-kinderen
Less is bore
-
- Forum-lid
Opsporing Verzocht, dat is branded content van The North Face.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een blauwe ipv zwarte... is dat nog een excuus dan?
Less is bore