Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vanuit Piemonte kun je ook altijd nog de colle de Larche nemen Mooie route en je kan dan een extra overnachting in Barcelonette nemen (altijd leuk!!)
Weet alleen niet hoe het met die overgangen gesteld is. Wat ik weet is dat ze in Zwitserland hevige sneeuwval hadden en daarna grote warmte. Ergo: modder- en waterstromen. Vermoedelijk is de “escape route” via Oostelijk Italie richting Frankrijk een veilige optie!!!
Weet alleen niet hoe het met die overgangen gesteld is. Wat ik weet is dat ze in Zwitserland hevige sneeuwval hadden en daarna grote warmte. Ergo: modder- en waterstromen. Vermoedelijk is de “escape route” via Oostelijk Italie richting Frankrijk een veilige optie!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als pensiondo misschien een optie, want voor de gemiddelde Nederlander die beperkt vakantiedagen heeft is dit wel een enorme omweg met heel veel binnendoor treuzelen.
Prachtige route, maar wel een tijdrovende.
Less is bore
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die steen-modder stroom had ik al uit een ander standpunt gezien. Met open mond paar keer opnieuw gekeken, wat een geweld.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Filmpje even uitkijken tot het einde. Echt bizar.
https://x.com/meteovilles/status/180483 ... EZNCa1dKzw
https://x.com/meteovilles/status/180483 ... EZNCa1dKzw
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja en nee. Dit is “weer”, iets wat vaker voor kan komen. Alleen de frequentie waarbij dit voor gaat komen is hoger als gevolg van de opwarming.
Maar dat het niet goed gaat mag helaas duidelijk zijn Probleem is dat we in NW Europa de afgelopen jaren vooral lekkerder weer hebben gehad (dus werd als positief gezien) en nu ineens de negatieve kant. Absoluut klotevoorjaar maar recordwarm.
Reacties hieronder dat er geen klimaatverandering is in …….3-2-1
Less is bore
We rijden vrijdag terug. Wss wordt dat hem. De A13 is dan beslist nog niet open.
Dank voor alle meedenken.
hun fietsen.
San Bernardo ben ik al tig keer over geweest buiten schoolvakanties en is dan een fijne overgang.
Tijdens schoolvakanties toch de weekenden vermijden!
Het weer in de Elzas gaat de goede kant op.
Vanmorgen op de fiets nog even een kou vlaag. Wolken zakte ineens onder de 500 meter.... 20 minuten later was het weg....bizar verschijnsel.
Paar klimmetjes in de wolken gedaan en op de Donon leek het wel of de wolken voor mij vluchte.....
Vanmiddag met wandelen was heerlijk.
En vanavond met de bbq was het zomers.
Maar wat ik hier ook ga doen....zonder regenjack ga ik niet op pad....
Tijdens schoolvakanties toch de weekenden vermijden!
Het weer in de Elzas gaat de goede kant op.
Vanmorgen op de fiets nog even een kou vlaag. Wolken zakte ineens onder de 500 meter.... 20 minuten later was het weg....bizar verschijnsel.
Paar klimmetjes in de wolken gedaan en op de Donon leek het wel of de wolken voor mij vluchte.....
Vanmiddag met wandelen was heerlijk.
En vanavond met de bbq was het zomers.
Maar wat ik hier ook ga doen....zonder regenjack ga ik niet op pad....