De 'experts' van catawiki zijn uiterst dubieus. In mijn vakgebied (erfgoed) verkopen ze ook de grootst mogelijk onzin en wandelen ze echt op (en over) het randje van het toelaatbare Maar ja, Nederland en handhaving van regeltjes.mackersv2.0 schreef: ↑31 okt 2019 22:22 De zoveelste nep Colnago die langs de 'experts' van Catawiki glipt.
Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- Enzzo
- Forum-lid HC
Een heel fraai Crossframe van Flanders (gexto)
Ik kon hem al ophalen voor 100€ maar zie er toch maar van af anders komen e zo langzaamaan wel errug veel fietskes hier...
maar misschien is er iemand anders blij mee?
Ik kon hem al ophalen voor 100€ maar zie er toch maar van af anders komen e zo langzaamaan wel errug veel fietskes hier...
maar misschien is er iemand anders blij mee?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Top; eens iemand die iemand een plezier wil doen met een mooie aanbieding.
Wel altijd grappig hoe mensen als ze een frame willen verkopen een maat opgeven die totaal niet terug te vinden is bij de leverancier. Hier geeft de verkoper als maar 50-52.
Dit is de maattabel.
Wel altijd grappig hoe mensen als ze een frame willen verkopen een maat opgeven die totaal niet terug te vinden is bij de leverancier. Hier geeft de verkoper als maar 50-52.
Dit is de maattabel.
-
- Forum-lid
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Mooie fiets, maar van dat stuur krijg ik de kriebels.
Dat kan toch niet comfortabel fietsen zijn...
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het is ook nog eens een nepper.Pitti Carabinieri schreef: ↑01 dec 2019 14:15 https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Kijk naar het afdekplaatje op de bovenbuis, Hier hoort een afneembaar plaatje te zitten met twee schroefjes, waar je ook een andere plaatje op kan zetten voor een andere hoogte. Bij deze nepper is het gewoon nep zwart gespoten. (zie Aliexpress of DHgate).
https://link.marktplaats.nl/m1489624662
"Leuke racefiets Shymano met alles erop en eraan met goede banden heeft wel lang op zolder gestaan.En is 62 cm hoog".
Zet zelf de punten en de komma's in de tekst op de juiste plaats en kijk je ogen uit bij deze leuke Shymano racefiets van voor de oorlog. Ik bied 5,00 euro
"Leuke racefiets Shymano met alles erop en eraan met goede banden heeft wel lang op zolder gestaan.En is 62 cm hoog".
Zet zelf de punten en de komma's in de tekst op de juiste plaats en kijk je ogen uit bij deze leuke Shymano racefiets van voor de oorlog. Ik bied 5,00 euro
Vind dit wel meevallen qua gekkigheid. Geen raar bedrag, geen overdreven of foute info.
Gewoon oude racefiets, die lang op zolder heeft gestaan.
Zal wel gekocht worden door iemand uit het studentencircuit waar oude ....sorry, ik moet 'vintage' zeggen,...racefietsen,.hip zijn.
Gewoon oude racefiets, die lang op zolder heeft gestaan.
Zal wel gekocht worden door iemand uit het studentencircuit waar oude ....sorry, ik moet 'vintage' zeggen,...racefietsen,.hip zijn.