Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 15 jan 2013 09:53

Scapa Flow schreef:Het lukt me niet de foto direct te plaatsen. Dan maar via de link...

http://imageshack.us/photo/my-images/843/dsc019551.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Specificaties:
-Pinarello FP7 maat 55 2010
-Edco Croix Supersport 42 mm
-Campa Chorus 2010 11speed
-Most Zadel/Zadelpen/Stuur (42cm)/Stuurpen (120mm)
-Continental gp 4000 s
-Look pedalen
-Bike ribbon stuurlint
-Een klein spacertje onder de stuurpen.
Prachtige fiets!! Vooral de wielen staan er prima in.. Top ;)
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

tjansen
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 11 mar 2008 13:33

tjansen 15 jan 2013 14:04

Pinarello wordt halfords merk

http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... bikes.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jan 2013 15:06

Na Vos en Hopmans nu Halfords..... Zie ze hier al staan op een mooie plaats in het zonnetje rechts van de Thule-dakdragers en voor de Pioneer audiozuil.... :roll:
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5608
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 15 jan 2013 15:54

tjansen schreef:Pinarello wordt halfords merk

http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... bikes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig, Halfords heeft veel betere garantie voorwaarden dan CardSport!

Fietsservice & Garantie
Al onze fietsen zijn standaard voorzien van uitstekende standaard service- en garantievoorwaarden:
- 10 jaar garantie op constructie - en/of materiaalfouten van frame en voorvork** (m.u.v. Dahon fietsen deze hebben 5 jaar garantie op constructie- en/of materiaalfouten) - 2 jaar garantie op onderdelen* - Gratis servicebeurt t.w.v. 25, - (na 6 weken) - Gratis rijklaar maken - 3 maanden garantie op elke reparatie.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

brekson
Forum-lid
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 15 jan 2013 17:20

daniel1975 schreef:Na Vos en Hopmans nu Halfords..... Zie ze hier al staan op een mooie plaats in het zonnetje rechts van de Thule-dakdragers en voor de Pioneer audiozuil.... :roll:
Pff , 'k vind het precies minder erg dat ik de mijne deze week verkocht heb , toch zonde ergens dat ze dit doen :roll:
Sworks Venge

ItalianJob
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2011 10:50
Locatie: Culemborg

ItalianJob 15 jan 2013 17:22

colnagofreak schreef:
tjansen schreef:Pinarello wordt halfords merk

http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... bikes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig, Halfords heeft veel betere garantie voorwaarden dan CardSport!

Fietsservice & Garantie
Al onze fietsen zijn standaard voorzien van uitstekende standaard service- en garantievoorwaarden:
- 10 jaar garantie op constructie - en/of materiaalfouten van frame en voorvork** (m.u.v. Dahon fietsen deze hebben 5 jaar garantie op constructie- en/of materiaalfouten) - 2 jaar garantie op onderdelen* - Gratis servicebeurt t.w.v. 25, - (na 6 weken) - Gratis rijklaar maken - 3 maanden garantie op elke reparatie.
Sorry hoor, maar deze anti-lobby campagne naar Cardsports toe begint nu een beetje een herhaling van zetten te worden. Een aantal quotes geleden werd gemeld dat achter dit item een . zou worden gezet. Sommige mensen vinden de service van Cardsports waardeloos en een aantal niet (waaronder ikzelf, want ik heb wel een goede garantieafwikkeling gehad met mijn Prince). Eenieder die twijfelt om een nieuwe Pinarello aan te schaffen inzake de garantievoorwaarden etc. moet maar de voorgaande verhalen lezen en zijn eigen conclusies trekken. En bij twijfel zou ik niet inhalen (maar ikzelf geloof al een tijdje niet in Sinterklaas en dus ook niet in "levenslange" garantie zoals hiervoor wel bij enkele merken genoemd > daar zitten ook haken, ogen en uitsluitingen in). Daarnaast gaat het hier volgens mij om de Engelse Halfords. En dus ook de Engelse importeur zoekt naar nieuwe afzetmarkten en de groot volume detailhandel. Niks mis mee.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5608
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 15 jan 2013 17:43

ItalianJob schreef: Sorry hoor, maar deze anti-lobby campagne naar Cardsports toe begint nu een beetje een herhaling van zetten te worden. Een aantal quotes geleden werd gemeld dat achter dit item een . zou worden gezet. .
Je hebt gelijk, maar bij het lezen dat een merk als Pinarello bij Halfords in de schappen komt, kon ik dit niet laten! :oops:
Ik zal dit forum niet verder vervuilen/vermoeien met mijn garantie-probleem.

Overigens heb ik na mijn "Punt" niet of nauwelijk meer gereageerd, de overige reacties betreffende negatieve ervaringen kwamen van andere forummers.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 15 jan 2013 20:47

daniel1975 schreef:Na Vos en Hopmans nu Halfords..... Zie ze hier al staan op een mooie plaats in het zonnetje rechts van de Thule-dakdragers en voor de Pioneer audiozuil.... :roll:
Als je het dan toch over prijsstunters hebt mag je ook Salden en Evertse noemen lijkt me. En inderdaad is het onderstaande een geruststelling.

Gelukkig, Halfords heeft veel betere garantie voorwaarden dan CardSport! :x

Fietsservice & Garantie
Al onze fietsen zijn standaard voorzien van uitstekende standaard service- en garantievoorwaarden:
- 10 jaar garantie op constructie - en/of materiaalfouten van frame en voorvork** (m.u.v. Dahon fietsen deze hebben 5 jaar garantie op constructie- en/of materiaalfouten) - 2 jaar garantie op onderdelen* - Gratis servicebeurt t.w.v. 25, - (na 6 weken) - Gratis rijklaar maken - 3 maanden garantie op elke reparatie. :D
BPP

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 15 jan 2013 21:44

bruno1 schreef:
daniel1975 schreef:Na Vos en Hopmans nu Halfords..... Zie ze hier al staan op een mooie plaats in het zonnetje rechts van de Thule-dakdragers en voor de Pioneer audiozuil.... :roll:
Als je het dan toch over prijsstunters hebt mag je ook Salden en Evertse noemen lijkt me. En inderdaad is het onderstaande een geruststelling.

Gelukkig, Halfords heeft veel betere garantie voorwaarden dan CardSport! :x

Fietsservice & Garantie
Al onze fietsen zijn standaard voorzien van uitstekende standaard service- en garantievoorwaarden:
- 10 jaar garantie op constructie - en/of materiaalfouten van frame en voorvork** (m.u.v. Dahon fietsen deze hebben 5 jaar garantie op constructie- en/of materiaalfouten) - 2 jaar garantie op onderdelen* - Gratis servicebeurt t.w.v. 25, - (na 6 weken) - Gratis rijklaar maken - 3 maanden garantie op elke reparatie. :D
:mrgreen: :lol:
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jan 2013 21:52

ItalianJob schreef:
Sorry hoor, maar deze anti-lobby campagne naar Cardsports toe begint nu een beetje een herhaling van zetten te worden. .
+1
Wordt idd nu wel beetje een naald die blijft hangen (heb het tegen niemand persoonlijk).
Less is bore

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 18 jan 2013 22:15

waar is Sebo z,n reactie gebleven Daniell!!!

Ik vind het nogal wat om het woord Naald te gebruiken!!!
Maar ik blijf wel bij het standpunt beste Daniel dat de combinatie Pinarello?Opera/ Card sports niet de gelukkigste is als het om afhandelen gaat van garantie, ook recentelijke, en klantvriendelijkheid.
BPP

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 jan 2013 22:24

Huh???? Waarom spreek je mij ergens op aan? Ik heb al meer dan een jaar geen modrechten meer!
Sterker nog, ik weet niet eens welke reactie je bedoelt!
Less is bore

Plaats reactie