Bianchi
Goh, dat celeste met geel heb ik eerlijk gezegd nooit zo mooi gevonden... :s
Maar verder wel een retestrakke fiets natuurlijk!
Maar verder wel een retestrakke fiets natuurlijk!
Laatst gewijzigd door dario op 06 jul 2017 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Supergrover
- Forum-lid HC
Nee, dat vind ik pas helemaal een gedrocht!
Nu ja, de kleurencombinatie doet het wat beter dan bij de andere, maar ik blijft het een spuuglelijk kader vinden.
Nu ja, de kleurencombinatie doet het wat beter dan bij de andere, maar ik blijft het een spuuglelijk kader vinden.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Ik heb in mijn fiets Campagnolo Scirocco 35mm wielen zitten. Hier zitten rode stickers op.
Zijn deze stickers ook in het celeste ergens te krijgen? Dat rood steekt niet zo mooi af op mijn fiets. En geld voor FFWD wielen in het celeste heb ik ook niet
Zijn deze stickers ook in het celeste ergens te krijgen? Dat rood steekt niet zo mooi af op mijn fiets. En geld voor FFWD wielen in het celeste heb ik ook niet
-
- Forum-lid
Wel een rode streep
digital_slice schreef: ↑09 jul 2017 14:23 Ik heb in mijn fiets Campagnolo Scirocco 35mm wielen zitten. Hier zitten rode stickers op.
decals verwijderen
Je méént het!
-
- Forum-lid
Nee eigenlijk meende ik het niet. Daarom wilde ik ook niet de stickers vervangen voor celeste kleurige stickers. Anders had FFWD hun wielen ook wel enkel in het strontbruin laten bestickeren