Schone dames!
De heren zijn alle 3 prof geweest, dus dat zal wel meevallen al kunnen ze goed relativeren. Ik vond de opmerkingen over mensen die in wielerkleding onder de zonnebank gaan om de lijntjes precies goed te krijgen hilarischTumTumTum schreef:
Godzijdank hoef je niet te kunnen fietsen.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Mooie foto
-
- Forum-lid
Bandjes wat oppompen....... en gaannnnnn..
Die doet het niet dussssss
Laatst gewijzigd door Mike the Bike op 31 mar 2016 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
- Sha Kokken
- Forum-lid
Eh - mooi vraagtekentje
het is verdacht stil in dit topic de laatste tijd. laat ik het maar weer eens nieuw leven in blazen
alhoewel dit meer een gemiddelde vrouw is dan het type 'schone dame' maar als je er wat langer naar kijkt....
alhoewel dit meer een gemiddelde vrouw is dan het type 'schone dame' maar als je er wat langer naar kijkt....
is het fietsen aan het her-ontdekken
- plantagenet
- Forum-lid
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
The girl next door is meestal ook een veel leukere vrouw.J.Edge87 schreef:alhoewel dit meer een gemiddelde vrouw is dan het type 'schone dame' maar als je er wat langer naar kijkt....
Die mooie vrouwen hebben imho vaak last van wat ik de wet van de remmende schoonheid noem.
Dat type vrouw heeft genoeg aan haar uiterlijk om van alles gedaan te krijgen en ontwikkelen zich daardoor op voor relaties belangrijke eigenschappen minder of soms zelfs helemaal niet.
Wij allemaal denk ikErnie C. schreef:Ach, ik kan er best mee leven dat mevrouw C. niet kan koken...