Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis heel simpel: je hebt liefhebbers van mooie spullen (die er ook het geld voor (over) hebben) en mensen die graag het doemaargewoon=gekgenoeg verhaal willen vertellen.
Das prima, maar val de liefhebbers niet lastig met praktisch geneuzel.
Wielen zijn te vaak een doorn in het oog door lelijke decals.
Das prima, maar val de liefhebbers niet lastig met praktisch geneuzel.
Wielen zijn te vaak een doorn in het oog door lelijke decals.
Less is bore
Ik ben toevallig een liefhebber van mooie dingen (ook van mooie fietsen), maar de lelijkheid van mijn wielen (mèt rode lettertjes) was me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen... Maar ik zal me voortaan enkel nog in stilte verwonderen over
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
nochtans maken de rode decals in veel gevallen de fiets lelijker, kleuren waar het rood geen probleem bij is : zwart , rood en wit , bij bijna alle andere kleuren trekken wielen met rode decals op niks
Laatst gewijzigd door sillah75 op 10 jul 2017 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Klopt. Als het allemaal te veel past, wordt het te 'gemaakt'. Overigens vind ik velgen het enige onderdeel waar een afwijkende kleur is 'toegestaan'.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Elk merk zou verplicht Black on Black wielen aan moeten bieden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ah, ik dacht tot even na mijn post dat ik de enige was. Had me al ingeschreven bij de GGZ. Gelukkig krijg ik bijval. Het rood steekt gewoon teveel af. Als de decals enkel wit waren , was het al minder erg.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Haal ze er dan gewoon vanaf.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Decals zitten te vaak onder de blanke lak
Less is bore
En was Fulcrum 4 dan geen optie geweest die je dat leed kon besparen?digital_slice schreef: ↑10 jul 2017 22:47 Ah, ik dacht tot even na mijn post dat ik de enige was. Had me al ingeschreven bij de GGZ. Gelukkig krijg ik bijval. Het rood steekt gewoon teveel af. Als de decals enkel wit waren , was het al minder erg.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Bij de 35mm Campagnolo Scirocco niet.
@sillah75: Ik heb de rode accenten gedeeltelijk weggesneden en eraf gehaald, kan goed.
heb de mijne er ook afgehaald met fohn en aceton , enkel de witte campagnolo heb ik laten staanJaap Telder schreef: ↑11 jul 2017 08:52Bij de 35mm Campagnolo Scirocco niet.
@sillah75: Ik heb de rode accenten gedeeltelijk weggesneden en eraf gehaald, kan goed.