Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Ik heb hem net met mijn transitions Jawbone vergeleken en ook met mijn nep oranje/fire Jawbone. Daarnaast heb ik hem in de auto gedragen en concludeer aan de hand van vele details en lens kwaliteit dat het toch een echte is. Bij die nepper zijn al die details anders en de lenzen duidelijk slechter en ook anders van maat.
Alleen in beurs modellen of vertegenwoordigers collecties staat sample, deze komen alleen op de markt als ze gestolen zijn.
daarom staat er sample in , om doorverkoop van gestolen goederen te verhinderen , de vakhandel weet dan meteen dat het een gestolen produkt betreft en kan dan de fabrikant inschakelen.
daarom staat er sample in , om doorverkoop van gestolen goederen te verhinderen , de vakhandel weet dan meteen dat het een gestolen produkt betreft en kan dan de fabrikant inschakelen.
-
- Forum-lid
Heeft iemand toevallig nog een los frame van een M-frame in de aanbieding?
Wat denk je van vertegenwoordigers die dit gewoon prive doorverkopen? Dat komt zoveel voor.. Ik heb er al een paar in mijn bezit gehad.. Oorspronkelijk niet voor de verkoop inderdaad, maar vaak gaan ze dan voor een zacht prijsje van de hand. Mij maakt het verder niet uit of ik een sales sample heb, want hij zit precies hetzelfde als een verkoopmodel.crankhead schreef:Alleen in beurs modellen of vertegenwoordigers collecties staat sample, deze komen alleen op de markt als ze gestolen zijn.
Gisteren leuk pakketje ontvangen van Bakker racing...
Netjes verpakt en vlotte afhandeling aan scherp prijsje!
Eerste ervaring met oakley, en wat voor één!
Jawbone livestrong besteld met vented lenzen.
Kreeg echter een Racing Jacket geleverd (leuke upgrade)
Je voelt m amper op de neus zitten, pasvorm is perfect en zicht werkelijk subliem!
Ben al aan het broeden op de volgende kleurencombi!
2 vraagjes
Went de bleke tint van het frame aan de onderzijde?
Is er nog een aanrader qua lenssamenstelling die een leuke toevoeging kan zijn?
Je voelt m amper op de neus zitten, pasvorm is perfect en zicht werkelijk subliem!
2 vraagjes
Wat bedoel je met 'bleke tint aan de onderzijde' ?Limburger schreef:Gisteren leuk pakketje ontvangen van Bakker racing...
2 vraagjes
Qua lenzen in een Livestrong heb je imo niet veel keuze, daar je met het zwarte en het gele zit in het frame.
In een wit frame past echter alles
-
- Forum-lid
Gezocht: Losse Radar Path lens.
- Jade Iridium
- Fire iridium
Het liefst. Wie weet er nog wat of wie heeft er nog 1? Liefst zgan!
Hoor het graag.
- Jade Iridium
- Fire iridium
Het liefst. Wie weet er nog wat of wie heeft er nog 1? Liefst zgan!
Hoor het graag.
-
- Forum-lid
Iemand mijn rode oorsokjes ruilen tegen zwarte oorsokjes?
Ik ben op zoek naar een paar zwarte sokjes iemand?
Ik ben op zoek naar een paar zwarte sokjes iemand?
Ik hoor ook (weer) blij de club!
Vanmiddag eventjes naar Optiek de Jong in Wolvega gereden (dat is de winkel achter sportbrillenshop.nl). Erg vriendelijk geholpen en wat hebben ze daar een enorme collectie... Heb vooral gekeken naar de Half Jacket en de Flak Jacket, die niet veel verschillen. De pootjes van de HJ zijn plat, dat is zo ongeveer het enige verschil. Verder is de Flak 50 euro duurder al moet gezegd dat je er dan ook een doosje bij krijgt.
Afijn, uiteindelijk naar huis gegaan met een zwarte Half Jacket met black iridium lens XLJ. Heb 129 euro betaald wat - voor Oakley begrippen - volgens mij een redelijke prijs is. In de auto terug viel al meteen op hoe fijn die lens is. Ik had al een Oakley skibril en had ooit een Minute 2.0 dus ik was al bekend met de kwaliteit van de lenzen, maar het werd nu dus maar weer eens bevestigd.
Vanmiddag eventjes naar Optiek de Jong in Wolvega gereden (dat is de winkel achter sportbrillenshop.nl). Erg vriendelijk geholpen en wat hebben ze daar een enorme collectie... Heb vooral gekeken naar de Half Jacket en de Flak Jacket, die niet veel verschillen. De pootjes van de HJ zijn plat, dat is zo ongeveer het enige verschil. Verder is de Flak 50 euro duurder al moet gezegd dat je er dan ook een doosje bij krijgt.
Afijn, uiteindelijk naar huis gegaan met een zwarte Half Jacket met black iridium lens XLJ. Heb 129 euro betaald wat - voor Oakley begrippen - volgens mij een redelijke prijs is. In de auto terug viel al meteen op hoe fijn die lens is. Ik had al een Oakley skibril en had ooit een Minute 2.0 dus ik was al bekend met de kwaliteit van de lenzen, maar het werd nu dus maar weer eens bevestigd.
Havana... Weet je of ze bij die opticien ook Oakley op sterkte kunnen leveren. Ben over een 3 tal weken in de buurt dus zou eens langs kunnen gaan. Daar hebben ze wss een ruimere collectie dan hier.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless