Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2024

Ramon73
Forum-lid

Ramon73 06 okt 2024 21:20

ColumsbusMJ schreef: 06 okt 2024 21:16 In het vandaag gespot “een lange broek” topic gaf je aan bij bepaalde temperaturen zonder mouwen te fietsen, vandaar de opmerking.;)
Voor de fiets idd. Maar ondershirts zonder mouwen, waar hier sprake van is, bezit ik niet.
Zo blijkt dat ook dit forum ook zuigers bevat die elke woord van een ander gaan wikken en wegen en net zo lang zoeken totdat ze de ander op zijn uitspraken kan "vangen". Weer eentje voor de negeerlijst.

Ik vraag mij wel eens af hoe dergelijke mensen in het leven staan. Ben je dan behept met een oneindig geheugen waarin je elke uitspraak ooit kunt terughalen. Of heb je gewoon geen leven en ga je net zolang terugzoeken tot je je "gelijk" kunt bewijzen. En dan bij jezelf denken "wacht maar, ik zal bewijzen dat de ander zit te liegen". Ik denk het laatste. Waarschijnlijk slechte jeugd gehad of weinig vrienden tegenwoordig.

Gelukkig hoef ik de reacties niet te lezen :evil:
Laatst gewijzigd door Ramon73 op 06 okt 2024 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Dogma F

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 06 okt 2024 21:35

Ramon73 schreef: 06 okt 2024 21:20
ColumsbusMJ schreef: 06 okt 2024 21:16 In het vandaag gespot “een lange broek” topic gaf je aan bij bepaalde temperaturen zonder mouwen te fietsen, vandaar de opmerking.;)
Voor de fiets idd. Maar ondershirts zonder mouwen, waar hier sprake van is, bezit ik niet.
Zo blijkt dat ook dit forum ook zuigers bevat die elke woord van een ander gaan wikken en wegen en net zo lang zoeken totdat ze de ander op zijn uitspraken kan "vangen". Weer eentje voor de negeerlijst.
Ik vond het komisch dat je een blikje Ramon had waarop een man met een mouwloos shirt staat omdat je eerder aan hebt gegeven dat je soms mouwloze shirts draagt met fietsen. Ik probeerde je op geen enkele manier te vangen, het was slechts een observatie. Maar doe als u wenst.

rikkert
Forum-lid

rikkert 07 okt 2024 08:02

Gisteren heerlijk rondje van 65 km gemaakt. Ben bang een van de laatste dagen met echt lekker en droog weer.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Thierry le Brun
Forum-lid

Thierry le Brun 07 okt 2024 08:11

rikkert schreef: 07 okt 2024 08:02 Gisteren heerlijk rondje van 65 km gemaakt. Ben bang een van de laatste dagen met echt lekker en droog weer.
Dat hoor en lees ik nu al bijna een maand... De allerlaatste laatste allerlaatste mooie dag van het jaar . En binnen een week kwamen er weer een paar langs

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2024 08:41

De allerlaatste mooie dag is echt 2 weken geleden geweest. Prima dagen gehad, maar zonder twijfel kort-kort en vrijwel windstil gaan we dit jaar niet meer meemaken ;-)
Less is bore

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 07 okt 2024 09:41

Ik vraag mij wel eens af hoe dergelijke mensen in het leven staan. Ben je dan behept met een oneindig geheugen waarin je elke uitspraak ooit kunt terughalen. Of heb je gewoon geen leven en ga je net zolang terugzoeken tot je je "gelijk" kunt bewijzen. En dan bij jezelf denken "wacht maar, ik zal bewijzen dat de ander zit te liegen". Ik denk het laatste. Waarschijnlijk slechte jeugd gehad of weinig vrienden tegenwoordig.

Ik kan mij de opmerking nog herinneren omdat de “discussie” over kleding op de fiets en de korte broek op werk mij amuseerde. Excuses voor mijn geheugen. Ik heb nooit aan willen tonen dat je aan het liegen bent, maar verbazingwekkend hoe snel jij je in een hoekje gedreven voelt.

En als je je daadwerkelijk afvraagt hoe “zulke” mensen in het leven staan, dan zou je met ze in gesprek kunnen gaan in plaats van ze te negeren en tot deze conclusie te komen. Maar je vraagt het je niet af, je hebt je oordeel al klaar. En ik kan alleen maar respect hebben voor iemand die op basis van één bericht mij tot de kern weet te doorgronden.

CharlieP
Forum-lid

CharlieP 07 okt 2024 10:02

daniel1975 schreef: 07 okt 2024 08:41 De allerlaatste mooie dag is echt 2 weken geleden geweest. Prima dagen gehad, maar zonder twijfel kort-kort en vrijwel windstil gaan we dit jaar niet meer meemaken ;-)
Mooie dagen zijn er toch ook wel zonder kort-kort? Als ik nu naar buiten kijken vindt ik het een mooie dag, maar kort-kort wordt wel een beetje koud. Dus probeer ook te genieten als het niet 23gr is, met weinig wind. Afgelopen zaterdag vond ik ook heerlijk fietsweer. En sommige genoten daar van in kort-kort, anderen in lang-lang. Maar was de dag daar minder van?
Doel van dit berichtje: geniet ook van de dagen met een weercijfer van <10 :like: (maakt het leven een stuk leuker)

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 07 okt 2024 10:09

ColumsbusMJ schreef: 07 okt 2024 09:41

Ik kan mij de opmerking nog herinneren omdat de “discussie” over kleding op de fiets en de korte broek op werk mij amuseerde. Excuses voor mijn geheugen. Ik heb nooit aan willen tonen dat je aan het liegen bent, maar verbazingwekkend hoe snel jij je in een hoekje gedreven voelt.

En als je je daadwerkelijk afvraagt hoe “zulke” mensen in het leven staan, dan zou je met ze in gesprek kunnen gaan in plaats van ze te negeren en tot deze conclusie te komen. Maar je vraagt het je niet af, je hebt je oordeel al klaar. En ik kan alleen maar respect hebben voor iemand die op basis van één bericht mij tot de kern weet te doorgronden.
Jammer dat er geen moderator is.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

rikkert
Forum-lid

rikkert 07 okt 2024 10:26

CharlieP schreef: 07 okt 2024 10:02
daniel1975 schreef: 07 okt 2024 08:41 De allerlaatste mooie dag is echt 2 weken geleden geweest. Prima dagen gehad, maar zonder twijfel kort-kort en vrijwel windstil gaan we dit jaar niet meer meemaken ;-)
Mooie dagen zijn er toch ook wel zonder kort-kort? Als ik nu naar buiten kijken vindt ik het een mooie dag, maar kort-kort wordt wel een beetje koud. Dus probeer ook te genieten als het niet 23gr is, met weinig wind. Afgelopen zaterdag vond ik ook heerlijk fietsweer. En sommige genoten daar van in kort-kort, anderen in lang-lang. Maar was de dag daar minder van?
Doel van dit berichtje: geniet ook van de dagen met een weercijfer van <10 :like: (maakt het leven een stuk leuker)
Gisteren, lange mouwen en kniestukken maar lekker zonnetje, windje, droog, weg ook droog. Dat noem ik een mooie dag. Kort-kort in oktober is zo'n zeldzaamheid.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 07 okt 2024 10:44

rikkert schreef: 07 okt 2024 10:26 Dat noem ik een mooie dag. Kort-kort in oktober is zo'n zeldzaamheid.
Als het vanmiddag opgewarmd is ga ik het toch proberen :mrgreen:

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2024 10:53

CharlieP schreef: 07 okt 2024 10:02
Hahah, volgens mij interpreteerden jullie mijn bericht negatiever dan ik het bedoelde hoor.
Dagen als zaterdag zijn fantastisch voor begin oktober, gisteren was ook best ok. Ik doelde echt puur op die hele mooie warme zomerdagen, die zijn echt voor dit jaar voorbij.

Gisteren eigenlijk stiekum lekkerder dan vooraf gedacht. Met enige tegenzin vertrokken thuis en 65km later helemaal zen terug na een heerlijk tochtje door-rond de Reeuwijkse plassen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Less is bore

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 07 okt 2024 18:42

Heerlijk fietsweer
Op tijd gestopt met werken om nog even 70km te genieten van dit mooie weer. Kort/kort en dat was prima te doen.
Als ik naar de vooruitzichten kijk waarschijnlijk de laatste keer......

Eerst een lusje naar de Algrabrug om even te checken of kort/kort wel een goed idee was. Toen nog een lusje naar het Bentwoud.
Net geen 70km maar ieder meter was genieten..............

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie