Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

rogkat
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 jun 2008 22:39

rogkat 09 okt 2009 13:52

@ Jeroen...Dat zo best kunnen, ik was diegene met de winter in zn bol (bij 18'C) haha Lange broek dito jacket beide zwart...oh ja en de rits vrijwel geheel open..toch iets te warm gekleed..Maar begreep uit eerdere Posts van jou dat we vrijwel altijd bij elkaar in de buurt rijden..Ik vanuit het zuidwesten jij vanaf de andere kant...

@ Jan R..Als je mijn route bedoelde..ik heb geen GPS (helaas) wel VRAB **..maar dat komt elke keer neer op een andere route...komt wel elke keer nieuwe wegen tegen


** VRB = Volg Rode ANWB Bordjes
my third love

padelzijn
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 aug 2009 00:09

padelzijn 09 okt 2009 23:07

Vandaag met twee handen op het stuur van het zonnetje genoten tijdens een 80 km rit om de Hoekse Waard. Af en toe wat foto's genomen met een compactcamera tijdens het fietsen. Ondanks de stevige wind heb ik genoten van het landschap, het gebied blijft mij steeds weer verbazen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik fiets dus ik besta.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 11 okt 2009 01:06

Lekker in de modder gespeeld op de routes bij Amerongen.

20 km heen, 21 km offroad, 20 km terug.

Alles op 36/20 (29'er) :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 11 okt 2009 13:53

Vanmorgen 7:15 uit mn nest, rustig een bak koffie met ontbijt en om 9:00 op de renfiets.
een trainingsrondje rijden. Ik was niet fit, ging moeizaam allemaal. net alsof ik een korset
om had. Kreeg "weinig lucht". Hf gem. niet laag genoeg te houden en na 59 km. vond ik
het wel goed geweest. Volgende keer beter ;)

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 11 okt 2009 18:46

Jazeker, vanochtend nog net drooggehouden met de racer. Bij Bemelen was het opeens een drukte met mountainbikers en volgauto's..... O ja, de Bart Brentjes Challenge. ONderaan de Bemelerberg moesten we even wachten op 1 passerende renner die de cameraman zowat op z'n bagagedrager had zitten (als tie die had gehad). Helemaal onder de modder en nog net aan de regenboogstreepjes te herkennen als Bart Brentjes himself. Leuk!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 11 okt 2009 18:55

Op de roeitrainer gezeten, ben aan het trainen voor de roei marathon. Zit nu op 30km in 2:15. Redelijk tevreden.
What makes the boat go faster?

redalert
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 okt 2007 22:31

redalert 11 okt 2009 21:24

Wilde vanmorgen op m'n nieuwe Prince een rondje maken. Echter de weg was nat en de eerste druppels vielen al. Dus de bossen in op de MTB. 55 km door diepe blubber. De herfst is weer begonnen.

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 13 okt 2009 21:41

Vandaag na meer dan 2 weken eindelijk het 2e ritje op m ijn nieuwe Red Bull. Heb het werk een uurtje laten wachten om nog even van de herfstzon te kunnen genieten en lekker een stukje te toeren door de Betuwe. totaal iets meer dan 1,5 uur gereden. Het was weer fijn!
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 13 okt 2009 22:14

Vanavond nog even lekker op de fiets gestapt. Tot aan Dieren samen gereden met een wielrenner die mij bijhaalde. Gezellig even gekeuveld. Toen de lange juffer omhoog. Heerlijk, die rust, ondergaande zon, en dan lekker naar beneden jagen.
63km

Afbeelding

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 14 okt 2009 23:20

Een kort herstel rondje van 25 km. om 19:00 gestart. Heerlijk gefietst.
Mooi helder weer, en het koelde al vlug af tot aan 1 a 2 graden C.
Wat een mooie lucht die de schemering heeft. De zon was net onder en
het kleurde diep oranje achter de boom toppen in de verte. Heb de MTB
genomen, dat rijd wat comfortabeler.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 16 okt 2009 10:02

Gisteren maar weer eens op de mountainbike met verlichting gesprongen. Het was immers prima weer, lekker koud, zonnig, maar wel harde wind. Via wat fietspaden richting Doesburg toen naar Ellecom, De Steeg, Posbank, en weer terug. Circa 55km

Water!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een vriendelijke boer
Afbeelding
't platteland
Afbeelding
Afbeelding

Nog meer water...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Doesburg!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De brug over...
Afbeelding
Op naar Ellecom
Afbeelding

Tot morgen zon.
Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 16 okt 2009 10:57

Gisteren nog een rondje polder gereden.

Lang leve de 36-urige werkweek! Zomaar midden in de week een dagje je vrij om lekker te kunnen fietsen. Straf windje, mooi zonnig en lekker fris weer. Eerst door het Oostvaarders bos naar Lelystad, dan over eindeloos lange wegen naar Swifterbant en weer terug naar Leltstad. Om aldaar te verdwalen in een hopeloos netwerk van slecht aangegeven fietsroutes. Na alle woonwijken van Lelijkstad te hebben doorkruist eindelijk weer op bekend terrein gekomen. Nu nog 25 km over de Markerdijk naar huis fietsen. Rechts het Markermeer, links de Oostvaardersplassen en de wind in de rug.

Goed voor 92 km en daarna lekker op de bank ploffen!
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie