Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

corniel
Forum-lid HC

corniel 05 jul 2010 11:36

We ontkomen er niet aan. De tour is weer gestart, en als je naar de NOS kijkt, krijg je Smeets erbij. Voor dat er weer andere topics vervuild worden: brand maar los!

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 05 jul 2010 11:39

haha
ja de Mart-show is weer begonnen
blijft vervelend voor hem dat er ook nog mensen op de fiets zitten
verder is het ook irritant voor hem dat mensen ook echt praten in zijn programma, want hij praat liever zelf...

maar goed, klinkt zuurder dan ik het bedoel
ik hoop alleen wel dat hij dit keer wél de etappe bekijkt overdag, en niet alleen maar de hele dag bezig is een kasteel te vinden en de wijn te proeven

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 05 jul 2010 11:43

Ik ga er weer met veel plezier naar kijken, afhankelijk van de gasten zal het de ene keer wat beter zijn dan de andere keer. Aan Smeets kan ik me niet storen.

En als je dat wel doet, lekker wat anders kijken!

Maar ik kan niet wachten op de commentaren van mensen die, zogenaamd, niet naar Smeets kijken maar toch de volgende ochtend weer op de voorgaande uitzending reageren, losers :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

nespresso
Forum-lid

Gebruikersavatar nespresso 05 jul 2010 11:48

MrT schreef:haha ja de Mart-show is weer begonnen blijft vervelend voor hem dat er ook nog mensen op de fiets zitten verder is het ook irritant voor hem dat mensen ook echt praten in zijn programma, want hij praat liever zelf...

Ik vond de avondetappe gisteren wel te pruimen. Alleen jammer dat d'n Eddy een beetje moeilijk uit zijn woorden kwam. Misschien ook de reden waarom Mart de regie strak in handen had genomen.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 05 jul 2010 11:53

Net als voorgaande jaren lijkt het erop dat de Avondetappe een stuk boeiender is dan Tour 2010 van de VRT.

De items over Lance, Cavendish en de gasten Axel en Eddy zijn toch behoorlijk OK.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 05 jul 2010 14:35

Smeets is onlosmakelijk verbonden met de Tour, en dus heb ik ook hier totaal geen problemen mee.

Hilarisch was wel de schakeling gisteravond tussen NOS studio sportzomer Jack van Gelderen en Smeets met daarin de aandacht van de schaars geklede dame links achter in beeld bij smeets waarvan haar hoofd was gecamoufleerd door het logo van NED 1

Verder aandacht voor leuk items, echter mag het voor mij wel wat vroeger in de avond worden geprogrammeerd, maar dat heeft denk te maken met het WK Voetbal
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

eelcoz

eelcoz 05 jul 2010 14:42

Herera schreef: Verder aandacht voor leuk items, echter mag het voor mij wel wat vroeger in de avond worden geprogrammeerd, maar dat heeft denk te maken met het WK Voetbal

Inderdaad, zoals gisteravond zijn echt geen tijden voor iemand die geen vakantie heeft. Helaas zijn er in Nederland meer mensen geinteresseerd in het WK voetbal (dat mij inmiddels de strot uitkomt) en dus in Sjek van Gelder met z'n gladde praatjes. Smeets heeft enkele vervelende trekjes, maar vergeleken bij Van Gelder is het een heilige. Maar dus niet gekeken gisteravond, was het leuk?

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 05 jul 2010 14:44

Na het WK verschuift het weer naar een vroeger tijdstip.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 05 jul 2010 14:50

eelcoz schreef:
Herera schreef: Verder aandacht voor leuk items, echter mag het voor mij wel wat vroeger in de avond worden geprogrammeerd, maar dat heeft denk te maken met het WK Voetbal

Inderdaad, zoals gisteravond zijn echt geen tijden voor iemand die geen vakantie heeft. Helaas zijn er in Nederland meer mensen geinteresseerd in het WK voetbal (dat mij inmiddels de strot uitkomt) en dus in Sjek van Gelder met z'n gladde praatjes. Smeets heeft enkele vervelende trekjes, maar vergeleken bij Van Gelder is het een heilige. Maar dus niet gekeken gisteravond, was het leuk?

Er was (terecht) veel aandacht voor Merckx en zijn schitterende boek voor zijn 65e jub. Helaas zijn de beperkte nederlandse oplages al uitverkocht. Had er wel een willen hebben voor ruim 900,- Euries
:/
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 05 jul 2010 18:11

Het programma van gisteravond met de beide heren Merckx was prachtig.

Tussendoor mooie, korte verslagen van hun beider carrières.

De heer Smeets was uiterst respectvol tegenover beiden en sprak vader constant aan met 'u'. Hulde!

Ik zou het verslag van de wegwedstrijd van de Olympische Spelen van Athene 2004 van Eddy Merckx op de Belgische tv graag nog eens zien!

Gelukkig heb ik nog vakantie en vanmiddag nog een stuk van de herhaling gezien.

madhill
Forum-lid

madhill 06 jul 2010 16:34

Hij had Axel ook gerust met u kunnen aanspreken. Das ook de normale omgangstaal in België. Kunnen we nog iets van leren.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

bongo
Forum-lid

Gebruikersavatar bongo 06 jul 2010 16:39

EN JA de heer Smeets sprak respectvol EN JA dat had hij ook bij Axel kunnen doen EN JA het was jammer dat Eddy Merckx soms moeilijk te verstaan was EN JA het blijft een leuk programma. zo, dan heb tenminste ook eens zoveel EN JA.... als Mart gezegd.

Oja, ik vind hem wel een goede sportverslaggever. Mag graag naar hem luisteren
goede wielrenners hebben altijd tegenwind

Plaats reactie