Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2008

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 28 jul 2008 22:54

Cool, het heeft wel wat zo een fanclub voor een buitenlander en zo een response van de renner.

Carlos kijkt wel een beetje moe op de eerste foto's het lijkt wel of hij 3 weken aan een stuk heeft zitten fietsen en daarna nog wat gezopen, maar schijn kan bedriegen... ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 29 jul 2008 00:23

C a s r a n schreef:[Fotoreportage]
Mooie foto's, Casran. Ziet er ook allemaal sfeervol uit. En wie is trouwens dat schone meisje achter die gele zonnebril? (Heb 'r wel eens vaker gezien, dacht ik. :))

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 jul 2008 02:14

Het verhaal van Carlos Sastres bezoek in Aalter is kort te lezen op mijn weblog: blog.pieterdeneve.be

@ Buzz: is mijn vriendin met de Atomic Orange Oakley Radar ( de zgn "Cancellara bril" )
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 29 jul 2008 03:07

C a s r a n schreef:Het verhaal van Carlos Sastres bezoek in Aalter is kort te lezen op mijn weblog: blog.pieterdeneve.be

@ Buzz: is mijn vriendin met de Atomic Orange Oakley Radar ( de zgn "Cancellara bril" )
Coole bril en warme glimlach. Zeer fraaie combi !!

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 29 jul 2008 12:21

Mooie fotoserie met nieuwswaarde, leuk om te zien! Sastre is een uitstekende winnaar vind ik. Nu alleen nog hopen dat er geen (aanleiding tot een) klopjacht komt..

thearchitect
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2007 17:10

thearchitect 29 jul 2008 12:28

Buzz schreef: Coole bril en warme glimlach. Zeer fraaie combi !!


Mooie auto's ook :D

dc
Forum-lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:08

dc 29 jul 2008 14:44

C a s r a n schreef:Het verhaal van Carlos Sastres bezoek in Aalter is kort te lezen op mijn weblog: blog.pieterdeneve.be


Zo te zien is hij zo snel overgekomen dat hij al een paar dagen niet gegeten heeft^^ Wat zijn die renners toch gratenpakhuizen als je ze zonder de fiets ziet.

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 30 jul 2008 15:16

Zal wel vrolijke boel geweest zijn, daar in Aalter!
Maar ik blijf het toch iets geks vinden, volwassen mensen die samen met een idool op de foto willen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 30 jul 2008 15:28

je kan het ook zo bekijken:
Pieter heeft respect voor Carlos, en Carlos voor Pieter. Het is een gezellige boel en als herinnering staan ze samen op een foto.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 jul 2008 16:12

Had het er maandagavond met m'n vriendin nog over... Voor mij hoort dit bij de dingetjes waarin ik nog even een stukje "kind" wil blijven (net zoals spelen met fietsjes dat is). Toen ik 10 jaar was stond ik handtekeningen te verzamelen op de training van Club Brugge; momenteel zegt een bladje handtekeningen me niets, al gaat die gesigneerde foto van Sastre wel aan mijn muur van wielerfoto's en wielertruien in de studeerkamer. Zo even een poseerfoto is gewoon leuk, en voor zo'n Tourwinnaar op dat moment ietsje minder vermoeiend dan de zoveelste handtekening. Meer is het niet...

Mijn respect voor Sastre is sinds maandagavond alleen gegroeid. Ik ga binnenkort dan ook samenzitten met die fanclub om eens te kijken of we niet opnieuw een evenement voor het Kinderkankerfonds op het getouw kunnen zetten (10 jaar geleden deden mijn ouders dit reeds eens met hun vriendenkring).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 30 jul 2008 16:39

Is natuurlijk off-topic : maar waarom geen sponsortocht voor wielertoeristen ?
Met jou relaties krijg je misschien nog wat bekende vlamingen over de streep die nog meer volk lokken.
Met de steun van een aantal forumleden kan dit wel een succes worden, zeker voor kinderen. En achteraf een verbroedering met wat gerstenat en zo....
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

Plaats reactie