Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iemand al de Garmin edge 705??

yugor
Forum-lid

yugor 24 dec 2008 19:57

Ik heb hem in juli bij handtec besteld - gewoon met creditcard betaald.
De levertijd was een weekje ongeveer en ik werd vlak na de bestelling nog gebeld om m'n adres te verifieren.

michiel_
Forum-lid

michiel_ 24 dec 2008 22:08

Dat scheelt inderdaad flink met Nederland :)

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 25 dec 2008 15:07

Yugor,

Zat er ook de citynavigator bij?
Twitter: @rbruijns

hm2694
Forum-lid

hm2694 26 dec 2008 12:29

Beste mensen, ik lees dit topic met veel belangstelling. Ik wil de 705 aanschaffen met City Navigator.

Ik overweeg de bestelling bij Handtec (Engeland) te plaatsen.

Volgende vragen:
Hoe zijn de ervaringen met deze leverancier, levertijd enz.
Keuze tussen CN Europa of Benelux.

Ik zie jullie reactie wel verschijnen (via pm mag dat ook).

Ik moet eerlijk zeggen dat de verschillen qua prijs wel fors zijn. Had ik niet gedacht.

Verder hele fijne kerstdagen, een gezond en vooral veel fietsplezier in 2009.

Groetjes Hans.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

whocares
Forum-lid

whocares 26 dec 2008 19:31

[quote="HM2694"]Beste mensen, ik lees dit topic met veel belangstelling. Ik wil de 705 aanschaffen met City Navigator.

Ik overweeg de bestelling bij Handtec (Engeland) te plaatsen.

Volgende vragen:
Hoe zijn de ervaringen met deze leverancier, levertijd enz.
Keuze tussen CN Europa of Benelux.

Ik zie jullie reactie wel verschijnen (via pm mag dat ook).

Ik moet eerlijk zeggen dat de verschillen qua prijs wel fors zijn. Had ik niet gedacht.

Verder hele fijne kerstdagen, een gezond en vooral veel fietsplezier in 2009.

Groetjes Hans.
[/quote]

Let op , er zijn prijsverhogingen geeist , word gezegd , door Garmin na 31 December.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 27 dec 2008 10:52

Prijs in de UK is inderdaad wel erg laag ten opzichte van die in EU en USA. Het lijkt erop dat Garmin de Pond vs. Euro koers en Pond vs. Dollar aan het eind van vorig kwartaal heeft vastgesteld en nu moet gaan corrigeren.

Zelf wilde ik de Edge ergens in maart aanschaffen maar heb dit naar voren gehaald. Naar mijn gevoel kunnen de prijzen in de UK zo niet blijven..........

Pond vs. Dollar

Pond vs. Euro
Twitter: @rbruijns

roger
Forum-lid

roger 27 dec 2008 16:50

Na een tijd dit Topic gevolgd te hebben ben ik overstag gegaan net een edge 705 besteld op Ebay 250€ (save4com)wel zonder kaarten (incl verzendkosten (UK),maar daar geraken we wel aan.
I live to ride,I ride Passoni

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 27 dec 2008 17:14

[quote="roger"]Na een tijd dit Topic gevolgd te hebben ben ik overstag gegaan net een edge 705 besteld op Ebay 250€ (save4com)wel zonder kaarten (incl verzendkosten (UK),maar daar geraken we wel aan.
[/quote]
Is toch wel grappig... af en toe lees ik hier ook wel eens wat berichten, en denk dan: wat een on-ge-lo-fe-lijk gepruts allemaal, zeg. Niet dat er plannen zijn, maar als ik er ooit eentje zou aanschaffen, zou ik nog wel een tijdje wachten totdat alle kinderziektes verholpen zijn. En er ook een duidelijke handleiding bijzit.

roger
Forum-lid

roger 27 dec 2008 17:19

[quote="Buzz"][quote="roger"]Na een tijd dit Topic gevolgd te hebben ben ik overstag gegaan net een edge 705 besteld op Ebay 250€ (save4com)wel zonder kaarten (incl verzendkosten (UK),maar daar geraken we wel aan.
[/quote]
Is toch wel grappig... af en toe lees ik hier ook wel eens wat berichten, en denk dan: wat een on-ge-lo-fe-lijk gepruts allemaal, zeg. Niet dat er plannen zijn, maar als ik er ooit eentje zou aanschaffen, zou ik nog wel een tijdje wachten totdat alle kinderziektes verholpen zijn. En er ook een duidelijke handleiding bijzit.[/quote]

Maar ik vindt dat wel aardig voor deze prijs wil ik wel een beetje zoeken en proberen,het is dat ik nu toch iets nieuws moest omdat mijn Polar het begeven heeft
Goedkoper zal ie niet veel meer worden denk ik en een Polar is ook niet helemaal probleemloos.
I live to ride,I ride Passoni

Plaats reactie