![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ervaringen met math salden
Mijn spullen die ik zaterdag besteld had via de site worden morgen geleverd. Niet supersnel, maar op de één of andere manier heb ik geen verzendkosten hoeven te betalen, terwijl ik niet boven de 100 euro ben gekomen. Dus dat scheelt weer
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Eenvoud kenmerkt het ware.
Ik mag niet klagen over de service van Salden, had via de site een FSA SL-K Pro triple crankset besteld, volgens de site op voorraad, deze bleek echter niet op voorraad, heb zonder meerprijs de SL-K light variant gekregen, terwijl de SL-K pro versie al extreem goedkoop was... Niks dan lof voor deze service dus!
@ Mikethebike: Even voor de duidelijkheid, ik heb m'n fiets persoonlijk afgehaald. Ik ga er dan ook heel naief vanuit dat wanneer zij hem afleveren ook alles goed vast zit.
Ik wist niet dat ik alles nog na moest kijken bij thuiskomst, hadden ze het maar gezegd "hier heb je je fiets maar straks wel alles zelf nakijken, we weten niet of we alles wel vastgezet hebben"
Uit het verhaal van Bennos blijkt dat ik niet de enige ben, geeft niet ik heb er van geleerd.
Het zal wel door de grote aantallen zijn dat niet alles goed gaat, het is meer de houding die me niet aanstaat.
Ik wist niet dat ik alles nog na moest kijken bij thuiskomst, hadden ze het maar gezegd "hier heb je je fiets maar straks wel alles zelf nakijken, we weten niet of we alles wel vastgezet hebben"
Uit het verhaal van Bennos blijkt dat ik niet de enige ben, geeft niet ik heb er van geleerd.
Het zal wel door de grote aantallen zijn dat niet alles goed gaat, het is meer de houding die me niet aanstaat.
Viva il ciclismo
Ik heb ook hele goede ervaringen bij Salden. Heb er mijn nieuwe frame gekocht, en ben perfect opgemeten, fiets zit als gegoten. Wat ik wel gemerkt heb, is dat je moet gaan op door de weekse dagen, en als het kan tijdens werkuren, dan is het er erg rustig en hebben ze alle tijd voor je. De zaak is voor hun assortiment eigenlijk veel te klein, waardoor als er al 10 mensen zijn het druk lijkt.
Ook mijn ervaring is overwegend positief. Had fiets uitgezocht, thuis nog eens een en ander overdacht en ik wilde wat wijzigingen doen. Alles via de mail gedaan en toen ik hem op ging halen was alles bijna perfect geregeld. De bestelde stuurpen was niet op voorraad en ze hadden maar een mat zwarte gemonteerd, toen ik zei dat ik dat niet wilde kreeg ik een duurdere uitvoering voor dezelfde prijs. Het enige waar ik niet op heb gelet toen en pas bij aankomst zag was dat ze het stuurlint verkeerd erop gedraaid hadden, van bovenaf ipv van vanaf onder. Mail gestuurd daarover en ik kreeg gratis en nieuw lint opgestuurd
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Rikkert schreef:Dat klinkt netjes. Overigens... en FM die geen lintje kan wikkelen...das nie best
Er zijn fm die altijd van bovenaf beginnen met stuurlint wikkelen.
Zie ook het stuurlint topic
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Goede ervaring met Mat Salden, ben zeer tevreden met mijn keus, goede prijs.
minpuntjes:
De verkoper had wel mogen melden dat de Easton ea50 wielen niet echt prettig zijn (slecht verwisselen van de banden). Ik had liever meteen de juiste wielen gehad die passen bij het top frame (wilier gran turismo).
Geen carbonvet gevruikt bij de zadelpen en de zadelpensluiting verkeerd om gemonteerd waardoor het zadel los zat. Deze draaide de medewerker vervolgens dol bij het afstellen.
minpuntjes:
De verkoper had wel mogen melden dat de Easton ea50 wielen niet echt prettig zijn (slecht verwisselen van de banden). Ik had liever meteen de juiste wielen gehad die passen bij het top frame (wilier gran turismo).
Geen carbonvet gevruikt bij de zadelpen en de zadelpensluiting verkeerd om gemonteerd waardoor het zadel los zat. Deze draaide de medewerker vervolgens dol bij het afstellen.
biciclette da corsa italiane, pura passione
Ik heb zaterdag voor het eerst iets besteld via de webshop van math Salden. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail of iets dergelijks van mijn aankoop. Is dit normaal en krijg ik maandag, bij de eerste werkdag van de week, een mail toegestuurd? Of hoe gaat het normaal gezien in zijn werk bij hun shop?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Stockie
Voor zover ik me kan herinneren krijg je direct een mail.
havana schreef:Voor zover ik me kan herinneren krijg je direct een mail.
Bovendien staat er op de site nadat je de bestelling heb gedaan dat je binnen zoveel uur een bevestigingsmail krijgt. ook staat er als dat net het geval is je even contact met de klantenservice moet opnemen.
Zo en nu eerst een bavaria