Lightweights
-
- Forum-lid HC
Ik ook, gele tufo logo is zelfs in het donker herkenbaar......
-
- Forum-lid
Ja het zijn tufo's de carbon, naar mijn mening zeer lekbestendig. Zodra ik weer in het bezit ben van digitale camera zal ik ze nogmaals posten.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Wat zien die mooie Lightweights er zo gruwelijk lelijk uit zeg, lijkt wel een ronddraaiende kermisattractie zo!
Wat een wansmaak, hier gaat dus echt mee gereden worden?
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat ze in een teamfiets best mooi zijn.En ze moeten opvallen
en dat doen ze denk ik wel.
en dat doen ze denk ik wel.
Ik weet niet wie ze zo gemaakt heeft, maar die man/vrouw heeft geen ballen verstand van wielrennen!!! Waarom er bij Zabel een adelaar op zijn wielen staat??? Savodelli heeft volgens mij de bijnaam Il Falco ( gezien zijn afdaalcapaciteiten)
Daarnaast kan ik de link niet echt leggen tussen het GO!!! motor team en liquigas (kan aan mij liggen)
persoonlijk als pluspunt vind ik dan de wielen van Liquigas er het mooist uitzien,,, Vooral erg mooi detail vind ik hoe die spaken door zijn gespoten in de flens...
Daarnaast kan ik de link niet echt leggen tussen het GO!!! motor team en liquigas (kan aan mij liggen)
persoonlijk als pluspunt vind ik dan de wielen van Liquigas er het mooist uitzien,,, Vooral erg mooi detail vind ik hoe die spaken door zijn gespoten in de flens...