Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
Zou vandaag eigenlijk een rustdag hebben,had gister en dag ervoor ook al gefietst. Maar op een vrije dag met dit weertje ga je niet binnen zitten natuurlijk! 40km losgetrapt, en het paard mooi gepoetst daarna. Beiden in het zonnetje, heerlijke dag gehad! Even die ovenschotel wegspoelen met een fijn rood zuid-afrikaantje zo dadelijk, en mijn dag is perfekt!
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/?p=554
Op bovenstaande link het 'avontuur' en 'n foto van afgelopen weekend.
Met een groepje hadden we een baanclinic in Amsterdam.
Ik moet zeggen dat dat een erg leuke ervaring was.
Jammer dat ze hier in de buurt geen baan hebben anders zou ik daar de hele winter rondjes draaien!
Op bovenstaande link het 'avontuur' en 'n foto van afgelopen weekend.
Met een groepje hadden we een baanclinic in Amsterdam.
Ik moet zeggen dat dat een erg leuke ervaring was.
Jammer dat ze hier in de buurt geen baan hebben anders zou ik daar de hele winter rondjes draaien!
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="girlinred"]Vanmiddag naar Schoppingen geweest met Tom, bijna 4,5u, schitterende omgeving en wat een weertje! Genoten van het uitzicht op de Schoppingerberg (zijn de pica's gelukt??)[/quote]
Zeker mooi weer! Weer lekker 4,5 uur op de fiets. Foto's zijn niet veel soeps geworden dus helaas. Volgende keer maar een fotocamera mee ?
Zeker mooi weer! Weer lekker 4,5 uur op de fiets. Foto's zijn niet veel soeps geworden dus helaas. Volgende keer maar een fotocamera mee ?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Gisteren lekker vrij genomen. Voor het eerst dit seizoen een iets langere rit: 83Km.
Vanuit de Beemster langs Heerhugowaard naar Kolhorn. Terug langs de W-friese omringdijk, Zandwerven, Avenhoorn weer terug.
Heenweg lekker ontspannen in D1 met de wind mee. 31,7 gemiddeld. Terugweg wind tegen. Stiekem in D2, ik kon het gewoon niet laten. Als een dartel veulen!
Totaal 31,4 gemiddeld en fris binnen gekomen. Met het gemiddelde en het gemak waarmee het ging was ik niet ontevreden voor zo'n eerste langere rit
Vanuit de Beemster langs Heerhugowaard naar Kolhorn. Terug langs de W-friese omringdijk, Zandwerven, Avenhoorn weer terug.
Heenweg lekker ontspannen in D1 met de wind mee. 31,7 gemiddeld. Terugweg wind tegen. Stiekem in D2, ik kon het gewoon niet laten. Als een dartel veulen!
Totaal 31,4 gemiddeld en fris binnen gekomen. Met het gemiddelde en het gemak waarmee het ging was ik niet ontevreden voor zo'n eerste langere rit
Milheeze-Rips-Vredepeel-Venray-Deurne.
Weinig tijd dus. Itt wat beloofd was: geen zon maar extreem heiig. En knap fris. Wel lekker.
Weinig tijd dus. Itt wat beloofd was: geen zon maar extreem heiig. En knap fris. Wel lekker.
-
- Forum-lid
Gisteren voor het eerst dit seizoen meegereden op de trainingen die RTC Groenewoud organiseert op het wielerbaantje Lindenholt in Nijmegen. Onder de lichten een paar uurtjes lekker kunnen trainen.