Specialized
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
onderste heet the adam cage. kost 25 euro's.
ik weet niet of ik die van specialized mooi vind eigenlijk.
ik weet niet of ik die van specialized mooi vind eigenlijk.
Mooie pics van uw fiets bij die al even mooie Mustang. Precies een voorliefde voor blauw!
En ik heb de carbon bidonhouders van ControlTech. Hebben 55.95/stuk gekost inclusief een bijbehorende drinkbus. Een paar post geleden heb ik fotoke van deze gezet.
En ik heb de carbon bidonhouders van ControlTech. Hebben 55.95/stuk gekost inclusief een bijbehorende drinkbus. Een paar post geleden heb ik fotoke van deze gezet.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
- Forum-lid
2 amerikaanse vervoermiddelen.
ja zijn mooie houders Chaingang alleen waar te koop?
is een ramp om hier gewoon in de winkel mooie carbon bidonhouders te kopen.
zal volgende week is bij plieger kijken, de fiets moet dan toch een beurt krijgen.
ja zijn mooie houders Chaingang alleen waar te koop?
is een ramp om hier gewoon in de winkel mooie carbon bidonhouders te kopen.
zal volgende week is bij plieger kijken, de fiets moet dan toch een beurt krijgen.
Heb de mijn bij mijn FM gekocht die ook toevallig ControlTech dealer is. En ben er heel tevreden van. Alleen de bidons lekken als met een vloeistof erin doet die bubels bevat. Hangt heel de fiets vol. Maar de invoerder zit toch bij jullie in NEderland spec..joost. Heb een linkje naar de dealerlijst bijgevoegd. Moet toch ééntje in jouw buurt zitten. http://www.controltech.nu/dealerlijst_nl.html#
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
- Forum-lid
ok mijn FM staat er ook tussen. mijn fiets moet er toch heen voor een beurt voordat ik naar frankrijk gaat, zal ik gelijk even kijken.