Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
-
- Forum-lid
@rinke: bedankt Vond het wel een lang verhaal geworden maar had het idee dat er wel een aantal vragen die regelmatig bij nieuwe gebruikers naar voren komen (en ook bij mij naar voren kwamen) in beantwoord werden.
Heb je e.e.a. gewoon gemaild via de contact link op de Brytonsport site?
Voor wat betreft de backlight las ik al dat e.e.a. buiten veel beter afleesbaar was dan binnen. En wie weet moet ik het folietje er toch maar meteen afhalen
Ik had trouwens na activeren van de kaart ineens bijna tien schermpjes (a 4 stuks) met 'planned trips' staan?!
Ik weet niet of de Garmin hartslagband duurzamer is; gebruik hem sinds vorige herfst op de Tacx (2x p.w.) en straks dus ook op de fiets met de Bryton.
Heb je e.e.a. gewoon gemaild via de contact link op de Brytonsport site?
Voor wat betreft de backlight las ik al dat e.e.a. buiten veel beter afleesbaar was dan binnen. En wie weet moet ik het folietje er toch maar meteen afhalen
Ik had trouwens na activeren van de kaart ineens bijna tien schermpjes (a 4 stuks) met 'planned trips' staan?!
Ik weet niet of de Garmin hartslagband duurzamer is; gebruik hem sinds vorige herfst op de Tacx (2x p.w.) en straks dus ook op de fiets met de Bryton.
Ik twijfel hel erg: en Garmin Edge 500...of een Bryton Rider 50.....die laatste heft voor hetzelfde geld meer opties....
maar ik ben mac-gebruiker en weet niet of de Bryton dan handig is. Voor mijn hardlopen gebruik ik een garmin horloge en maak ik intensief gebruik van Garmin Connect....voordel van de Edge500 is dat ik die ook kan inpassen in dat Garmin Connect...wie geeft me een beslissende duw in een richting?
maar ik ben mac-gebruiker en weet niet of de Bryton dan handig is. Voor mijn hardlopen gebruik ik een garmin horloge en maak ik intensief gebruik van Garmin Connect....voordel van de Edge500 is dat ik die ook kan inpassen in dat Garmin Connect...wie geeft me een beslissende duw in een richting?
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
-
- Forum-lid
@joers: http://corp.brytonsport.com/news/?p=417" onclick="window.open(this.href);return false; "Rider 50 is now Mac compatible"
Compatible...dat wst ik....maar ik lees nog weinig echt GOEDE ervaringen over de combi Mac-Bryton...vandaar.
Is het inlezen van gpx-bestanden makkelijk via een Mac?
Is het inlezen van gpx-bestanden makkelijk via een Mac?
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
@UMO folietje direct verwijderen, dit scheelt heel veel (gebruikers ervaring )....
Ik heb altijd naar support@brytonsport.com gestuurd dan komt het rechtstreeks aan in Taiwan..
Dat met die planned trips is inderdaad behoorlijk irritant en verschijnt telkens weer terug... :-S
@Joers Mac wordt ondersteund door Bryton
Ik heb altijd naar support@brytonsport.com gestuurd dan komt het rechtstreeks aan in Taiwan..
Dat met die planned trips is inderdaad behoorlijk irritant en verschijnt telkens weer terug... :-S
-
- Forum-lid
Folietje gaat er thuis meteen afrinke schreef:@UMO folietje direct verwijderen, dit scheelt heel veel (gebruikers ervaring )....
Ik ga een mailtje maken voor ze!
En je kunt die planned trips (zag ik zo 1-2-3) niet via de software verwijderen? Hoe bedoelt verschijnt terug? Als je ze handmatig verwijdert en daarna connect met Bryton of alleen als je weer een kaart update? Anders komt 'ie ook in het mailtje, wil alleen m'n eigen trips zien...
@joers
Ik gebruik al sinds 1987 een mac en ben een ervaren mac gebruiker. Tot nu toe ben ik tevreden met mijn bryton. Het inlezen van gpx bestanden is een makkie. Alles gaat net zoals op een windhoos machine via de website icm brytonbridge.
soms is het lastig om je rider 50 geljik te "connecten".
Ik gebruik al sinds 1987 een mac en ben een ervaren mac gebruiker. Tot nu toe ben ik tevreden met mijn bryton. Het inlezen van gpx bestanden is een makkie. Alles gaat net zoals op een windhoos machine via de website icm brytonbridge.
soms is het lastig om je rider 50 geljik te "connecten".
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- alliance_0
- Forum-lid
De kaart software wordt geleverd inclusief voor geprogrammeerde fietsroutes en poi's, dat wordt duidelijk bij de info weergegeven dus die geplande routes zal je voor lief moeten nemen.
-
- Forum-lid
Graag zou ik van een gebruiker willlen weten hoe de hoogtepagina (op het apparaat zelf) eruit ziet en hoe deze in een grid te configureren is. Ik struin al dagen vergeefs het internet af op zoek naar antwoorden:
1. Kun je op het hoogteprofiel duidelijk zien waar je bent (afstand tot top en hoogte tot top) of is het profiel daarvoor te schematisch?
2. Kun je ook inzoomen op een van de heuvels tijdens je route?
3. Met Brytonsport.com kun je peak en valley points aan de route toevoegen. Wat heb je daar onderweg aan?
4. Hoeveel velden kun je gebruiken als je ook het hoogteprofiel duidelijk leesbaar of zo groot mogelijk wilt weergeven. Ik zou in ieder geval actueel stijgingspercentage en huidige hoogte willen kunnen aflezen en daarnaast ook iets als afstand tot top (als dat beschikbaar is)?
5. Kan iemand misschien wat foto's van de hoogtepagina sturen of uploaden?
6. Tenslotte, een heel andere vraag. Is de batterij vervangbaar?
Alvast hartelijk dank voor antwoorden.
1. Kun je op het hoogteprofiel duidelijk zien waar je bent (afstand tot top en hoogte tot top) of is het profiel daarvoor te schematisch?
2. Kun je ook inzoomen op een van de heuvels tijdens je route?
3. Met Brytonsport.com kun je peak en valley points aan de route toevoegen. Wat heb je daar onderweg aan?
4. Hoeveel velden kun je gebruiken als je ook het hoogteprofiel duidelijk leesbaar of zo groot mogelijk wilt weergeven. Ik zou in ieder geval actueel stijgingspercentage en huidige hoogte willen kunnen aflezen en daarnaast ook iets als afstand tot top (als dat beschikbaar is)?
5. Kan iemand misschien wat foto's van de hoogtepagina sturen of uploaden?
6. Tenslotte, een heel andere vraag. Is de batterij vervangbaar?
Alvast hartelijk dank voor antwoorden.