spook schreef:Het lijkt mij dat er tussen de vuistslagen, wat al niet niks is, en het slepen naar het water, het duwen in het water en het weglopen ondanks hulpgeroep een flink aantal momenten zitten waarin je tot inkeer kunt komen. Dus initieel opwelling, misschien wel. Maar ergens is die opwelling wel voorbij.
De achterruit van de auto was kapot door de impact.
Het is nog maar de vraag in hoeverre deze persoon zichzelf in de hand had.
Ook normale mensen doen hele rare dingen als hun brein een letterlijke danwel figuurlijke klap krijgt.
spook schreef:Deze man besloot pas terug te gaan nadat zij had geroepen dat ze zwanger was. Deze man houdt zich al tijden stil, wat ook niet echt getuigd van openlijke spijt of berouw.
Nou de man is publiekelijk gelinchd, applaus voor jullie zelf.
Ik zou hem in een put gooien en kijken of blijft drijven of zinkt.
Het is vrijwel zeker dat de man een ander verhaal heeft dan het verhaal wat deze zwangere vrouw verteld. Hoeveel weken was ze zwanger trouwens 1, 12, 30 of is dat erbij verzonnen voor dramatisch affect? Ja sorry maar ik geloof mensen niet meer op hun blauwe. groene. grijze bruine kleur ogen.
Maar wie gelooft een asociale fietser boven het verhaal van een zielige zwangere vrouw?
Ik snap wel waarom zo iemand nu niet meer naar voren durft te komen.
Zijn straf heeft hij nu wel gehad en als deze manhunt nog even doorgaat dan komt deze man wat mij betreft in aanmerking voor een forse schadevergoeding!!
Zoals sommige mensen op GS en hier er op ingaan dat grenst aan psychopathologie.
Anyway, de man meld zich misschien niet omdat hij in comma op de IC ligt vanwege een 'onverklaarbare' hersenbloeding, weet jij het?
spook schreef:Ik ben het dus volledig met Knutmo eens, deze man is een Paardenlul. Geen enkel wederhoor kan zijn gedrag, het slaan en in het water gooien van een zwangere vrouw, in een begrijpelijk daglicht plaatsen.
Je bedoelt, ik kan niet begrijpen hoe iemand tot zijn daden komt.
Dat zegt vooral iets over jou voorstellingsvermogen, al eens gedacht om de politiek in te gaan?
Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen hoe zoiets kan gebeuren, ik kan mij zelfs nog wel erger voorstellen. En even voor de duidelijkheid begrijpen en begrip hebben zijn hele verschillende zaken in deze context.
spook schreef:En inderdaad Walter G, deze vrouw moet echt gevreesd hebben voor haar leven. Dat is niet niks. Het feit dat meneer Paardenlul zich gedeisd houdt zal de verwerking niet ten goede komen.
Ik hoop dat hij het fatsoen heeft zich te melden of anders gepakt wordt.
Again, we weten helemaal nog niks, er zijn wat videobeelden waarop maar een deel te zien is. We hebben wat getuigenverklaringen waar ook al lang van aangetoond is dat die zelden accuraat genoeg zijn om de feiten te kunnen achterhalen.
En over die doodsangsten, ze is er niet aan overleden, als ze de juiste hulp krijgt dan kan dit voor haar een geweldige ommekeer in haar leven zijn. Maar ja, in deze maatschappij die draait om slachtofferschap is de kans groter dat arbeidsongeschiktheid vanwege trauma op de loer ligt.
En dan nog, als de auto bestuurd zou zijn geweest door een Pool die na het ongeluk gewoon doorgereden was dan waren we nu met zijn alleen op jacht naar een Suzuki met Pools kenteken. Alleen nu is de bestuurder een Nederlandse vrouw die zwanger is en liggen de rollen omgekeerd.