Tour 2013
- boswielrenner
- Forum-lid
Froome zat helemaal stuk toen hij over de finish kwam. Zijn gezicht sprak boekdelen. Mooie etappe en knap van Mollema om de schade beperkt te houden. Ten Dam weer super.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ten Dam was idd super!! Knap gereden van de twee, hij heeft Mollema er doorheen gesleept.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mont Ventoux, last 6.15 km, 8.00 %, 492 m
2002 | Lance Armstrong: 17 min 53 sec
2013 | Chtris Froome: 17 min 41 sec
Ik weet het niet meer.....
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik zou je vooralsnog geen carrière als medium willen adviseren!sloeren schreef:De tour is erg lang dit jaar. Er zijn veel etappes waarin gekoerst of geklommen word. De eerste twee weken waren al geen niemendalletje en de derde is zo divers dat er nog grote verschillen gemaakt kunnen worden. Froome heeft te vroeg gespiekt, hij vertrouwt zijn team niet meer, heeft niet heel veel koersinzicht en is moe. Ten Dam zakt conditioneel door het ijs. Mollema presteert al twee weken boven zijn niveau, drie weken is te lang. Hij krijgt een klein dingetje - lek of zo - waarvan hij niet weet te herstellen. Contador wint door geen fouten te maken, hij is slim en vreselijk taai.
-
- Forum-lid
Gebruik je glazen bol ook eens voor de laatste week, wil je?apexrider schreef:Froome rijdt ze er morgen gewoon allemaal af. Resteert de strijd om plaats 2 en 3.
Ik weet niet of je in 2002 al wielrennen keek maar toen stond er een strakke tegenwind http://www.youtube.com/watch?v=G2RwPTrirpA
Terwijl de wind nu in de rug stond, toch een immens verschil.
Terwijl de wind nu in de rug stond, toch een immens verschil.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik wel Froome is gewoon absoluut de aller, aller, allerbeste. Declasseert iedereen alsof het een stelletje prutsers betreft. Aggregation of Marginal Gains my ass!liviolivius schreef:Mont Ventoux, last 6.15 km, 8.00 %, 492 m
Jammer, ongeloofwaardig maar wat er achter gebeurde was het kijken meer dan waard.
Dit gaat zo nog wel even door want ook een Quintana gaat hem bergop niet stoppen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid HC
Uitgaande hiervan: http://app.strava.com/activities/67057155#1287916573
...kom ik op 58:50 voor Froome. Gezien de niet al te grote verschillen en het feit dat ogenschijnlijk hij toch ook aan zijn limiet zat vind ik Froome niet zo ongeloofwaardig overkomen als een aantal anderen.
Ik vind wel vreemd dat strava geen vermogensschatting bij Laurens afgeeft terwijl ze dat normaal altijd doen.
...kom ik op 58:50 voor Froome. Gezien de niet al te grote verschillen en het feit dat ogenschijnlijk hij toch ook aan zijn limiet zat vind ik Froome niet zo ongeloofwaardig overkomen als een aantal anderen.
Ik vind wel vreemd dat strava geen vermogensschatting bij Laurens afgeeft terwijl ze dat normaal altijd doen.
Dat Strava geen vermogen gaf, had er mee te maken met het feit dat hij eerst als Run was geregistreerd. Nu staat ie wel als Ride geregistreerd. Gemiddeld vermogen: 369 Watt.ericpeters schreef:Uitgaande hiervan: http://app.strava.com/activities/67057155#1287916573
Wel fantastisch gereden door Lau, mede door hem blijft Bauke 2e, heerlijke middag gehad!
Ik wel, en hij had zeker niet wind mee volgens mijn waarneming toevallig de situatie deze week bekekenliviolivius schreef:Mont Ventoux, last 6.15 km, 8.00 %, 492 m
YFood !!!