Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 20 apr 2013 14:30

Ondanks de matige opkomst ( 4 man ) zijn we vertrokken richting Middelburg / Serooskerke en door naar Vrouwenpolder. Via de Veerse dam richting Kamperland - en Kortgene. Al met al hadden we tot daar wind tegen , en met windkracht 4 was het iets meer dan verwacht. Ook de temperatuur was met 8 graden nog geen toppertje, en ondanks dat zagen we diverse mensen in korte broek ( wij hadden die plannen nog niet ). Na oversteek van de sluizen bij Katse Veer ging het met wind in de rug een stuk beter, goed voor het moraal !

Na het Vliegveld Midden Zeeland gepasseerd te hebben ging het richting Arnemuiden waar Erik rechtsaf ging richting huis. We zijn met z'n drieën richting Sloegebied gereden en dan over de zeedijk bij Rithem, om het laatste stukje langst het water te fietsen. We hebben zo toch een 75 kilometer gedaan toen we in Vlissingen terug kwamen alwaar appeltaart en warme koffie klaarstond, althans voor mij dan zeker.

Maandag of dinsdag weer , morgen fietsen kijken 8-)
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 20 apr 2013 14:37

Heen en terug naar Stolwijk met de toerders van Rwv De Spartaan.
Vanaf de club nog een klein lusje naar huis gemaakt om de 100 km vol te maken.

Route
Afbeelding

rednas
Forum-lid

rednas 20 apr 2013 15:50

Vandaag vanuit Almere vertrokken naar Den Haag http://app.strava.com/activities/49696638.
In Den Haag op de trein gestapt naar Lelystad.
Vanuit Lelystad terug naar huis in Almere gefietst http://app.strava.com/activities/49696625.
Het was lekker weer vandaag, alleen de zijwind was af en toe best link met die hoge velgen.
Gelukkig meestal de wind in de rug gehad.

Michel.nl
Forum-lid

Michel.nl 20 apr 2013 16:43

Vandaag weer een hoop fietsers gezien, en helaas ook al weer 1 die over een motorkap gegaan is.
Alles goed afgelopen, alleen voor de Willier niet helemaal.
Afbeelding

martijncervelo
Forum-lid

martijncervelo 20 apr 2013 17:00

Vandaag de ronde van Noord Holland gefietst, het 160km rondje. Moest alleen wel op mijn Cannondale Flash 29r aangezien een van mijn speedplay plaatjes de geest had gegeven en ik dus niet op mijn Cervélo kon fietsen. Is goed te doen zo'n rondje van 160km op een 29r.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 20 apr 2013 19:58

Heb vandaag met 2 anderen een rondje vanuit Deventer, naar Apeldoorn, over de Berg en dal weg en vervolgens met een klein lusje over de Posbank gereden. Goed voor 95km, morgen komt daar nog iets van 120-130km als ik op de fiets naar Eindhoven ga :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 20 apr 2013 21:03

Met het Fiets Fit beginnersclubje een rustig rondje van een kilometer of 60. Onze trainer wist nog wel een leuk kasseien strookje in Brabant. :shock:

Morgen een iets minder rustig rondje van een kilometer of 100 met mijn gewone fietsclubje. Het is mooi weer maar ik vind het nog niet echt korte broeken tijd. Wat mij betreft is het zelf nog steeds verkleumde tenen tijd.
Veni. Vidi. Fietsie.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 20 apr 2013 23:39

Vandaag ook weer de lange broek aangehad. woensdag en donderdag wel lekker in het kort/kort gereden.
Woensdag was het hier super met 23 graden en donderdag gewoon geen kans gehad het koud te Krijgen. De eerste keer dit jaar wezen klimmen in Zuid-Limburg en dat met die wind, pfff...
Vooral de Eyserbosweg (wind op kop) en Keutenberg (zijwind) waren een ramp juist op de stukken waar je normaal denkt het ergste gehad te hebben. Het 2e gedeelte van het rondje met de wind mee en wat meer lopende klimmen (schweiberg, Bovenste Bos en Vaalseberg) was echt genieten.

Vandaag wilde ik een rustig rondje doen om wat te herstellen maar met die wind viel dat niet mee!
20km me aan de wind geërgerd en 20km gezeild, Van mij mag het nu echt wel eens ophouden met waaien.
Campagnolo Ultra Dork

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 21 apr 2013 01:10

Ik heb vandaag ook in die contreien gefietst. Met dertien anderen van mijn club ben ik naar Klimmen gegaan. Auto geparkeerd, en op en neer naar Monschau gefietst. Inclusief mijn ritje van en naar Deurne, heb ik toch 182 kilometer op de teller.
Onderweg kwamen we tot de conclusie dat het een mooie winterdag was. Tot een uur of elf was het niet warmer dan een graad of 5.
Op de terugweg vanuit Duitsland hadden we ook veel last van de koude en krachtige wind. Ik heb wel een erg leuke dag gehad.

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 21 apr 2013 16:26

Vandaag een mooi ritje met de buurman.
Krimpen aan de Lek, lekkerkerk, Bergambacht, Schoonhoven, pont over, Streefkerk, Nieuw-Lekkerland, Kinderdijk,
Alblasserdam, brug over, Ridderkerk, Slikkerveer, IJsselmonde, Brienenoordbrug over, Kralingseveer, Algerabrug over, Krimpen aan den IJssel en weer terug in Krimpen aan de Lek.
Goed voor zo`n 65 km.
Weinig zon, maar toch wel lekker weer.
http://connect.garmin.com/activity/301023598" onclick="window.open(this.href);return false;
Merida Scultura Endurance 4000

redalert
Forum-lid

redalert 21 apr 2013 18:03

Vandaag een mooi ritje gedaan met de club. Helaas eindigde deze na twee lekke banden. Heb dus de tocht afgemaakt in de auto. Grrr.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 apr 2013 18:10

Jaaaaa, het weer leek weer eens ergens op vandaag :-).
Ondanks een langzaam afzwakkende verkoudheid toch heerlijk kunnen fietsen.
Thuis, Gouda, Lopik, Lekdijk, Vlist, Gouda, Pijnacker, thuis. Goed voor 118km, vrijwel volledig in D1 :).
Less is bore

Plaats reactie