Wat is fout, wat kan echt niet?
JA,NEE,NEE,NEE,hangt-van-het-model-af (maar als 'ie enigzins lijkt op mijn Aviator uit '75 dan: NEE)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
dat wieldopje......................................fietseric schreef:WTF is er mis met ventieldopjes? we vinden onderhoud e.d. erg belangrijk.. maar het ventieldopje mag je achterwege laten?
hebbie dat ergens voor nodig?
nee, dus weg ermee
+er zit toch al een dopje op een Frans ventiel?wielertje schreef:dat wieldopje......................................fietseric schreef:WTF is er mis met ventieldopjes? we vinden onderhoud e.d. erg belangrijk.. maar het ventieldopje mag je achterwege laten?
nee, dus weg ermee
Fietsers die ook het ringetje monteren waarmee je het ventiel vastdraait op de velg moeten trouwens per direct hun fiets inleveren
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Adres ?53x11 schreef:+er zit toch al een dopje op een Frans ventiel?wielertje schreef:dat wieldopje......................................fietseric schreef:WTF is er mis met ventieldopjes? we vinden onderhoud e.d. erg belangrijk.. maar het ventieldopje mag je achterwege laten?
nee, dus weg ermee
Fietsers die ook het ringetje monteren waarmee je het ventiel vastdraait op de velg moeten trouwens per direct hun fiets inleveren
PS waarom ?
Movistar snel van fietssponsor veranderd? Van 1988 t/m 2013 heeft het team Pinarello als sponsor gehad!brekson schreef:Volledig met je eens, alhoewel sommige teams wel heel snel van fietsmerk veranderen
Movistar , Lotto...
Zonder helm fietsen en alle kleding van Mapei of wat er op lijkt is ook niet om aan te zien.
Wil je toch in een oud ploegshirt rijden kies dan de blauwe van Fassa Bortolo, of rood van Barloworld.
Overigens zag ik afgelopen weekend iemand op een volledig blauwe fiets met een blauwe broek, shirt, helm, bril en handschoentjes dit was ook wel op het randje van fout.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Dat is bij veel full carbon velgen helaas noodzaak omdat de boel anders gaat rammelen.Fietsers die ook het ringetje monteren waarmee je het ventiel vastdraait op de velg moeten trouwens per direct hun fiets inleveren
Als we gaan nuanceren is het eind zoek.havana schreef:Dat is bij veel full carbon velgen helaas noodzaak omdat de boel anders gaat rammelen.Fietsers die ook het ringetje monteren waarmee je het ventiel vastdraait op de velg moeten trouwens per direct hun fiets inleveren
Ringetje is gewoon verboten, je verzint maar wat anders:twisted:
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Maar de aller- aller- allerbelangrijkste reden om geen ventieldopjes en/of ringetjes te gebruiken is uiteraard GEWICHTSVERLIES. Maar ja, die is natuurlijk zooooooo overduidelijk.