Giro 2016
-
- Forum-lid HC
Hij moet morgen ondanks de pijn gewoon Valverde voor proberen te blijven en rijden voor een podium plaats. Het roze zal gezien schade wel niet meer mogelijk zijn en het zou zonde zijn dat ie zich helemaal leeg rijdt en naast alles grijpt.
-
- Forum-lid
Kruijswijk morgen juist weer in het geel...Zorro schreef:Hahaha. Kruijswijk uit het geel53x11 schreef: - Kruijswijk uit het geel
Dat valt te bezien en is koffiedik kijken. Mentaal (als het dus morgenochtend niet meevalt) hoeft Kruijswijk nog maar 1 stap te nemen en dat is de dag van morgen.daniel1975 schreef:Forget it.
Knokken voor P3 wordt het. Die val was echt een hele smerige, je wil niet weten hoe hij morgen wakker gaat worden.
Nog even harder dan een pitbul bijten aangezien het ZO dichtbij is en hij zeer goed weet de beste te zijn bergop.
Even dat koppie leeg en opnieuw beginnen als het tenminste fysiek mogelijk is.
Gezien Chaves en Nibali vandaag, die er echt door Kruijswijk opgelegd zouden zijn zonder die val, geloof ik dat Kruijswijk morgen alles weer kan rechtzetten. Morgen niks podium rijden oid maar laten zien waarom je echt deze Giro moest winnen. Gaat het fout dan jammer en weten we waarom.
No guts, no glory.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- PurpleDolphin
- Forum-lid
Als die salto klappert niet teveel schade heeft aangericht aan z'n rug en ribben en hij kan de teleurstelling en frustratie omzetten naar ziedende kracht...wie weet.
- robbebopper
- Forum-lid HC
ypuh schreef:Buiten het feit dat Kruijswijk hier waarschijnlijk de eindoverwinning heeft verspeeld, wel één van de mooiste etappes die ik ooit gezien heb. Er gebeurde echt vanalles, de val van Kruijswijk, de val van Zakarin, de groep Jungels die niets wou doen voor het roze, Scarponi die in de remmen knijpt, Nibali die Chavez er nog even afrijdt. Genieten!
Ik vind zware valpartijen een hele vreemde reden om te genieten.
+ 1 gestrand net vóór de haven - voetbal idem dito zie de laatste WK's. Maar laten we eerlijk zijn... als Niballi in de klimtijdrit niet met z'n achterderailleur aan het klooien was had hij al in het roze gereden. Als Lotto Jumbo zo slim was geweest 1 of 2 man met de grote ontsnapping mee te sturen dan hadden ze Kruiswijk misschien net op kunnen vangen .... als als als ....JoostG schreef:Waarom heb ik nu het gevoel dat dit een NL probleem is, stranden in het zicht van de haven?
Wat hem nu ook opbreekt is de ploeg waarmee hij rondrijdt. Als Nibali en Chaves niet de hulp van ploeggenoten gehad zouden hebben, dan ....
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Arggghhh zie het allemaal nu pas.
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag ook genoten uitgezonderd die val van Zakarin.robbebopper schreef:ypuh schreef:Buiten het feit dat Kruijswijk hier waarschijnlijk de eindoverwinning heeft verspeeld, wel één van de mooiste etappes die ik ooit gezien heb. Er gebeurde echt vanalles, de val van Kruijswijk, de val van Zakarin, de groep Jungels die niets wou doen voor het roze, Scarponi die in de remmen knijpt, Nibali die Chavez er nog even afrijdt. Genieten!
Ik vind zware valpartijen een hele vreemde reden om te genieten.
Ik ben voor het eerst sinds lang bij rechtstreekse TV van wegwedstrijden niet op de bank in slaap gevallen. Noch bij de Ronde van België als aansluitend bij de Giro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus Zakarin die valt is niet genieten en die van SK? Vreemde redenatie....
Heel cru gezegd is het maar een sleutelbeenbreukje, typisch rennerskwaaltje, niks bijzonders c
Heel cru gezegd is het maar een sleutelbeenbreukje, typisch rennerskwaaltje, niks bijzonders c
Less is bore
In mijn optiek toch vooral een brevet van onvermogen van de ploeg. Dat Kruiswijk valt, uiteraard enorme pech, maar dat er niemand voor of in het bijzijn van Kruijswijk de top van de Agnello overkomt, dat kost hem de Giro zege. Je weet dat hij ook zonder valpartij, in de afdaling door de andere concurrenten onder druk zal worden gezet. Nee bij die slimme (soms geniepige) mediterraanse teams zou dit nooit zijn gebeurd, die sturen niet voor niets standaard hun mannen vooruit.
Als hij bij een ploeg als Astana, Moviestar of zelfs Orica had gereden, dan had hij maximaal 2 minuten verloren. Toch bijzonder zuur dat je als beste renner in de wedstrijd het op zo'n moment moet verliezen, doordat je in een tweederangs team rijdt. Met een beetje geluk speelt Nibali/Astana morgen alles of niets ten koste van Chaves en kan Kruijswijk profiteren. ***wishful thinking modus off***
Als hij bij een ploeg als Astana, Moviestar of zelfs Orica had gereden, dan had hij maximaal 2 minuten verloren. Toch bijzonder zuur dat je als beste renner in de wedstrijd het op zo'n moment moet verliezen, doordat je in een tweederangs team rijdt. Met een beetje geluk speelt Nibali/Astana morgen alles of niets ten koste van Chaves en kan Kruijswijk profiteren. ***wishful thinking modus off***
Gazelle Team TVM \'99
- Wolfhound32
- Forum-lid
Jemig, hier ben ik echt ziek van. Zooooo dicht bij en nu.....
Het is de emotie die het brein vertroebeld zullen we maar zeggen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?