Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2015

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 22 apr 2015 21:43

Vandaag de Marinetocht gereden vanuit Vlissingen. Een geweldig goed georganiseerde tocht - met begeleiding van motoren van de Koninklijke Marrechaussee. Ook een auto als voorrijder zodat we lekker met ons " peloton " op de weg moesten rijden en alle kruisingen vrij gehouden werden. Er waren 3 pelotons van ca 60-70 man die een kwartier na elkaar startte wat de drukte wegnam en de pelotons niet te groot maakte.

Geen gejakker van de " testosteron " boys of gevaarlijke situaties maar gewoon lekker peddelen over Walcheren en zelfs voor mij als geboren en getogen Zeeuw nog nieuwe plaatsen gezien.

https://www.strava.com/activities/290354254
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

bigfloor
Forum-lid

Gebruikersavatar bigfloor 23 apr 2015 20:26

Gisteren de Golden Gate Bridge over gefietst, wat een wind zeg ! Van linksvoor maar gelukkig goede hekken/railing zodat je er niet afwaait. Wel veel 'bumps' maar daar word je netjes voor gewaarschuwd. Dacht nog ff met de locals mee te kunnen knallen, maar vergiste me ff in de hoogte aan de overkant, daar heb je nog een flinke klim van zo'n 1.6km te gaan. En dat terwijl de brug al aardig hoog is.
Afbeelding

Huurfietsje (gelukkig ook maatje klimrek net zoals thuis)
Afbeelding

Lokaal rondje daar gereden, nog wat hertjes gezien
Afbeelding

Waren totaal niet schuw trouwens.

Toen nog weer een local tegengekomen en samen met hem terug naar San Francisco, eerst door een 1 richtingstunnel toen stijl klimmetje naar voet vd brug, en via Presidio Park en 2 klimmetjes weer richting Van Ness naar het hotel.
Was gestart na 18:00 (ben voor de RSA Conference in SF), dus kwam in donker bij hotel, gelukkig geen coppers gezien op dat laatste stukje.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24

bever
Forum-lid

bever 23 apr 2015 20:35

bigfloor schreef:Gisteren de Golden Gate Bridge over gefietst, wat een wind zeg ! Van linksvoor maar gelukkig goede hekken/railing zodat je er niet afwaait. Wel veel 'bumps' maar daar word je netjes voor gewaarschuwd. Dacht nog ff met de locals mee te kunnen knallen, maar vergiste me ff in de hoogte aan de overkant, daar heb je nog een flinke klim van zo'n 1.6km te gaan. En dat terwijl de brug al aardig hoog is.
Waren totaal niet schuw trouwens.

Toen nog weer een local tegengekomen en samen met hem terug naar San Francisco, eerst door een 1 richtingstunnel toen stijl klimmetje naar voet vd brug, en via Presidio Park en 2 klimmetjes weer richting Van Ness naar het hotel.
Was gestart na 18:00 (ben voor de RSA Conference in SF), dus kwam in donker bij hotel, gelukkig geen coppers gezien op dat laatste stukje.
wow :) Heel gaaf !

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 23 apr 2015 21:00

@bigfloor: mooie foto's bij de Golden Gate Bridge!

Senza una Donna
Forum-lid

Senza una Donna 23 apr 2015 21:27

Je mot ff afdalen naar sausalito, en dan met de Ferry langs Alcatraz naar SF, erg leuk

stillekracht
Forum-lid

stillekracht 23 apr 2015 21:32

Als je de kans nog krijgt kan je maar Muir Woods, bekent om de oer bomen. En natuurlijk in Sausalito en bezoekje brengen aan Renovo (houten racefietsen)

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 23 apr 2015 21:49

Vanavond Posbank rit 75 km en 810 hoogtemeters.
https://app.strava.com/activities/291266250
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Kilowatt
Forum-lid

Gebruikersavatar Kilowatt 23 apr 2015 22:53

Senza una Donna schreef:Je mot ff afdalen naar sausalito, en dan met de Ferry langs Alcatraz naar SF, erg leuk
+1, jaren geleden heerlijke rondrit gemaakt en dan die boottocht terug, geweldig.

Ik zit in oktober in de buurt (San José) en plan dan ook wat tochtjes in de Bay Area.
older Budweiser

Snuf
Forum-lid

Gebruikersavatar Snuf 24 apr 2015 09:14

Mooi ritje Bigfloor! Heerlijk fietsen daar rond SF, je had prima weer zo te zien. Ik ben afgelopen oktober in San Fransisco geweest, gestart voor een ritje 's ochtends om 1030 met zo'n zelfde wind en laaghangende bewolking... brrrr.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 24 apr 2015 15:21

Vandaag via Angerlo-Baak-Zutphen-Posbank naar de Ruiterstraat een grofje halen.
https://app.strava.com/activities/291612871
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 apr 2015 17:41

Ik moest pas om 13:30 werken dus ik had bedacht dat ik voor die tijd wel 100 km kon afhaspelen. Om 9:00 vertrokken, mensen kinderen wat een kou. Beetje geanticipeerd op een temperatuursverhoging maar wel beenstukken aangedaan. Had ik geen spijt van; konden na ruim 1,5 uur pas af. Heerlijk ritje gemaakt met niet al te veel wind. Thuis gekomen met 102 km op de klok met precies 30 gemiddeld.

@ nijkie

Waar zijn de linkjes van je ritje naar

- Endomondo
- RidewithGPS
- Garmin Connect
- Runkeeper
- Etc

????

:D

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 24 apr 2015 18:14

havana schreef:Ik moest pas om 13:30 werken dus ik had bedacht dat ik voor die tijd wel 100 km kon afhaspelen. Om 9:00 vertrokken, mensen kinderen wat een kou. Beetje geanticipeerd op een temperatuursverhoging maar wel beenstukken aangedaan. Had ik geen spijt van; konden na ruim 1,5 uur pas af. Heerlijk ritje gemaakt met niet al te veel wind. Thuis gekomen met 102 km op de klok met precies 30 gemiddeld.

@ nijkie

Waar zijn de linkjes van je ritje naar

- Endomondo
- RidewithGPS
- Garmin Connect
- Runkeeper
- Etc

????

:D
Bijna goed :D garmin en ridewithgps kloppen de rest gebruik ik niet ;)
Gezien de meeste strava wel kennen en een foto bijzetten gaat eenvoudig hou ik het ook maar eenvoudig 8-)
Maar op verzoek....maar jij ook weer even lekker gereden dus.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Plaats reactie