Veldrijden 2015/2016
Het gaat hier nu over iemand die meerderjarig is.
Iemand een idee hoe uci-straffen inzake doping, voor minderjarigen zich verhouden tot jeugdrecht? Specifieke bepalingen ivm de overgang 17 - 18. Bescherming van de identiteit is ook verschillend bij jongeren tijdens onderzoek.
Iemand een idee hoe uci-straffen inzake doping, voor minderjarigen zich verhouden tot jeugdrecht? Specifieke bepalingen ivm de overgang 17 - 18. Bescherming van de identiteit is ook verschillend bij jongeren tijdens onderzoek.
Wou van Aert ook met een motortje?
https://carbonaddiction.net/2016/02/03/cx-motor-man/
Wat vinden jullie?
https://carbonaddiction.net/2016/02/03/cx-motor-man/
Wat vinden jullie?
In het voetbal kan men mensen bannen uit het stadion, voor mijn part mag men zo'n idioten ook bannen van de crossparcours.daniel1975 schreef:De spugende belgen die daar tussen stonden zijn dat ook. Net als fontijn-slopende feyenoord'fans' oid.
Die lui verdienen een levenslange ban. Niks is zo vreselijk min en onbeschoft als spugen. Bah!!
Ik zal die uitspraak over die idioten dan ookzeker niet terugnemen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, dat had ik idd ook al eerder geopperd. Maar toen kwam als argument dat de cross bestaat van de inkomsten uit de bierverkoop....lugosi schreef:In het voetbal kan men mensen bannen uit het stadion, voor mijn part mag men zo'n idioten ook bannen van de crossparcours.daniel1975 schreef:De spugende belgen die daar tussen stonden zijn dat ook. Net als fontijn-slopende feyenoord'fans' oid.
Die lui verdienen een levenslange ban. Niks is zo vreselijk min en onbeschoft als spugen. Bah!!
Less is bore
een (top)sport evenement dat alleen levensvatbaar is door de bierverkoop? dan moeten ze toch hun verdienmodel eens goed gaan bekijken. ik dacht juist dat (top)sport en zuipen niet echt samengaan....zo lijden ze ook nog eens behoorlijke imago schade. ik denk dat veel mensen de cross zien als een leuk toneel om eens lekker los te gaan. jammer...terwijl het zoveel meer te bieden heeft.daniel1975 schreef:Ja, dat had ik idd ook al eerder geopperd. Maar toen kwam als argument dat de cross bestaat van de inkomsten uit de bierverkoop....lugosi schreef:In het voetbal kan men mensen bannen uit het stadion, voor mijn part mag men zo'n idioten ook bannen van de crossparcours.daniel1975 schreef:De spugende belgen die daar tussen stonden zijn dat ook. Net als fontijn-slopende feyenoord'fans' oid.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Als een sport alleen kan bestaan bij de gratie bier is het geen sport maar een kroeg-spelletje zoals dart en biljart.
Ja, dat had ik idd ook al eerder geopperd. Maar toen kwam als argument dat de cross bestaat van de inkomsten uit de bierverkoop.... [/quote]daniel1975 schreef:
In het voetbal kan men mensen bannen uit het stadion, voor mijn part mag men zo'n idioten ook bannen van de crossparcours.
Even iets rechtzetten hé. Ik zeg nergens dat je dergelijke raddraaiers de toegang niet mag verbieden. Maar dat zal weer extra organisatie vergen (lees : duurder) én lange wachttijden aan de ingang. Iedereen zal uiteindelijke een ID kaart moeten voor leggen, en deze zal moeten gecontroleerd worden.
Er werd geopperd om alcohol te verbannen. En daarmee tref je alle mensen die oprecht naar het veldrijden gaan kijken. En nogmaals, ja ... de drankverkoop op een veldrit is een zeer belangrijk gegeven, ook in Nederland, wees dar maar zeker van. Je kan het natuurlijk verbieden, maar dan zal de inkom een pak duurder worden. Wat zal het commentaar dan zijn?
En voetbal? En vele andere sporten ook dan maar? Want hoeveel mensen genieten van een biertje als ze naar een sportwedstrijd gaan kijken? Of genieten nog meer als ze gesport hebben? Geen Leffe (bijvoorbeeld) meer voor wielertoeristen na een toertocht of andere rit dan maar?Gastheerg schreef:Als een sport alleen kan bestaan bij de gratie bier is het geen sport maar een kroeg-spelletje zoals dart en biljart.
Natuurlijk niet. Het inkomgeld zal ook voor een aardige duit zorgen. Maar drank en eten zijn evenzeer een serieuze bron van inkomsten. Denk je trouwens dat men zoveel verdient aan een cross? Ik vrees er voor. De renners, zeker de toppers, komen niet voor een appel en een ei.J.Edge87 schreef:[een (top)sport evenement dat alleen levensvatbaar is door de bierverkoop? dan moeten ze toch hun verdienmodel eens goed gaan bekijken. ik dacht juist dat (top)sport en zuipen niet echt samengaan....zo lijden ze ook nog eens behoorlijke imago schade. ik denk dat veel mensen de cross zien als een leuk toneel om eens lekker los te gaan. jammer...terwijl het zoveel meer te bieden heeft.
Kijk maar even hoe het vorig jaar is gegaan met het forfait van Nys in de Druivenkoers te Overijse. Financieel een ferme opdoffer, omdat een vete tussen Nys en de organisatie ervoor zorgden dat de supporters van Nys wegbleven. En dat zijn er veel ... heel veel.
Mij zouden ze er de duvel niet aandoen, want ik drink geen alcohol. Maar het is niet omdat ik geen alcohol drink, dat een andere het ook niet mag.
Nee, ik denk niet dat ze heel veel verdienen bij zo'n cross; maar dat het bestaan afhangt van bierverkoop (dat wordt gesuggereerd in dit draadje) is wel triest toch?i-mac schreef:Natuurlijk niet. Het inkomgeld zal ook voor een aardige duit zorgen. Maar drank en eten zijn evenzeer een serieuze bron van inkomsten. Denk je trouwens dat men zoveel verdient aan een cross? Ik vrees er voor. De renners, zeker de toppers, komen niet voor een appel en een ei.J.Edge87 schreef:[een (top)sport evenement dat alleen levensvatbaar is door de bierverkoop? dan moeten ze toch hun verdienmodel eens goed gaan bekijken. ik dacht juist dat (top)sport en zuipen niet echt samengaan....zo lijden ze ook nog eens behoorlijke imago schade. ik denk dat veel mensen de cross zien als een leuk toneel om eens lekker los te gaan. jammer...terwijl het zoveel meer te bieden heeft.
Mij zouden ze er de duvel niet aandoen, want ik drink geen alcohol. Maar het is niet omdat ik geen alcohol drink, dat een andere het ook niet mag.
ik denk dat je je als organisatie toch kapot schaamt als (een deel van) je publiek zich zo misdraagt.
tussen een biertje drinken en als 'n aap langs de kant staan en bier gooien lijkt me wel een verschil? ik heb zelf niets tegen bier. ik drink er graag een paar op z'n tijd en ik brouw het ook nog
is het fietsen aan het her-ontdekken