Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 13 apr 2016 21:33

Vandaag helaas de beroemde man met de sloopkogel tegen gekomen. Ik wilde vanavond mee trainen met de fietsclub op de baan. Vorige week kon ik ook al niet vanwege ernstige vermoeidheid en het slechte weer. Vandaag wilde ik persee wel om het niet weer te missen. Itt verbouwen en werken is dat gewoon Leuk.
Ik zit helaas ook al in week 5 van een verbouwing...ik heb ook geprobeerd zoveel mogelijk wel naar mijn werk te blijven gaan maar ik heb nou eenmaal een beperking en kan dat soort belasting gewoon niet aan.

Toch op weg gegaan, ik moet er met de fiets heen want ik kan vanwege de spits niet met de trein. Normaal gesproken vind ik dat wel relaxed, ik ga gewoon lekker 1.5 uur van te voren weg en fiets er rustig naar toe, pik onderweg een geocache op. Maar vandaag begon het meteen te pleuren dat een aard had, en ik was al zo doodmoe, en dan zeik- en zeiknat regenen...ik was tot op de draad doorweekt, ik had het zo koud. Ik werd gewoon niet meer warm. Ik had wel reservesokken, een extra shirt en een jasje mee maar uitgerekend geen broek. Faalhaas.Toen we gingen inrijden met de training zakte de bodem eruit...ik kreeg het alleen maar steeds kouder en kon alleen nog maar wartaal uitslaan (= meer dan gebruikelijk al het geval is). Alle energie was weg.

Ik zag zelfs als een berg op tegen die 7 a 8 km naar het station fietsen en heb een goede vriend die in de buurt woont gebeld, die heeft me opgehaald en naar huis gebracht. Ik denk serieus dat ik morgen de hele dag in bed moet liggen en dan misschien vrijdag weer aanspreekbaar ben. :cry: Fokking klote asperger... ik ben soms zo jaloers op mensen met een normaal energie-peil. Ik begrijp ook oprecht niet hoe mensen een volledige werkweek kunnen hebben en daarnaast nog allerlei dingen kunnen doen, ik kan me echt niet voorstellen hoe dat is.

Toch nog 25 km gefietst...dat dan weer wel.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 13 apr 2016 21:49

Ik wist niet dat Asperger zo erin hakt. Ik ben zelfs ook af en toe uit balans maar tegen dat wat jij hebt is dit peanuts.
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 13 apr 2016 21:57

Alles komt bij mij ongefilterd binnen, ik hoor, zie, ruik en voel alles. Dat moet mijn veel te trage "computer" allemaal handmatig verwerken. Dat kost ontzettend veel energie. Daardoor heb ik voor alles dat ik doe, ook de leuke dingen, extreem veel hersteltijd nodig. En die heb ik de laatste tijd niet of nauwelijks gehad. Dat is het in een notendop.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 13 apr 2016 22:02

Vandaag met de trein naar Antwerpen en van daaruit een rondje Zeeland. Hoogerheide-Goes-Bruinisse-Tholen-Hoogerheide-Antwerpen. Had spijtig genoeg eerst wind mee en erna wind tegen, gelukkig was het maar 2 Bft... zalige wegen en fietspaden hebben jullie Nederlanders ook. :)

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 13 apr 2016 22:03

@ TTT: Ik kan me niet voorstellen hoe lastig dat voor jou is. Sterkte en misschien is het vrijdag toch wat beter!

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1756
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 14 apr 2016 22:24

Vanavond een overheerlijke solo rit op de race gedaan, die ver boven verwachting lekker ging.
Was het nog zo'n 10 dagen terug echt prut (vermoeidheid na Tenerife), deze week weer begonnen. Dinsdag ging het lekker op de MTB bij Zeist.

Vanavond (eigenlijk nog middag) om 17:00u op pad onder ideale omstandigheden. Route beetje het standaard werk over een aantal klimmetjes van de Utrechtse Heuvelrug en daarna via de Lekdijk en ommetje weer terug.
Uiteindelijk na 3:22u terug met 106 km op de teller, dus 31,5 gem. (voor mijn doen fors)
Voelde super aan van begin tot het einde. Moet wel toegeven dat ik de benen nu wel voel, maar graag voor over.
Ritje op Strava : https://www.strava.com/activities/545375853.
Blijkt dat even wat rust prima geholpen te hebben en zal komende 2 dagen denk ik niet fietsen gezien weersvooruitzichten voor vrijdag/zaterdag.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5244
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 14 apr 2016 22:48

Aangezien ik m'n mavic voorwiel heb afgeschreven op Mallorca maar compleet nieuwe set besteld.
Vandaag binnen gekomen :

Afbeelding

Bredere velgen (moest remkabels zelfs los halen om wielen erin te krijgen) en stijver en lichter.
Vanavond even kort testritje van 46km gemaakt en ze zijn goedgekeurd ^O^

https://www.strava.com/activities/545466547

Mr. R
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:08
Locatie: In the mountains

Mr. R 14 apr 2016 23:23

heerlijk rondje om de Zugersee na het werk. goed om buiten te zijn met de ondergaande zon na een dag kantoor.

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 15 apr 2016 16:22

Wou vandaag rondje fietsen,vanmorgen regen ,vanmiddag droog,maar moest met de baas,nou ja dat denkt ze haha weg vanmiddag .Dus spatborden op de crosser en vanmorgen in de regen ritje van 60 km gedaan,lekker hoor.
https://www.strava.com/activities/545946439
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

i-mac

i-mac 15 apr 2016 16:38

Omstreeks 13u30 nat mijn vroegdienst vertrokken voor één van mijn vaste ritten. Na amper 6km kreeg ik al een fikse regenbui over me heen. Maar niet veel verder lag de weg weer droog, dus verder gefietst. Op weg naar het werk om mijn spullen op te halen weer een bak regen in ontvangst genomen. Vandaar snel naar huis gereden om er te mogen genieten van een verkwikkende douche.

Toch weer een dikke 71km kunnen rijden. Vanavond de fiets wat poetsen, maandag een korte rustige rit en dinsdag La Fleche Andenaisse rijden. 145km tussen Andenne en Hoei (Huy). Dat wordt weer uitkijken om de prof teams tegen te komen op het parkoers wat zij de dag nadien mogen rijden (Waalse Pijl)/

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8871
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 15 apr 2016 18:09

Vandaag een ritje gedaan naar de Monte Amiata onder heerlijk weersomstandigheden geklommen en gedaald.Bij strava staan een paar foto 's.110km en 2710 hm.
https://www.strava.com/activities/546055461
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 15 apr 2016 21:55

Vervelend voor je :winkthumb:

Plaats reactie