Giro 2017
Wat betreft de reclame's.. De Giro d'Italia is in ieder geval tot 2020 exclusief in handen van Eurosport. Via een streaming programma kijken dan maar. Zal hier niet noemen welke want dat lijkt me niet de bedoeling
Laatst gewijzigd door LucasJJ op 23 mei 2017 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind die reclames echt niet zo hinderlijk. Zeker in het begin van de etappe is het toch tamelijk saai.
Ik merk het ook, voorheen ergerde ik me er niet zo aan. Maar sinds Eurosport is overgenomen door een Amerikaans bedrijf is het achteruit gegaan. Meer reclames, die nutteloze downhill dingetjes dicht bij de finale. Soms midden in een race geen reclame blok maar zo'n top 5 grappig filmpje blok. En ik vind het een leuke toevoeging dat Flecha de finale verkent, maar zet dat filmpje dan eerder in een race en niet 10km voor het eind, dat is ook vaak te laat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zondag was het minuten lang een scherm met animanties en verhaaltje over optimaal afdalen. Rot op, finale was al begonnen.
Less is bore
Inderdaad! Leuk filmpje, had ik graag gezien maar dan een uur eerder. Nu was het vreselijk irritant.daniel1975 schreef: ↑23 mei 2017 12:01 Zondag was het minuten lang een scherm met animanties en verhaaltje over optimaal afdalen. Rot op, finale was al begonnen.
-
- Forum-lid
Hier is eigenlijk al een apart topic voor
Weer on-topic: Dumoulin mooi twee man mee in de kopgroep. Q ook waaronder Anacona. Hij is toch wel wat van plan als je één van de sterkste knechten mee stuurt. Pinot maar één.
Weer on-topic: Dumoulin mooi twee man mee in de kopgroep. Q ook waaronder Anacona. Hij is toch wel wat van plan als je één van de sterkste knechten mee stuurt. Pinot maar één.
Maak joe woar
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Maar in ieder geval mooi dat TD er ook 2 vooruit mee heeft!
-
- Forum-lid
Opgave van Ben Hermans Nu blijft Dumoulin als enige over om de Limburgse eer hoog te houden.
-
- Forum-lid
Waarom niet? Ik gebruik vaak deze: https://www.firstonetv.eu/Live/Italy/Rai-Sport-1-27
Met commentaar in de taal zoals dat bij de Giro hoort.
Ik zie liever de reclames dan dat ik naar Bobbie Traksel moet luisteren...
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Van mij mogen ze Flecha juist ontslaan. Zijn accent is vreselijk, zijn verhaaltjes daardoor soms slecht te verstaan en wat ik wel versta is weinig interessant. Vooral zijn 'analyse' achteraf is geen analyse...