Ja klopt is altijd een mooi stuk , solo en wind tegen is het vanaf Hoenderloo wel een lange wegSieper schreef:Deelen! mooiste stukje daar Jaco (niet per se deze foto maar die bochten daar door de glooiende heuvels.
Vandaag gefietst in 2017
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Weinig wind vandaag. Eindelijk nog eens een KOM, en de eerste keer boven 35km/h gemiddeld tijdens een solorit met de Parlee.
https://www.strava.com/activities/902678032
https://www.strava.com/activities/902678032
-
- Forum-lid
Ja ik vond het ook niet echt een zachte wind...
Maak joe woar
- Wolfhound32
- Forum-lid
In de polder hier ook de hele week (op donderdag na) een erg friese wind hoor.Keezx schreef:Ik zit iets noordelijker en er was hier wel degelijk een vriese wind.
Laatst gewijzigd door Wolfhound32 op 17 mar 2017 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, iedereen weet dat het "me eige" is.havana schreef:Het is "windt". Ik irriteer me eigen echt matenloos aan al die spel fouten die jullie steeds maken!!
En ik heb niet gefietst want ik was ziek.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
verkeerde topic
Oude mannetjes hé
Oude mannetjes hé
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 17 mar 2017 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
9kmJac schreef:Ja klopt is altijd een mooi stuk , solo en wind tegen is het vanaf Hoenderloo wel een lange wegSieper schreef:Deelen! mooiste stukje daar Jaco (niet per se deze foto maar die bochten daar door de glooiende heuvels.