Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid HC
Dat hebben ze al een paar keer eerder beloofd.... Maar ik zou graag ongelijk hebben!
Moet ik dat weten? ik volg hier het verhaal en zie de ene annulering na de andere. Als je dan alles bij elkaar optelt moet de testrun voldoende zijn voor de eerste levering. Wat mij betreft doet mijn Garmin 800 het nog steeds meer dan prima.
-
- Forum-lid
Ik hebwel geannuleerd. Maar vind het toch nog wel leuk om te volgen. Het uur van de waarheid nadert wel met rasse schreden ... zou toch wat zijn als ze nu weer nat gaan...
Ook al een geruime tijd geannuleerd met het voornemen om toch maar voor de 820 te kiezen.
Nu is die aankoop er ook nog niet van gekomen, dus blijf ik het gewoon nog wel opvolgen dit verhaal.
Prijsverhoging zou toch nog niet voor direct zijn, dus hoop ik dat de grote menigte binnen dit en enkele weken zijn Karoo eindelijk ontvangt en wacht ik die commentaren even af.
We zien wel dat het dan geeft
Nu is die aankoop er ook nog niet van gekomen, dus blijf ik het gewoon nog wel opvolgen dit verhaal.
Prijsverhoging zou toch nog niet voor direct zijn, dus hoop ik dat de grote menigte binnen dit en enkele weken zijn Karoo eindelijk ontvangt en wacht ik die commentaren even af.
We zien wel dat het dan geeft
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
heb ze gecontacteerd met de vraag wanneer geleverd wordt.. antwoord is:
"Unfortunately, we cannot be any more specific right now. We will have an update soon.
Any orders placed now will be delivered in the Spring of 2018."
-
- Forum-lid
Tja, ik hoop dat het ze lukt, maar ook ik heb in de communicatie van de afgelopen periode wat discrepanties ontdekt waardoor ik mij afvraag of ze hun beloften gaan waar maken.. Maar goed.. we zullen het zien.
Lijkt mij een understatementhendrikjan schreef: ↑22 jan 2018 17:11 ...ook ik heb in de communicatie van de afgelopen periode wat discrepanties ontdekt ......
Courir c'est mourir un peu
Gisteren mailtje van Hammerhead.....
Karoo is scheduled to begin shipping out to most of our pre-order customers soon! However, we understand that quite a bit of time may have passed since when you placed your pre-order for Karoo, and when your unit will be leaving the factory. Please take a moment to confirm your shipping information with us:
Echo
verwijderd
Gorinchem xxxx AA
NL
If the information above is correct, you’re free to roam! There are no further actions required!
Is this not your current shipping address? Please email us and let us know.
Karoo is scheduled to begin shipping out to most of our pre-order customers soon! However, we understand that quite a bit of time may have passed since when you placed your pre-order for Karoo, and when your unit will be leaving the factory. Please take a moment to confirm your shipping information with us:
Echo
verwijderd
Gorinchem xxxx AA
NL
If the information above is correct, you’re free to roam! There are no further actions required!
Is this not your current shipping address? Please email us and let us know.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
- Forum-lid
Misschien een beetje een domme gedachte kronkel.
De uitleveringen staan eraan te komen.
Eerst de USA ( zal wel de Trump gedachte zijn) en daarna naar o.a. EU.
Maar de Karoo ligt volgens hun info toch al langer in hun warehouses , ook in de EU, dus met een basic software.
Bij ontvangst: updaten
Dus al iedereen tegelijk een software update moet gaan doen, krijg je dan geen overload van hun server capaciteit?
Zal dit ook niet mede een reden zijn dat er vertragingen zijn/komen en er kleinere aantallen tegelijk gestuurd zullen gaan worden?
Ze blijven zo vaag met hun berichtgeving op FB.
De uitleveringen staan eraan te komen.
Eerst de USA ( zal wel de Trump gedachte zijn) en daarna naar o.a. EU.
Maar de Karoo ligt volgens hun info toch al langer in hun warehouses , ook in de EU, dus met een basic software.
Bij ontvangst: updaten
Dus al iedereen tegelijk een software update moet gaan doen, krijg je dan geen overload van hun server capaciteit?
Zal dit ook niet mede een reden zijn dat er vertragingen zijn/komen en er kleinere aantallen tegelijk gestuurd zullen gaan worden?
Ze blijven zo vaag met hun berichtgeving op FB.