Het was ook niet speciaal tegen jou hoor En je hebt gelijk, smaken verschillen...jsprbcn schreef:Ik heb niet gezegd dat de Ultegra cranks lelijk zijn, echter vind ik de (matt zwarte) Rotor set met open bladen er mooier uitzien op mijn SLXedwin01 schreef:En dan zeggen dat Shimano lelijke cranks maakt....
Smaken verschillen gelukkig, anders rijden we allemaal met dezelfde spullen rond
Canyon
Dat Mavic bashen is een beetje hip op dit forum, zou ik me niet al teveel van aantrekken. De bijgeleverde Mavic's hebben gewichts limieten van ruim boven de 100kg. De Aksiums zijn een beetje lomp en zwaar (net als de Fulcrum 7 en 5), maar zeer degelijk, ik heb ze jaren als trainingswielen gebruikt.stansfieldd schreef:Ik zag net op de site van Hopmans te kijken ja. want 100 euro voor een fulcrum 7 of 300 voor een zonda of fulcrum 3 vind ik wel een verschil. Maar als je dat ook zo'n beetje krijgt voor de set die erop zit dan is de keuze snel gemaakt. Bedankt voor de info.
Ik heb ze vorig jaar door Ksyrium elites vervangen en ook die bevallen zeer goed (bij 84kg en het limburgse heuvelland als trainingsgebied).
De Fulcrum/Campa wielen zullen best goed zijn, maar het is totale onzin dat je de Mavic's moet vervangen, om een goede fiets te hebben. In mijn 9 jarige fiets carriere heb ik pas 1 spaakbreuk gehad, en dat was met mijn Fulcrum Racing Speeds (ook fijne wielen overigens).
-
- Forum-lid
Vreemde logica hou jij erop navanzella schreef:Dat Mavic bashen is een beetje hip op dit forum, zou ik me niet al teveel van aantrekken. De bijgeleverde Mavic's hebben gewichts limieten van ruim boven de 100kg. De Aksiums zijn een beetje lomp en zwaar (net als de Fulcrum 7 en 5), maar zeer degelijk, ik heb ze jaren als trainingswielen gebruikt.stansfieldd schreef:Ik zag net op de site van Hopmans te kijken ja. want 100 euro voor een fulcrum 7 of 300 voor een zonda of fulcrum 3 vind ik wel een verschil. Maar als je dat ook zo'n beetje krijgt voor de set die erop zit dan is de keuze snel gemaakt. Bedankt voor de info.
Ik heb ze vorig jaar door Ksyrium elites vervangen en ook die bevallen zeer goed (bij 84kg en het limburgse heuvelland als trainingsgebied).
De Fulcrum/Campa wielen zullen best goed zijn, maar het is totale onzin dat je de Mavic's moet vervangen, om een goede fiets te hebben. In mijn 9 jarige fiets carriere heb ik pas 1 spaakbreuk gehad, en dat was met mijn Fulcrum Racing Speeds (ook fijne wielen overigens).
Bij mij en een rijtje anderen zijn de nippels door de velgen heen getrokken. Voor garantie geeft mavic niet thuis, reparatie duurt 2 maanden en nu ben ik mavic aan het bashen??
Hmm ik ben met je eens dat dat klote is en dat je daarvan op een merk afknapt. Zou ik ook doen.materialist schreef:Vreemde logica hou jij erop navanzella schreef:Dat Mavic bashen is een beetje hip op dit forum, zou ik me niet al teveel van aantrekken. De bijgeleverde Mavic's hebben gewichts limieten van ruim boven de 100kg. De Aksiums zijn een beetje lomp en zwaar (net als de Fulcrum 7 en 5), maar zeer degelijk, ik heb ze jaren als trainingswielen gebruikt.stansfieldd schreef:Ik zag net op de site van Hopmans te kijken ja. want 100 euro voor een fulcrum 7 of 300 voor een zonda of fulcrum 3 vind ik wel een verschil. Maar als je dat ook zo'n beetje krijgt voor de set die erop zit dan is de keuze snel gemaakt. Bedankt voor de info.
Bij mij en een rijtje anderen zijn de nippels door de velgen heen getrokken. Voor garantie geeft mavic niet thuis, reparatie duurt 2 maanden en nu ben ik mavic aan het bashen??
Ik fiets met meerdere, overwegend mavic rijders, maar heb iets dergelijks nog nooit meegemaakt of gehoord. Zelfs nog nooit simpele spaakbreuken gehad, dus daarom verbaasde je negativiteit me..
-
- Forum-lid
Wat mij verbaasde dat ik mijn wiel in het rijtje kon zetten toen ik bij de fietsenmaker kwam, er stonden er nog 5 wielen te wachten op mavic.
Met google vond ik een artikel over de oorzaak van de scheuren nl legering die mavic gebruikt, als enige velgen bouwer en nog steeds gebruikt.
Ik vind het verder prima, Mavic moet doen wat ze willen, alleen even langs hopmans en wielen ruilen
Met google vond ik een artikel over de oorzaak van de scheuren nl legering die mavic gebruikt, als enige velgen bouwer en nog steeds gebruikt.
Ik vind het verder prima, Mavic moet doen wat ze willen, alleen even langs hopmans en wielen ruilen
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik rijd al jaren op Mavics, veel op de Aksiums (nieuwste model), nog nooit enig probleem mee gehad.
Ook mee geklommen een aantal weken, prima ervaringen, strak en betrouwbaar.
Ook de Ksyrium Elites bevallen nog steeds uitermate goed.
Heb van de week een set Mavic Ksyrium SLR Exalith besteld, voor mij voorlopig geen ander merk nodig.
Ook mee geklommen een aantal weken, prima ervaringen, strak en betrouwbaar.
Ook de Ksyrium Elites bevallen nog steeds uitermate goed.
Heb van de week een set Mavic Ksyrium SLR Exalith besteld, voor mij voorlopig geen ander merk nodig.
hier een tevreden cf sl rijder (de 8.0 met athena) , het kader is goed afgewerkt, stijf en licht en toch voldoende comfort, in mijn ogen simpelweg een topfiets !vanzella schreef:Rijdt er al iemand met de de nieuwe CF SL? Hoe bevalt hij?
Ik heb net mijn ultimate cf slx 9.0 in elkaar gezet. Kleur stealth. Inclusief de "Carbon strepen"
Komt dat vaker voor? Ik heb gemaild met Canyon en ze zeggen dat alle Carbon fietsen dat in meer of mindere mate hebben maar ik het het nog nooit gezien.
Is dit typische canyon stealth look, om de Carbon look te ve versterken?
Ik hoor graag de ervaringen met dit type lak.
Komt dat vaker voor? Ik heb gemaild met Canyon en ze zeggen dat alle Carbon fietsen dat in meer of mindere mate hebben maar ik het het nog nooit gezien.
Is dit typische canyon stealth look, om de Carbon look te ve versterken?
Ik hoor graag de ervaringen met dit type lak.