Grappig ik heb nu precies het omgekeerde...the fastest schreef:Ik heb een Oakley Jawbone. (geel met zwart) Maar ik heb spijt dat ik geen M-Frame gekocht heb.
Het grote OAKLEY topic
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
- Forum-lid
mrr schreef:Grappig ik heb nu precies het omgekeerde...the fastest schreef:Ik heb een Oakley Jawbone. (geel met zwart) Maar ik heb spijt dat ik geen M-Frame gekocht heb.
Ruilen?
Lijkt me goedthe fastest schreef:mrr schreef:Grappig ik heb nu precies het omgekeerde...the fastest schreef:Ik heb een Oakley Jawbone. (geel met zwart) Maar ik heb spijt dat ik geen M-Frame gekocht heb.
Ruilen?
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
Vandaag uit Italie een lang verwacht setje witte Icons binnen gekregen voor mijn Jawbone. De "verbouwing" van mijn Livestrong black/yellow, naar een mooie black/white is nu compleet.
Zo was ie dus:
Zo is ie dus, nu helemaal in dezelfde style:
Zo was ie dus:
Zo is ie dus, nu helemaal in dezelfde style:
Laatst gewijzigd door robzie op 26 aug 2012 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
En dan wissel je afgelopen week voor de eerste keer het glas (omdat het 's avonds helaas toch alweer vroeg begint te schemeren) en dat constateer je dat toch een hoekje van het glas afgebroken is, dat verklaart ook waarom het glas niet helemaal strak/vast in de bril zat.
Bedankt meneer de verkoper, voor het niet vermelden van dit euvel.........
-
- Forum-lid
Mooi inderdaad die zwart-witte Jawbone! Balen van die Radar...
Afgelopen week in Frankrijk voor een mooie prijs een Oakley Jupiter Squared aangeschaft.
Een mat zwarte met black irridium polarized lens. Kijkt erg fijn moet ik zeggen.
Weet iemand of hier andere (witte) earsocks voor te krijgen zijn? Of heeft iemand er één die zou willen ruilen?
Een mat zwarte met black irridium polarized lens. Kijkt erg fijn moet ik zeggen.
Weet iemand of hier andere (witte) earsocks voor te krijgen zijn? Of heeft iemand er één die zou willen ruilen?
-
- Forum-lid
Dit probleem heb ik ook. Als ik ff ga rechtstaan trilt dat glasje als een gek!robzie schreef:En dan wissel je afgelopen week voor de eerste keer het glas (omdat het 's avonds helaas toch alweer vroeg begint te schemeren) en dat constateer je dat toch een hoekje van het glas afgebroken is, dat verklaart ook waarom het glas niet helemaal strak/vast in de bril zat.
Bedankt meneer de verkoper, voor het niet vermelden van dit euvel.........