Schone dames!
Ja als je dat slank noemt is verder iedereen dik.Ernie C. schreef:Dit is niet slank, dit is uitgemergeld. Ze hoort eerder thuis een een topic over mensen die dringend psychische hulp nodig hebben i.p.v. hier bij de schone dames.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Sweety2008
- Forum-lid
Maar goed dat ik mijn foto hier niet post veel dikker ben ik ook niet.TumTumTum schreef:Ja als je dat slank noemt is verder iedereen dik.Ernie C. schreef:Dit is niet slank, dit is uitgemergeld. Ze hoort eerder thuis een een topic over mensen die dringend psychische hulp nodig hebben i.p.v. hier bij de schone dames.
Ghost Nivolet 6LC
- TheTourist
- Forum-lid
Het zal wel aan mij liggen, maar heel gek vind ik haar er niet uitzien hoor. Foto is misschien wat (on)voordelig. Wat mij betreft een zeer schone.body schreef:
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Als het inderdaad Marisa Papen is, zoals door Monsieurpinot gesuggereerd, dan mag ze er (binnen het magere segment) wat mij betreft toch ook best wezen hoor
Op de foto met de fiets staat ze inderdaad niet erg voordelig, maar in haar portfolio zijn mooiere plaatjes te vinden: http://www.marisapapen.com/
Op de foto met de fiets staat ze inderdaad niet erg voordelig, maar in haar portfolio zijn mooiere plaatjes te vinden: http://www.marisapapen.com/
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Nee, heus?
Weet ik wel hoor, maar meestal gebruiken ze photoshop net om af te slanken (maar natuurlijk kan het omgekeerd ook).
Maar ach, ik zal haar wellicht toch nooit in werkelijkheid tegenkomen (sneu voor haar natuurlijk), dus wat maakt het ook uit...
Weet ik wel hoor, maar meestal gebruiken ze photoshop net om af te slanken (maar natuurlijk kan het omgekeerd ook).
Maar ach, ik zal haar wellicht toch nooit in werkelijkheid tegenkomen (sneu voor haar natuurlijk), dus wat maakt het ook uit...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- LongTallErne
- Forum-lid
Heb ik mijn fiets net klaar..... zij had wel mogen helpen
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400