Het dopingtopic 2.0
Timo and Materialist. Is bij jullie het begrip PB bekend? Dit is zo way off topic en draagt echt werkelijk niets bij aan het onderwerp van dit Topic en jullie blijven ook maar doorgaan. Mocht je een reactie hebben op deze post dan gelieve per PB aangezien ik het huidige Topic niet verder wil vervuilen. Deze post wel even geplaatst aangezien me dat oeverloze gezever de strot uit begint te komen.
Jullie weten van elkaar dat jullie er beiden nooit uitkomen ongeacht het onderwerp dus waarom continu doorgaan?
Jullie weten van elkaar dat jullie er beiden nooit uitkomen ongeacht het onderwerp dus waarom continu doorgaan?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx Zorro, je was mij net voor.
Less is bore
Grappig dat "zorroi" op het moment dat "materialist" en ik weer on-topic zijn alsnog even zijn gal moet spuwen om het vuurtje weer even op te stoken (maar zo kennen we "zorroi" al langer).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
het onderwerp is doping en van heeft hij het gedaan of heeft hij niet gedaan zijn we nu bij: hij deed het. Wat een puinhoop en wat moet er nu gebeuren
heb je daar een mening over zorroi? En ook iets anders dan 11750 onliners daniel?
heb je daar een mening over zorroi? En ook iets anders dan 11750 onliners daniel?
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Beste rob,
wat mij betreft heb je gisteren de discussie een wending gegeven. De uci heeft belang bij weinig schandalen en die moet er niet meer tussen zitten. Ik denk echter dat de wada en usada een belang heeft bij veel schandalen en dus ook niet in aanmerking moeten komen.
De beste kans is mi een uni van wielrenners die de licenties uitgeeft en zelf dmv een tuchtraad ervoor zorgt dat de collega's het eerlijk spelen. Wie zal nu beter weten of een mederenner vals speelt? en wie heeft een groter belang dat er schoon gereden wordt
is de unie van wielrenners daarom een goed idee of is dat geen goed idee
wat mij betreft heb je gisteren de discussie een wending gegeven. De uci heeft belang bij weinig schandalen en die moet er niet meer tussen zitten. Ik denk echter dat de wada en usada een belang heeft bij veel schandalen en dus ook niet in aanmerking moeten komen.
De beste kans is mi een uni van wielrenners die de licenties uitgeeft en zelf dmv een tuchtraad ervoor zorgt dat de collega's het eerlijk spelen. Wie zal nu beter weten of een mederenner vals speelt? en wie heeft een groter belang dat er schoon gereden wordt
Do kin der mar druk mei weze
Is het geen grap, dan? Als grap was-ie O.K., indien geen grap, dan is-ie geniaal!timo2.0 schreef:Wat Pinokkio hier eigenlijk al besproken? De mascotte van het WK2013 in Toscane...
Ik dacht eerst dat moet een grap zijn maar blijkbaar is het echt waar
Of dit een goed idee is weet ik nog niet. (Ben ik nog niet uit). Wat ik wel goed vind is dat sommige wielrenners zich uitspreken (over andere wielrenners), i.p.v. van hun mond houden uit zelfbehoud. Zoals bijvoorbeeld Kittel: "Ik voel me ziek wanneer ik lees dat Contador, Sanchez en Indurain Armstrong blijven steunen." en "Commentaren als die van Contador en Valverde zijn het laatste wat het wielrennen nu nodig heeft. Zelf hebben ze een moeilijk dopingverleden. Maar snappen ze de impact van hun woorden niet?" Prima kerel die Kittel! Hoop dat er nu meer zoals hij opstaan en hun mening uitspreken.materialist schreef:Beste rob,
- daniel1975
- Forum-lid HC
@ tennisse: dit is het echte logo; pinoccio is de mascotte uit die streek, dus op zich niet gek dat die in het logo terugkomt. Alleen is de timing wel briljant!!
Less is bore
Hypocriet of niet, feit is wel dat ze (Leinders, Yates, De Jongh) nu alsnog verdwijnen (onder het mom van 'liever laat dan nooit'), ...en dat is toch wat we uiteindelijk willen, niet? Nu Knaven nog. Ik denk dat iedereen het interview na het afstappen in de Tour van 1998 (net over de grens in Zwitserland) zich nog wel kan herinneren (ik i.i.g. wel). Als iemand de beelden nog weet te vinden, graag een linkje.dc schreef:En yates ontslagen... wat een hypocriete nonsens.
Als ze zo graag mensen zonder doping verleden wilden hadden ze hem en Leinders nooit moeten aannemen.
Knaven heeft gewoon de verklaring van Sky ondertekend, net als De Jongh overigens. Maar wat is daar gebeurd dat De Jongh uiteindelijk toch is opgestapt, dan wel heeft moeten opstappen?
Laatst gewijzigd door tennisser op 29 okt 2012 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
En jij gelooft dat Froome en Wiggo wel 100% clean zijn?
Less is bore