Gekocht van Carbonfreaks.nl
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Voor o.a. een carbon zadel vanaf 28 augustus t/m 1 september 30-50% korting bij Betty's RXL SL carbon store op Aliexpress. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
De R-051Einstein schreef: ↑24 aug 2017 11:31Om welk frame ging het?TL@ schreef: ↑24 aug 2017 09:15 Mijn ervaring met Velobuild staat hier al ergens hoor, even in het kort:
Zadel bleef zakken -> ofwel was het frame wat groot owel de zadelpen te klein. Na 3 maanden (ja, DRIE maanden) had Chris eindelijk een nieuwe zadepen gestuurd.
Ondertussen had ik het zelf (op eigen kosten) al opgelost door een laagje (of 2-3) extra carbon op de zadelpen te laten leggen.
Voor de rest was ik erg tevreden van de fiets, heb er bijna 20.000km met gedaan, nu is het mijn reserve-fiets (waar ik bijna niet op rij omdat de Giant TCR nog veel beter rijdt)
![Afbeelding](https://veloviewer.com/SigImage/11ccec/3/4/M/n/abcdijghij.png)
-
- Forum-lid
Aankomende week weer kortingen op Aliexpress
Is er hier iemand die mechanisch rijdt met een Chinees frame en mij de rubberen grommet (=dopje) voor in de achtervork wil schenken?
Ik ben het dopje helaas verloren tijdens een cyclo; een of ander idioot bleef achter mijn derailleurkabel haken![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
P.S. De standaard Di2 grommets van Shimano passen niet.
Ik ben het dopje helaas verloren tijdens een cyclo; een of ander idioot bleef achter mijn derailleurkabel haken
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Hoezo is Paypal veiliger dan Creditcard? De creditcard biedt dezelfde voordelen + aankoopverzekering
Vlgns mij moet een beetje electronica zaak met onderdelenverkoop wel een doorvoertule hebben die daarin past. Heb zelf ook een setje tules/plaatjes voor mechanisch naar Di-ombouw maar juist die tule ontbreekt bij mij. Btw, ik wist niet eens dat men dat een 'grommet' noemt.havana schreef: ↑02 sep 2017 11:15 Is er hier iemand die mechanisch rijdt met een Chinees frame en mij de rubberen grommet (=dopje) voor in de achtervork wil schenken?
Ik ben het dopje helaas verloren tijdens een cyclo; een of ander idioot bleef achter mijn derailleurkabel haken
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Kan Peter van CarbonSpeed niet helpen?havana schreef: ↑02 sep 2017 11:15 Is er hier iemand die mechanisch rijdt met een Chinees frame en mij de rubberen grommet (=dopje) voor in de achtervork wil schenken?
If it's not fixed, it's broken.
Ik heb inmiddels ook een VB-R-066 besteld en heb de gok gewaagd om een custom paintjob te bestellen.. Met de gedachte dat ik hem (mocht het tegenvallen) zelf opschuur en zelf spuit of naar een schadehersteller breng en hem in een effen metallic kleur laat spuiten.
Ik heb zelf de 'mock-up' gephotoshopped en naar Chris opgestuurd. Die heeft me verzekerd dat ze hem zo kunnen gaan spuiten. Kleuren worden zilver metallic en zwart hoogglans, geïnspireerd op de kleurstelling van de huidige Tarmac van Peter Sagan. Als het spuitwerk in orde is ontwerp ik er zelf nog een mooi logo bij voor op de onderbuis die ik dan door een autobestickeraar laat plotten.
![Afbeelding](https://i.imgur.com/ZSFT9zG.jpg)
Ik heb zelf de 'mock-up' gephotoshopped en naar Chris opgestuurd. Die heeft me verzekerd dat ze hem zo kunnen gaan spuiten. Kleuren worden zilver metallic en zwart hoogglans, geïnspireerd op de kleurstelling van de huidige Tarmac van Peter Sagan. Als het spuitwerk in orde is ontwerp ik er zelf nog een mooi logo bij voor op de onderbuis die ik dan door een autobestickeraar laat plotten.
![Afbeelding](https://i.imgur.com/ZSFT9zG.jpg)