Canyon
Stond van de zomer een Aeroad frame voor 1399 in de outlet. Nu staan ze nog voor 1599 erin. Complete Aeroad is er voor 2199 in de Outlet. Nieuwe SLX 1599 met licentie.patmaessen schreef:Op marktplaats wordt een aeroad frame uit Mei 2013 aangeboden. Verkoper vraagt 1250 maar is geneigd om tot 1100 te zakken. Goede deal / te duur?
Mijn stel regel is 50% van de nieuwprijs voor 'tweedehands' frame. Je levert toch in op zekerheid en garantie. Zeker Aeroad heb ik nog is wat garantie gevallen op het forum zien passeren.
- arnoudrace
- Forum-lid
Heb ze laatst gesmeerd. Je kunt ze voorzichtig lostikken uit de lagerpassing met geschikt gereedschap (hamertje, slagpen en/of uitdrijver) Vooral onderste lager vergt wat aandacht, ligt relatief hoog verzonken in het balhoofd. Indien nodig (na inspectie/ smeren) kun je bij Acros direct bestellen of via Canyon proberen. Worden nog steeds nieuw gemonteerd.vdBergS81 schreef:Hallo,
Heeft er iemand weleens zelf de balhoofdlagers van een Acros balhoofd van Canyon vervangen?
Zo ja, kun je dit zelf en hoe?
Grt,
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Simpele vraag : Komt een Canyon met een Nederlandse BTW bon aangezien het Duits is ?? Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept - wie weet weet iemand simpel het antwoord.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Ja, waarom?rene schreef:Simpele vraag : Komt een Canyon met een Nederlandse BTW bon aangezien het Duits is ?? Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept - wie weet weet iemand simpel het antwoord.
What makes the boat go faster?
Ik denk ivm fietsplan?liviolivius schreef:Ja, waarom?rene schreef:Simpele vraag : Komt een Canyon met een Nederlandse BTW bon aangezien het Duits is ?? Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept - wie weet weet iemand simpel het antwoord.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Hoi, ik zat met precies dezelfde vraag en heb contact met Canyon gehad.rene schreef:Simpele vraag : Komt een Canyon met een Nederlandse BTW bon aangezien het Duits is ?? Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept - wie weet weet iemand simpel het antwoord.
Als je die fiets naar Nederland laat versturen staat er inderdaad 21% op de orderbevestiging en (factuur?).
Probeer maar eens een bestelling via de website te doen, hier staat ook het btw tarief vermeld. Als je het land veranderd dan veranderd ook het btw tarief.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid
Bedankt voor je antwoord. Heb hem aan me voorbij laten gaan.haaldoor schreef:Stond van de zomer een Aeroad frame voor 1399 in de outlet. Nu staan ze nog voor 1599 erin. Complete Aeroad is er voor 2199 in de Outlet. Nieuwe SLX 1599 met licentie.patmaessen schreef:Op marktplaats wordt een aeroad frame uit Mei 2013 aangeboden. Verkoper vraagt 1250 maar is geneigd om tot 1100 te zakken. Goede deal / te duur?
Mijn stel regel is 50% van de nieuwprijs voor 'tweedehands' frame. Je levert toch in op zekerheid en garantie. Zeker Aeroad heb ik nog is wat garantie gevallen op het forum zien passeren.
Als Shimano een optie is kan je deze overwegen: http://www.canyon.com/outlet/article.html?o=A1032676
Voor E400,- meer heb je natuurlijk wel Shimano 11sp of voor vergelijkbaar bedrag van 2099 een CF SL.
Losse frames van Canyon opbouwen lijkt zuiver nog te lonen als je de groep al hebt liggen of perse met Campagnolo wil rijden.
Voor E400,- meer heb je natuurlijk wel Shimano 11sp of voor vergelijkbaar bedrag van 2099 een CF SL.
Losse frames van Canyon opbouwen lijkt zuiver nog te lonen als je de groep al hebt liggen of perse met Campagnolo wil rijden.
- arnoudrace
- Forum-lid
Meer foto's de Inflite nog eens bij daglicht en in huidige afmontage. Inmiddels al bijna 1000 mee onderweg geweest.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Of als je een wieler dan wel triatlon licentie hebt.haaldoor schreef:.........
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Hoi, ik twijfel tss de Ultimate CF 9.0 sl en de cf 7.0 slx. Beide afgemonteerd met een betaalbare Ultegra 11spd. Het verschil zit in het frame en de wielen. Nu is de vraag of de slx "1000€" beter rijdt. Ik ben 1m77 groot en weeg 63kg, en zeker geen krachtige rijder. Ga ik het verschil voelen qua stijfheid bij het klimwerk, want daar gaat de fiets vooral voor dienen.En zijn ze echt zo comfortabel (voor een racer) als men beweerd? Mijn huidige fiets is nu zeker geen referentie op gebied van stijfheid en gewicht maar wel comfortabel.
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.