Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

martijncervelo
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 20 jul 2012 17:00
Locatie: Den helder

martijncervelo 03 jan 2013 10:04

Afgelopen maanden wat updates gedaan en gisteren de boel eens uitgelaten:

Afbeelding
IMG_0306 by Martijn-V4, on Flickr

Het was best wel koud, gelukkig beperkte de kou zich tot de tenen en heb ik de rest goed warm kunnen houden. Toch weer bijna 80km met 31 aan het uur het nieuwe jaar ingeluid op dit apparaat.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

martijncervelo
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 20 jul 2012 17:00
Locatie: Den helder

martijncervelo 03 jan 2013 10:07

cannae schreef:Nieuwe fiets eindelijk opgebouwd omdat scriptie bijna af is ;) (volledige versie voor laatste review ingeleverd hopelijk niet veel opmerkingen), anders liet de directie thuis de opbouw niet toe :D .

Toen mijn vrouw en dochter terug kwamen van het zwemmen was de kleine zeer verbaast over het feit dat de fiets in bad stond te drogen want "Papa de fiets hoort niet in bad, dat is alleen voor ons!".
Bij mij staat de hele huiskamer vol, een wegfiets en een mountainbike. "Forever alone" heeft zo zijn voordelen ;-)
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

Iblauw
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2012 02:37
Locatie: Drenthe

Iblauw 03 jan 2013 13:42

Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.

Afbeelding
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 03 jan 2013 15:36

Iblauw schreef:Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.
nou nog zwarte bandjes... :lol: :lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 03 jan 2013 15:43

supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..

Kapott0
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 jun 2011 11:25
Locatie: Hulst

Kapott0 03 jan 2013 16:21

Mijn Canyon, binnenkort eens beginnen met fietsen nu nog even winterpauze nemen :)

Afbeelding
Canyon Ultimate CF SLX - Sram Force - Fulcrum R0
Canyon Ultimate AL - in opbouw - Fulcrum R5

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 418
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 03 jan 2013 21:39

Mijn fiets
Afbeelding
Bulls Desert Falcon 1 2012
Inmiddels 150 KM gereden.
Merida Scultura Endurance 4000

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 03 jan 2013 22:19

racingdirk schreef:Mijn "nieuwe" 2e handsje. Wit zadel en wit stuurlint vervangen voor mijn good old mtb zadel en rood stuurlint. Zwart/rode conti's vervangen voor zwarte gp4000s.
Afbeelding
misschien ziet het er in het echt mooier uit (foto is vrij donker) maar ik zou een wit zadel en lint gehouden hebben...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Iblauw
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2012 02:37
Locatie: Drenthe

Iblauw 04 jan 2013 01:41

dickygiovanni schreef:supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..
Hebben we wel een Sensa topic dan?? Heb ik naar gezocht maar niet gevonden. Ga zo meteen weer zoeken haha.
Een pagina terug staan foto's van mijn fietsen. Ik zal nog wat betere foto's van m'n Giulia maken en in het Sensa topic plaatsen.

Enneh, ik ben heel blij met m'n witte conti GP4000's :) Ook met witte. Ik hou wel van een beetje van een opvallende fiets.
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 04 jan 2013 01:55

Iblauw schreef:
dickygiovanni schreef:supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..
Hebben we wel een Sensa topic dan?? Heb ik naar gezocht maar niet gevonden. Ga zo meteen weer zoeken haha.
Een pagina terug staan foto's van mijn fietsen. Ik zal nog wat betere foto's van m'n Giulia maken en in het Sensa topic plaatsen.

Enneh, ik ben heel blij met m'n witte conti GP4000's :) Ook met witte. Ik hou wel van een beetje van een opvallende fiets.
Geen officieel topic, wel een topic 13 paginas over Sensa

http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... ilit=Sensa" onclick="window.open(this.href);return false;
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

martijncervelo
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 20 jul 2012 17:00
Locatie: Den helder

martijncervelo 04 jan 2013 08:54

Iblauw schreef:Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.

Afbeelding
Die witte topcap gewoon laten zitten, niets mis mee. De banden overigens ook niet maar het is niet mijn smaak, op een fiets horen, mijn inziens, zwarte banden. Wel een mooie fiets en een strakke groep er op, vooral het stuur is iets waar ik wel van gecharmeerd ben. Zit zelf nog te twijfelen of ik er voor het seizoen een Pro Stealth EVO stuur op zet. Resume; strakke en nette fiets!
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 jan 2013 09:24

martijncervelo schreef: Afbeelding
.
Van mij hoef je er niet zo'n raar digitaal filter overheen te halen. Ik zie liever de originele foto, geeft een veel beter beeld van de fiets IMHO.
Less is bore

Plaats reactie