foto van je fiets
-
- Forum-lid
Afgelopen maanden wat updates gedaan en gisteren de boel eens uitgelaten:
IMG_0306 by Martijn-V4, on Flickr
Het was best wel koud, gelukkig beperkte de kou zich tot de tenen en heb ik de rest goed warm kunnen houden. Toch weer bijna 80km met 31 aan het uur het nieuwe jaar ingeluid op dit apparaat.
IMG_0306 by Martijn-V4, on Flickr
Het was best wel koud, gelukkig beperkte de kou zich tot de tenen en heb ik de rest goed warm kunnen houden. Toch weer bijna 80km met 31 aan het uur het nieuwe jaar ingeluid op dit apparaat.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid
Bij mij staat de hele huiskamer vol, een wegfiets en een mountainbike. "Forever alone" heeft zo zijn voordelencannae schreef:Nieuwe fiets eindelijk opgebouwd omdat scriptie bijna af is (volledige versie voor laatste review ingeleverd hopelijk niet veel opmerkingen), anders liet de directie thuis de opbouw niet toe .
Toen mijn vrouw en dochter terug kwamen van het zwemmen was de kleine zeer verbaast over het feit dat de fiets in bad stond te drogen want "Papa de fiets hoort niet in bad, dat is alleen voor ons!".
Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT
- Supergrover
- Forum-lid HC
nou nog zwarte bandjes...Iblauw schreef:Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.
-
- Forum-lid
supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..
- Supergrover
- Forum-lid HC
misschien ziet het er in het echt mooier uit (foto is vrij donker) maar ik zou een wit zadel en lint gehouden hebben...
Hebben we wel een Sensa topic dan?? Heb ik naar gezocht maar niet gevonden. Ga zo meteen weer zoeken haha.dickygiovanni schreef:supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..
Een pagina terug staan foto's van mijn fietsen. Ik zal nog wat betere foto's van m'n Giulia maken en in het Sensa topic plaatsen.
Enneh, ik ben heel blij met m'n witte conti GP4000's Ook met witte. Ik hou wel van een beetje van een opvallende fiets.
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT
- Supergrover
- Forum-lid HC
Geen officieel topic, wel een topic 13 paginas over SensaIblauw schreef:Hebben we wel een Sensa topic dan?? Heb ik naar gezocht maar niet gevonden. Ga zo meteen weer zoeken haha.dickygiovanni schreef:supergrover is me net voor.. Wel een erg mooie Sensa verder! Misschien zou je eens de tijd willen nemen om een mooie foto van de zijkant in het Sensa-topic te plaatsen..
Een pagina terug staan foto's van mijn fietsen. Ik zal nog wat betere foto's van m'n Giulia maken en in het Sensa topic plaatsen.
Enneh, ik ben heel blij met m'n witte conti GP4000's Ook met witte. Ik hou wel van een beetje van een opvallende fiets.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... ilit=Sensa" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Die witte topcap gewoon laten zitten, niets mis mee. De banden overigens ook niet maar het is niet mijn smaak, op een fiets horen, mijn inziens, zwarte banden. Wel een mooie fiets en een strakke groep er op, vooral het stuur is iets waar ik wel van gecharmeerd ben. Zit zelf nog te twijfelen of ik er voor het seizoen een Pro Stealth EVO stuur op zet. Resume; strakke en nette fiets!Iblauw schreef:Zo... meteen maar ff daad bij het woord gevoegd en mijn spacertoren 15mm ingekort en voorzien van zwarte ipv witte spacers. Topkapje heb ik alleen maar in wit maar stoort me eigenlijk niet eens zo.
- daniel1975
- Forum-lid HC