Canyon
-
- Forum-lid
Mooie fiets zeg!
Bewust geen rode accenten op de groep?
Bewust geen rode accenten op de groep?
Mooie fiets, alleen jammer van de witte accenten in je bidon houders. Welke maat heb je?millen schreef:Sinds gisteren troste en vooral HAPPY bezitter van de Aeroad CF 8.0
Eerst 50km zitter erop en eerste indruk is top....
Hoelang heb jij moeten wachten op je fiets nadat je de betaling hebt voldaan?
Ik heb erg getwijfeld tussen de Aeroad CF8.0 en de 7.0. Uiteindelijk de 7.0 geworden omdat ik niet altijd met hoge velgen ga rijden en mijn geld liever in een set goede all-round wielen steek. De std. Ksyriums Elite's ga ik na een tijdje dan wel verkopen of als reserve gebruiken.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
De installatie is echt kinderspel, 20 minuten ongeveer met instructies lezen etc. Echter gezien ik heel veel afstel werk van de voor derailleur heb moeten doen is mijn eerste indruk nog niet verpletterend.
Schakelen naar het grote blad verliep erg lastig met vlagen, maar na veel mm-aftellingen is dit enorm verbeterd en het lijkt nu goed te zijn. Tevens schijnt dit een van de "problemen" te zijn van ovale ringen.
Eerst maar eens op de weg proberen (klimmen, hoge snelheid/cadence, uit het zadel etc.) voor een echte indruk, het ziet er wel super uit vind ik zelf
Foto van het geheel zodra ik weer tijd/licht heb s'middags
Schakelen naar het grote blad verliep erg lastig met vlagen, maar na veel mm-aftellingen is dit enorm verbeterd en het lijkt nu goed te zijn. Tevens schijnt dit een van de "problemen" te zijn van ovale ringen.
Eerst maar eens op de weg proberen (klimmen, hoge snelheid/cadence, uit het zadel etc.) voor een echte indruk, het ziet er wel super uit vind ik zelf
Foto van het geheel zodra ik weer tijd/licht heb s'middags
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier word ik soms moe van...NuitKor schreef:Kon je niet beter een frame met kortere geometrie kiezen? Er lijkt wel een erg kort stuurpennetje op te zitten.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Stuntman Mike schreef:Hier word ik soms moe van...NuitKor schreef:Kon je niet beter een frame met kortere geometrie kiezen? Er lijkt wel een erg kort stuurpennetje op te zitten.
wees eerlijk, betreffende set up roept vragen op
stel vragen en je wordt wijzer
wijzer worden is een van de doelen van een forum
Het enige dat ik kan zien is de korte stuurpen. Aan de zadelstand te zien zit Millen niet ver van de waarheid. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat hier iets heel fouts is gebeurd.
De vraag leidt dus niet tot groter fietsgenoegen bij Millen. Het geometrievraagstuk is vooral zinnig in hett traject vóór aanschaf. Ik snap Mike wel.
Coole bak Millen!
De vraag leidt dus niet tot groter fietsgenoegen bij Millen. Het geometrievraagstuk is vooral zinnig in hett traject vóór aanschaf. Ik snap Mike wel.
Coole bak Millen!