Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tell me..... 200,-, waar?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit is geen Most Talon, dit is Evertsesport huismerk.
Kun je in alle mogelijke kleurencombis laten spuiten. Ik heb zelf een zwart-wit-zilver versie op mij Dogma.
Qua vorm een van de fijnste sturen die er is (alle ander merken met deze vorm uiteraard ook).
Kun je in alle mogelijke kleurencombis laten spuiten. Ik heb zelf een zwart-wit-zilver versie op mij Dogma.
Qua vorm een van de fijnste sturen die er is (alle ander merken met deze vorm uiteraard ook).
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Puur persoonlijk natuurlijk!daniel1975 schreef: Qua vorm een van de fijnste sturen die er is (alle ander merken met deze vorm uiteraard ook).
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Uiteraard.
Less is bore
Euh. Misschien hier : http://nl.aliexpress.com/wholesale/whol ... lebar.htmldaniel1975 schreef:Tell me..... 200,-, waar?
Sworks Venge
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, alsof die MOST origineel zijn? Zijn dat ook geen FSA Plasma's?
Less is bore
Is carbon dan iets wat uit europa komt ?adroit schreef:Dat zijn geen Most Tallon 1K sturen, dat zijn goedkope chinese imitatie sturen
En wat dan gezegd van de hier enkele regeltjes hogere genoemde huismerken die herspoten worden ?
Sworks Venge
-
- Forum-lid HC
Most Talon en FSA plasma verschillen van elkaar net zoals aliexpress. Zo een aliexpress stuur heb ik gehad er ondanks dat het in grove lijnen erop lijkt zitten er toch wat esthetische minpunten in die je niet op een foto ziet maar wel zodra je het ding op je Pina hebt zitten.
Ik heb wel pas geleden nog een 3 Deda Alanera's zien staan voor 199,- (nu nog maar 1: http://opruiming.josferon.nl/producten/ ... turen.html ) en die vind ik zelf samen met de FSA plasma het mooist qua vormgeving. Ik heb zelf een RAM2 maar die vind ik een beetje te bling-bling en minder elegant.
Ik heb wel pas geleden nog een 3 Deda Alanera's zien staan voor 199,- (nu nog maar 1: http://opruiming.josferon.nl/producten/ ... turen.html ) en die vind ik zelf samen met de FSA plasma het mooist qua vormgeving. Ik heb zelf een RAM2 maar die vind ik een beetje te bling-bling en minder elegant.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb dat huismerkstuur van Evertsesport. Zal ongetwijfeld ook china import zijn, maar dat boeit mij niet echt. Ding is goed, mooi afgewerkt en prima gespoten. En stuk goedkoper dan de Most-sturen.
Less is bore
Wat kost deze dan?daniel1975 schreef:Ik heb dat huismerkstuur van Evertsesport. Zal ongetwijfeld ook china import zijn, maar dat boeit mij niet echt. Ding is goed, mooi afgewerkt en prima gespoten. En stuk goedkoper dan de Most-sturen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, heb hem bijna 2 jr geleden gekocht, samen met het frame.
Less is bore