Cannondale
Met de kleur is weinig mis. Het zijn die lelijke hydraulische shifters die mij het meest zouden storen. Verder chique fiets, gek genoeg vind ik dit minder een klimrek dan je gewone racer...
Ik vinnem wel vet eigenlijk. Zelfs de schijfremmen storen me niet. Zal wel komen omdat de fiets meer richting MTB dan racefiets vind gaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Bedankt voor reacties en misschien ook en beetje wennen aan de kleur.
@ Havana: Inderdaad wat minder "klimwerk gehalte".
@ 53x11: Schijfremmen storen? Zou je liefst gisteren al op mijn EVO hebben, maar komt ook door mijn MTB roots.
@ ruud_k: Ik rij tegenwoordig legaal
@ Havana: Inderdaad wat minder "klimwerk gehalte".
@ 53x11: Schijfremmen storen? Zou je liefst gisteren al op mijn EVO hebben, maar komt ook door mijn MTB roots.
@ ruud_k: Ik rij tegenwoordig legaal
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid HC
groene kleur valt nog niet eens tegen (zeker niet voor een crosser). De kleuraccenten in wit zijn zoals gebruikelijk door Cannondale weer professioneel verprutst. Vervang het wit door zwart en het had er echt een heel stuk beter uitgezien.
Na ruim 40 jaar in de fietsenbusiness snappen ze daar ook nog steeds niet dat op verschillende continenten mensen verschillend kijken naar kleurstelling.sharkman113 schreef:De kleuraccenten in wit zijn zoals gebruikelijk door Cannondale weer professioneel verprutst.
Je zou denken dat Dorel, het Canadese moederbedrijf, dat wel snapt aangezien Canadezen meestal toch iets internationaler ingesteld zijn maar helaas.
-
- Forum-lid
Strakke fiets. Persoonlijk vind ik de kleuren wel gaaf.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Probleem is ook niet het wit maar wel de vork waar geen groen in terug komt en die eruit ziet alsof de bijbehorende vork bij het opbouwen zoek was er er de eerste de beste uit het magazijn is gepakt
Principia heeft ooit een rex in het legergroen gehad en dat zag er smaakvol uit
Principia heeft ooit een rex in het legergroen gehad en dat zag er smaakvol uit