Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Jan C
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 dec 2012 11:37

Jan C 14 jan 2013 21:43

Ik verbaas me telkens weer over de grote mate van variëteit van merken en type fietsen anno 2013! Ik kijk nog steeds mijn ogen uit! Toen ik in de jaren 70 startte met fietsen, zag je in deze omgeving alleen Batavus, gazelle, koga en een verdwaalde Jan Janssen rondrijden. Zelf ben ik nog steeds een gazelle-rijder maar ik zie op deze site toch wel innovatiever materiaal! Ook erg leuk die topics over de verschillende merken. Kortom een hele leuke site, die ik pas geleden bij toeval heb ontdekt.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 15 jan 2013 12:46

Welkom op het Fietsforum Jan!

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 27 jan 2013 17:16

Na vier jaar was de Scott wel aan een vervanger toe. Alleen kwam ik maar niets tegen dat ik mooi vond, tot mijn oog op een Alan crosser viel. Even overleggen met de dealer en het bleek inderdaad mogelijk om een wegframe in deze kleuren te krijgen en zo geschiedde...k had hem al even, maar vorige week heb ik eindelijk de Corima's opgehaald en nu was het dus tijd voor foto's.Ik heb er al een paar korte ritjes op gemaakt. Conclusie: prima fietsje, strak, wendbaar, maar van een stijf carbon frame met nagenoeg dezelfde geometrie als de Scott had ik geen wereld van verschil verwacht en dat is er ook niet, wel word ik heel blij als ik hem zie ;-) .

frame: Alan race max
wielen: Corima Aero+ en voor alledaags gebruik de eurussen
groep: Chorus
Afmontage: Ritchey wcs

Nu nog even spelen met stuurpen en spacers. Ook twijfel ik nog over de banden voor de Corima's, het worden zwarte Vittoria's of de Vittoria's met retro look (gele wangen). Vandaar ook de onderste foto met de Limussen, om even te kijken hoe dat staat. ideeen welkom!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
~live fast, die young ~

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 27 jan 2013 17:43

Wat een gave fiets is dat geworden zeg! Echt een geslaagd geheel.
Opzich ben ik altijd wel fan van de bruine wangen maar in combinatie met deze vrij drukke wielen vind ik het iets minder.
Ik zou er zelf overigens wel voor kiezen maar zou dan alle decals van de velgen verwijderen.
Do not CROSS the road!

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 27 jan 2013 18:15

Is inderdaad erg mooi geworden. Ik zou het gewoon bij zwarte banden houden, bij voorkeur op decalvrije velgen. Nog een foto met de eurussen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 27 jan 2013 18:22

apexrider schreef:Is inderdaad erg mooi geworden. Ik zou het gewoon bij zwarte banden houden, bij voorkeur op decalvrije velgen. Nog een foto met de eurussen?
Haha die stickers heb ik er juist zelf opgeplakt ;) . Ik wilde graag dat wit terug hebben in de wielen om het echt een geheel te maken en dat rood en geel komt op deze manier ook redelijk subtiel terug. Anders zijn de wielen het enige waar geen zwart-wit mix in zit.

Foto met de eurussen maak ik wel een keer tijdens een training ;)
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 jan 2013 18:27

colnagier schreef:Na alle bovenstaande teksten is het wel weer eens tijd voor een plaatje.
Mooie fiets zeg, kan je eens een foto van de hele fiets plaatsen?
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 27 jan 2013 18:45

WIJ WILLEN MEER ZIEN! WIJ WILLEN MEER ZIEN!!

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 27 jan 2013 20:36

Donderdag na lang wachten eindelijk opgehaald: Mijn op maat gemaakte Casati Marte frame. :D Hij gaat afgemonteerd worden met Chorus compact, Marchisio Super Light wielen met zwarte Vittoria banden, ITM Pathom 2 stuur en bidonhouders en een Arte Selle zadel. Nu alleen nog even op de onderdelen wachten...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Erik op 27 jan 2013 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39544
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 jan 2013 20:38

Je kunt niet linken van een afgeschermde FB pagina ;-)
Less is bore

Erik
Forum-lid
Berichten: 2109
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 27 jan 2013 20:43

Ben ik inmiddels ook achter, maar gelukkig had ik nog ergens een photobucket account. :)
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 28 jan 2013 17:03

aziraphale schreef:...Mijn op maat gemaakte Casati Marte frame. :D ...
Ziet er veelbelovend uit! Ben benieuwd naar het 'totaalplaatje' (hoeveel nachtjes nog slapen ;) ?)
60 x Ventoux

Plaats reactie