Vandaag gefietst in 2024
De tweede 100+ rit van dit jaar gedaan. Via Tongeren naar Luik, daarna Chaudfontaine, Saive en via Wezet terug naar huis.
Interessante rit, jammer dat Luik altijd zo ophoudt cq ik daar de weg kwijt raak.
In Méry nog even in het zonnetje op een bankje gezeten.
Interessante rit, jammer dat Luik altijd zo ophoudt cq ik daar de weg kwijt raak.
In Méry nog even in het zonnetje op een bankje gezeten.
Dogma F
Eindelijk een zonnetje en droge weg. Ook 90km gedaan. Vanmorgen om 0800u vertrokken, toen was het nog net beneden 0gr C. Toch maar een beetje uitkijken op bruggetjes en de witte vlakken. En soms met de bergen zout die uitgestrooid waren. Het leek hier en daar wel een gravelbaan door het zout.
Op naar het voorjaar!
Op naar het voorjaar!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jeeee, zon en weinig wind. Op een moment van wegdromen dacht ik even bloeiende tulpenvelden te zien…..
helaas, maar prima weertje zo!!
helaas, maar prima weertje zo!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren m'n eerste ritje gemaakt van 20km, was genieten. Ben nog steeds niet helemaal herstelt, maar kon echt niet langer binnen blijven zitten doen. VAn niets doen werd ik zo onderhand wel gek van. Hopelijk de aankomende tijd weer een beetje rustig opbouwen. (fiets zonder hartslagmeter en Garmin)
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Gisteren ook het eerste ritje buiten na m’n behandeling. Laatste ritje was van 8 oktober… wel wat Zwift gedaan sinds eind december.
Heerlijk wat gravelpaden opgezocht en stukjes van de Zeeuwse ATB route. Blij met de spatborden, en een klein blij traantje voor de eerste kilometers !
Heerlijk wat gravelpaden opgezocht en stukjes van de Zeeuwse ATB route. Blij met de spatborden, en een klein blij traantje voor de eerste kilometers !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Eerste dag Tenerife. Ondanks het vroegertje (3:30) vanmorgen wel een rit gemaakt vanmiddag. Van Arona naar Vilaflor en vanaf daar een fantastische afdaling naar Granadilla en toen terug naar Arona. Weer is fantastisch. Net boven de 20 graden. Een weldaad om even aan de Nederlandse winter te ontsnappen. Nu gaan de ogen dicht. Morgen staat er een vulkaan op het programma.
Ride bikes, not tanks!