Build - Scott Foil
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Drive-logos op de Elite wielen doen idd pijn aan de ogen.
En nog best duur. 1189 dollar, €1.070 incl verzenden. 21mm intern, onbekende ratchet naaf.
Staat wel fraai in een Pina (met zwarte decals en zwarte bandjes)
En nog best duur. 1189 dollar, €1.070 incl verzenden. 21mm intern, onbekende ratchet naaf.
Staat wel fraai in een Pina (met zwarte decals en zwarte bandjes)
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat ziet er wel mooi uit Daniel!!
Contrast is vooral heel mooi, licht frame met zwarte wielen, weinig deals op het frame en geen op de wielen.
Zelfs die skinwall banden zien er goed uit, misstaat niet!
Contrast is vooral heel mooi, licht frame met zwarte wielen, weinig deals op het frame en geen op de wielen.
Zelfs die skinwall banden zien er goed uit, misstaat niet!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet de mijne
Heb er wel spijt van dat ik naar mevr75 heb geluisterd en een BoB F12 heb gekocht vorig jaar, voor zelfde aanbieding was er ook nog een witte in mijn maat.
Heb er wel spijt van dat ik naar mevr75 heb geluisterd en een BoB F12 heb gekocht vorig jaar, voor zelfde aanbieding was er ook nog een witte in mijn maat.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja die is heel mooi zo wit met die wielen.
Wit zeker met die decals is echt wel gaaf!
Wit zeker met die decals is echt wel gaaf!
-
- Forum-lid HC
Dat is wat mij betreft ook nog wel prima tot een 30mm band.
Op de scott IG pagina staat een Dangerholm foil met wavy Zipp NSW wielen, het staat ‘m wel maar past toch echt best op een even wavy frame (ik kijk naar jou, Pinarello).
Spijtig dat de nieuwe syncros capitals bakken geld kosten want die zouden niet mis staan.
Spijtig dat de nieuwe syncros capitals bakken geld kosten want die zouden niet mis staan.
Uno-X Mobility or bust!
-
- Forum-lid HC
Ze hebben daar twee versies van de volledig carbonnen versie met ook de spaken van Carbon en een normaal gepaakte.
Die laatste zit al meteen op modellen met bv Focre of Ultagra als je de hele fiets koopt.
Mooi is daar wel dat het voorwiel 22mm intern is voor 30mm en achter 25mm intern voor 32mm
Die laatste zit al meteen op modellen met bv Focre of Ultagra als je de hele fiets koopt.
Mooi is daar wel dat het voorwiel 22mm intern is voor 30mm en achter 25mm intern voor 32mm
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wheeltec heeft tegenwoordig ook wavy wielen in het assortiment onder het eigen merk. Goede kwaliteit volgens mij, en redelijke prijzen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Had ik al eens gekeken voor de lol. Website waar ik nog geen plaatje kan vinden van hoe een specifiek wiel/velg eruit ziet......
Less is bore