Wasverzachter wordt afgeraden voor sportkleding omdat het ervoor zorgt dat het daardoor niet meer goed ademend is en vocht afvoert.Ikon schreef:Ik was alles na elke keer fietsen op het programma opfrissen met fijn was en een beetje wasverzachter wel zo fris,gebeurt bij de profs ook uit eigen ervaring,zo spoel ik na elke rit ook mijn helm af en maak mijn fiets schoon.
Ik fiets 3 a 4 keer per week en heb meerdere kleding.
Wassen van fietsbroek
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Oké wist ik niet,bedankt voor de tip.herwerdenrijder schreef:Wasverzachter wordt afgeraden voor sportkleding omdat het ervoor zorgt dat het daardoor niet meer goed ademend is en vocht afvoert.Ikon schreef:Ik was alles na elke keer fietsen op het programma opfrissen met fijn was en een beetje wasverzachter wel zo fris,gebeurt bij de profs ook uit eigen ervaring,zo spoel ik na elke rit ook mijn helm af en maak mijn fiets schoon.
Ik fiets 3 a 4 keer per week en heb meerdere kleding.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Sweety2008
- Forum-lid
Ja wie weet. Maar dan moeten ze geen verstopte neus hebben zoals ik door hooikoortsottorongo schreef:@sweety
Ok, bij sommige vrouwen, misschien ?
Ghost Nivolet 6LC
Arm- en beenstukken en een jasje (zeker m'n Gabba) wil ik nog wel een paar keer dragen. Maar m'n broek draag ik echt maar één keer. Hetzelfde geldt voor m'n ondershirt. Je draagt toch ook elke dag een schone onderbroek? Als het goed is zweet je daar een stuk minder in dan in je fietsbroek.
-
- Forum-lid
Het gaat bij de broek toch niet om het zweet. Zweet is niet zo erg. Maar met een zwetende bilnaad komen er ook hoe dan ook faecale bacterien in je zeem. En die moeten er uit. En ik kan mij idd voorstellen dat dat bij vrouwen nog wat belangrijker is. De weg naar een blaasontsteking is wat korter dan bij mannen. Dus er is niets stoers aan weinig wassen.