Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Giromania

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 09 mei 2010 00:14

[quote="BianchiSL3"]Ik heb een VIP-uitnodiging voor vandaag van het Garmin team afgeslagen. Krijg bijna spijt als ik deze foto's zie :)[/quote]

Bijna? ;)

Overigens doen mensen nog wel eens wat moeilijk over Katusha maar dat zijn gewoon hele nette jongens....

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/katusha4.JPG]

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 09 mei 2010 00:16

Niks te veel! lekker laten staan (A)

Ik heb nu eindelijk weer wat kunstof onder mijn vingers ipv. een glasplaatje. Ook ik zal nog even wat foto's uploaden. Heb er nu even geen tijd voor dus doe het zo snel mogelijk.

Vanuit de stad weer in de metro kwam ik forumlid Tommeke14 nog tegen. Nog even een praatje gemaakt en toen moest hij er weer uit. Wel vreemd, iemand uit groningen komt iemand uit friesland tegen in Amsterdam:P

Edit:
@ Hans
ZONDE!!!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 09 mei 2010 00:21

[quote="Geert Jan"]@ Hans
ZONDE!!![/quote]

Ach, ik heb lekker zelf gefietst. Niet de geplande 11-merentocht omdat het weer wat onbetrouwbaar bleek maar gewoon vanuit Rotterdam. Toch geen spijt!

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 mei 2010 00:31

Deel 2 is nu ook online: >>>ja klik<<<
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

jay
Forum-lid

Gebruikersavatar jay 09 mei 2010 00:33

volgens mij was dit de enige renner met een normaal stuur:

Afbeelding
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

bingohome
Forum-lid

bingohome 09 mei 2010 00:58

Mooie dag achter de rug. Eerst 75km Classico Boretti gereden, en daarna met mijn zoon van acht naar het stadionplein en later naar het museumplein om naar de Giro te kijken...

Ik vond het leuk om het circus eens van dichtbij te zien. Mijn zoon was blij met het "echte, authentieke Giro-pakket" van 10 euro (t-shirt, pet, tas, en nog wat rommel...), en zegt dat hij wel graag een kinderracefiets zou willen hebben. Mooie dag...

Oja, bij thuiskomst moest ik de tijdmeting verzorgen toen mijn zoon op zijn 'gewone' kinderfiets een tijdrit om het blok fietste. Onbetaalbaar...
Maar ik heb meer verstand van gitaren...

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 mei 2010 01:19

[quote="Bingohome"]

Oja, bij thuiskomst moest ik de tijdmeting verzorgen toen mijn zoon op zijn 'gewone' kinderfiets een tijdrit om het blok fietste. Onbetaalbaar...[/quote]

Wat lief!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 09 mei 2010 12:05

Leuke dag, Bingohome! Lijkt me als vader van een zoon een heerlijk gevoel. Gelukkig heb ik er sinds kort twee, dus dubbel kans. Uiteraard mogen ze ook altijd voor ballet kiezen ;-)

100cols
Forum-lid

100cols 09 mei 2010 12:40

Bedenk wel dat je dan ook wekelijks met je kinderen naar balletvoorstellingen elders in het land mag gaan rijden en dat je dan steeds een halve zaterdag naar ballet zit te kijken. Ik zou dit niet als een keuze presenteren aan ze. Laat ze in ieder geval een sport kiezen waar je zelf ook met een beetje plezier naar kunt kijken ;-)

em
Forum-lid

em 09 mei 2010 12:50

Was gezellig gister in de VIP-tent en de vele cafe's langs het parcours. Ik vond het top! Ben benieuwd wat de renners er zelf van vonden (zowel van het parcours als van de sfeer).

skimons
Forum-lid

skimons 09 mei 2010 13:13

[quote="Rodrick"]Leuke dag, Bingohome! Lijkt me als vader van een zoon een heerlijk gevoel. Gelukkig heb ik er sinds kort twee, dus dubbel kans. Uiteraard mogen ze ook altijd voor ballet kiezen ;-)[/quote]

kleding is al bijna hetzelfde met die strakke pakjes, dus de combi kan ook nog, haha

skimons
Forum-lid

skimons 09 mei 2010 13:17

[quote="Bottecchia"]Klopt, je draagt de kampioenstrui alleen tijdens het onderdeel waarop je hem hebt gewonnen. Ik vond het alleen wel grappig dat ze stuk voor stuk wel zo ijdel zijn om wél warm te rijden in hun kampioenstrui. [/quote]

zal ook wel een praktische kant aan zitten, denk je niet? pippo heeft voor alle etappes natuurlijk zijn standaard (= ITA campione) set bij zich. zal die een "gewione" set extra meenemen voor het warmrijden?? die wasmachine maakt al uren genoeg :p

Plaats reactie