Ziet er fantastisch uit. Ook mijn complimenten.
Ik ben overgehaald en heb zojuist via e-bay een frame besteld in het verre oosten.
Heb je nog plaatjes van het uiteindelijke resultaat, lees complete fiets?
nieuw project all the way from china
Fantastisch en wat een geweldige hobby je eigen fiets bouwen zo. Ik heb jarenlang zogenaamde casemods, gepimpte computers, gebouwd, maar dit wil ik toch zeker ook een keer gaan doen. Mijn complimenten.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Ik wil graag frame bestellen bij "flyxii"
Ik heb reeds een offerte gekregen, moet enkel nog betalen met paypal..
Heeft er iemand mss nog tips waar ik rekening mee moet houden?
Is het bv. nuttig mijn gsm-nr. mee te vermelden naast mijn adres..
bdb schreef:Ik wil graag frame bestellen bij "flyxii"
misschien handig om shota of danny1407 even een PM te sturen.
die kunnen je wel goede tips geven
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Mijn ervaring met het bestellen van onderdelen uit HK.
Zojuist de laatste onderdelen op het postkantoor opgehaald.
Via ebay bij meerdere verkopers ingekocht (bikebicycle99, carbonbicycle, 2allsport) al blijken alle spullen toch gewoon bij FLYXii vandaan te komen.
De laatste spullen die ik nodig had besteld na een email wisseling met FLYXII, waarbij in ieder geval over de verzendkosten kon worden "onderhandeld". Heel veel scheelt dat niet want de kosten voor verzenden vanuit HK zijn gewoon hoog. Je kunt dit overigens zelf ook even checken op: HK postkantoor
Bestel je rechtstreeks dan stuurt FLYXII een invoice die je dan via paypal kan betalen.
Goede ervaringen met deze leverancier. Alles keurig en snel verzonden.
Tot nu toe geen inklaringskosten aan de bezorgers hoeven te betalen, maar dat kan achteraf nog komen. Even afwachten dus. Wat wel opvalt is dat alles verzonden is als gift met een lage waarde.
Vraag jouw verkoper een dag of twee na betaling in een mail even om de tracking code zodat je jouw pakketje kan volgen in zijn reis over de wereld.
Ik heb even op de paypal gekeken en ik heb daar wel een telefoonnummer in mijn profiel staan. Op de afrekeningen komt dat niet voor. Op de doos staat overigens wel weer een telefoonnummer dus de er kan contact gezocht worden door de douane/bezorgdienst.
Zoals gezegd nu alles binnen en voor zover ik dat kan beoordelen prima kwaliteit:
- Frame + voorvork
- Stuur
- Zadelpen
- Zadelpen klem
- Spacers
- Stuurpen
- Headset
- Bidon houders
Succes met de aankopen en het bouwen van de fiets.
Zojuist de laatste onderdelen op het postkantoor opgehaald.
Via ebay bij meerdere verkopers ingekocht (bikebicycle99, carbonbicycle, 2allsport) al blijken alle spullen toch gewoon bij FLYXii vandaan te komen.
De laatste spullen die ik nodig had besteld na een email wisseling met FLYXII, waarbij in ieder geval over de verzendkosten kon worden "onderhandeld". Heel veel scheelt dat niet want de kosten voor verzenden vanuit HK zijn gewoon hoog. Je kunt dit overigens zelf ook even checken op: HK postkantoor
Bestel je rechtstreeks dan stuurt FLYXII een invoice die je dan via paypal kan betalen.
Goede ervaringen met deze leverancier. Alles keurig en snel verzonden.
Tot nu toe geen inklaringskosten aan de bezorgers hoeven te betalen, maar dat kan achteraf nog komen. Even afwachten dus. Wat wel opvalt is dat alles verzonden is als gift met een lage waarde.
Vraag jouw verkoper een dag of twee na betaling in een mail even om de tracking code zodat je jouw pakketje kan volgen in zijn reis over de wereld.
Ik heb even op de paypal gekeken en ik heb daar wel een telefoonnummer in mijn profiel staan. Op de afrekeningen komt dat niet voor. Op de doos staat overigens wel weer een telefoonnummer dus de er kan contact gezocht worden door de douane/bezorgdienst.
Zoals gezegd nu alles binnen en voor zover ik dat kan beoordelen prima kwaliteit:
- Frame + voorvork
- Stuur
- Zadelpen
- Zadelpen klem
- Spacers
- Stuurpen
- Headset
- Bidon houders
Succes met de aankopen en het bouwen van de fiets.